The Division 2: kiderült, mikor indul és mit tartalmaz majd a béta

Szerző: xoki | 2019. February 01. | hír | 22 hozzászólás

A The Division nem sikerült épp a legjobban, de ettől függetlenül a Ubisoft szerint sikeres volt a projekt, ezért hamarosan megjelenik a játék folytatása is.

A The Division 2 megjelenésétől már csak néhány hét választ el bennünket, ezért itt volt már az idő, hogy a Ubisoft elárulja, mikor lesz kipróbálható a játék. Eddig is tudtuk, hogy a bétára februárban fog sor kerülni, de most a kiadó elárulta, hogy pontosan mikor veszi kezdetét, illetve azt is, hogy milyen tartalmakat próbálhatunk majd ki.

A The Division 2 első bétatesztje csak az előrendelők számára lesz elérhető, illetve ha a Ubisoft oldalán jelentkeztek a bétatesztre, akkor akár ti is hozzáférést kaphattok majd. A The Division 2 zárt bétatesztjére február 7-én fog sor kerülni.

A bétában részt vevő játékosok belekóstolhatnak néhány főszálhoz kapcsolódó küldetésbe, illetve pár mellékküldetés is teljesíthető lesz. A játék térképe is felfedezhető lesz majd, a második részben Washington lesz a játék helyszíne. Több „Dark Zone” PVP terület is helyet kap a játékban, viszont a bétában három lesz majd elérhető. Február 8-án pedig egy frissítést követően a béta kibővül egy endgame küldetéssel is, amelyből kiderül majd, mire is számíthatunk, ha a történet végére értünk.

A béta négy napig fog tartani, a játék megjelenése pedig március 15-én esedékes PC-re, Xbox One-ra és PS4-re. Fontos megjegyezni még, hogy a The Division 2 PC-s verziója nem jelenik meg a Steamen, hanem kizárólag az Epic Games áruházából vagy Uplay-ről tudjátok megvásárolni.

Tom Clancy's The Division 2
Tom Clancy's The Division 2
Tom Clancy's The Division 2
Megjelenés: 2019. March 15. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték, TPS
Fejlesztő: Ubisoft Massive
Hozzászólások: 22
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gamer1989 avatar
Sziaaztok!
Akit érdekel az 1. rész és eddig kimaradt neki most vegye meg szerintem uplay-en 90%-os akció van rá!
Tom Clancy's The Division
Gold Edition
€ 89,99-ról € 9,00-re leárazva!
+Aki szeretne fel is vehet [ Gamer1989-HUN ]
0
0
0
0
Geri22 avatar
Steamen kesobbiekben sem lehet vasarolni?
0
0
0
0
LaszipLI avatar
Itt is a lehetőség a Hessteg.com oldal jóvoltából márciusban kisorsolnak a benevezők között egy példányt ebből a szépségből. Sok szerencsét! 😉
[LINK]
0
0
0
0
johnny632 avatar
Nekem tetszett az első rész is, lekötött elég sokáig 😃 Remélem a második része is jó lesz.
0
0
0
0
GalenDragonay avatar
Kis javítások: a játékban összesen három Dark Zone lesz, és ezek közül egy lesz elérhető a bétában; illetve benne lesz még egy 4v4-es deathmatch mode is, "Skirmish" néven, normalizált statokkal. 😀

Elsősorban a Uplay-ről elérhető a játék, és csak mellékesen az Epic Store-ból, mert ha az utóbbiból veszed akkor is kelleni fog hozzá a Uplay kliens.

Egyébként a Division 1 első héten 5+ millió, mostanra pedig 20+ millió példányban kelt el, szóval annyira nem sikerült rosszul sem. 😆
0
0
0
0
💬 17
no avatar
@GalenDragonay: Kíváncsi vagyok hány free player veszi meg epic store ból.. 😃 Vicc az egész , legtöbb felhasználó ott a free fortnite miatt van ott nem azért hogy nagy címeket vásároljon 😀
0
0
0
0
GalenDragonay avatar
@rhPhoto: Sztem ez inkább egy jelzés értékű döntés volt a Ubi részéről, hogy végre észrevegye a Steam hogy 25-30%-ot elvenni a bevételből nem egy hosszútávon fenntartható stratégia. Epic Store csak 12%-ot von le magának, plusz így sokan egyenesen a Uplay-ről fognak vásárolni Steam/Epic helyett (ami egyébként is a leglogikusabb döntés Ubis játék esetén), ezért ha kicsit kevesebben veszik is meg, akkor is jobban megérheti.

Persze nem valószínű hogy valaha is megtudjuk, tényleg bejött-e a deal az Ubisoft-nak, de nem ma kezdték az ipart és az utóbbi időben jó irányba haladnak, szóval én bízom a döntésükben. 😀
0
0
0
0
no avatar
@GalenDragonay: A nagy fejlesztőktől csak 20%-ot kér. Epic meg 12%-ot, az a 8% különbség elveszik abban, hogy többet kell költeni reklámra, mivel az Epic-nek semmiféle reklámértéke sincs, ellenben a Steam-en, ahol a napi egyidejű átlag 15-20 millió ember. nem hiszem, hogy lenne szó nyereségről, ez inkább arról szól, hogy be merünk inteni a Steam-nek, még ha buknak is rajta.
0
0
0
0
no avatar
@GalenDragonay: plusz a uplay vásárlásokból az ubinak nem kell részesedést adnia senkinek. Steamre is azért mentek szerintem hogy több játékost elérjenek. És ez utóbbi nem biztos hogy sikerül az ES (Epic Store)-ban.
0
0
0
0
no avatar
@GalenDragonay: Nyereség ide vagy oda.. de ha fele ember veszi meg akkor mit ér a nyereség? Játékon belüli tranzakciók is lesznek bőven.. ha fele ember veszi meg és annak csak bizonyos százaléka használja a játékon belüli vásárlásokat hátrányba vannak.. Tehát nem olyan nagy spórolás ez, bár meg nézném magamnak azt a marketingest.. 😃 Ezek a játékok nincsennek olyan nagy eladási számban hogy a Steamot billentse bármilyen irányba..Azért az egy mese grafikás felkapott gyerek játék miatt kár volt ilyen rossz döntést hozni.
0
0
0
0
GalenDragonay avatar
@rhPhoto: Ha az első héten 5+ millió, összesen pedig 20+ millió eladott példány nem számít soknak, akkor nemtom mi igen. 😃
A játékosoknak sokkal kevesebb mint a fele volt a Steam-ről már alapból is (ettől függetlenül párszázezer eladás is figyelembe vehetőnek számít egy AAA-s játéknál, mind a Steam-nek, mind a Ubisoft-nak, szóval érthető miért vették le a platformról), azok akik meg nem hajlandóak a Steam-en kívül mást használni meg minimális számban vannak. A többiek meg beszerzik Uplay-ről (ahol a bevétel 100%-a az övék, ahogy Palanova is mondta) és máris ott a többlet bevétel.

Nyilván ez csak spekuláció, de ne higgyük már azt hogy jobban értünk a témához, mint egy marketinges/pénzügyis csoport aki évtizedek óta ezzel foglalkozik, és ott van a kezében az összes konkrét adat a témával kapcsolatban.
0
0
0
0
no avatar
@GalenDragonay: Volt már rá példa hogy buktak 😃
0
0
0
0
GalenDragonay avatar
@rhPhoto: Mikor? 😃 Én max olyanra emlékszem, hogy túlhype-olták a játékaikat és aztán mindenki sírt hogy "downgrade", de közben mégis sokan vették meg, plusz már ez a downgrade dolog is megszűnt a Division 1 után.
0
0
0
0
no avatar
@GalenDragonay:
Nyilván ez csak spekuláció, de ne higgyük már azt hogy jobban értünk a témához, mint egy marketinges/pénzügyis csoport aki évtizedek óta ezzel foglalkozik, és ott van a kezében az összes konkrét adat a témával kapcsolatban.


Hacsak nincs közöttünk profi marketinges, persze nem értünk hozzá, csak másik szempontból vizsgáljuk a kérdést, ahogy a játékokat is más szempontok alapján ítéljük meg.
Nem pont ubi téma:

Star Wars és EA (kiadó):
több tucat játék készülhetett volna ennyi idő alatt az SW világából. Mégsem készült.

Single vs multi:
én single párti vagyok így szerintem bőven készülhetne még több minőségi single játék, nem csak a tucat multi lövöldék. Mégis máshogy történik, a legtöbb kiadó a multi címeket nyomja, lootbox és mikrotranzakciókkal megfejelve.

Túlzott PC (politikailag korrektség):
Legutóbb a Subnautica Below Zero kapcsán volt egy érdekes vita: a játék főhőse egy afroamerikai fiatal nő lesz akit a nővérével együtt az anyja egyedül nevelt.
https://vignette.wikia.nocookie.net/subnautica-arctic/images/4/4b/Robinonbike.jpg
És ez többeknél kiverte a biztosítékot, ahogy anno a Watch Dogs 2 főhőse is, vagy pl a legutóbbi AC: Odyssey patch és következménye. Ahogy anno a Bioware is meglépte ezeket a Mass Effect kapcsán.

Tehát lehet hogy nem értünk hozzá, de mégis csak a játékosokra vannak utalva, így nem ártana ha picit legalább odafigyelnének a játékosok visszajelzéseire.
0
0
0
0
GalenDragonay avatar
@Palanova: Az EA marhaságával és a túlzott PC-vel egyetértek, a singleplayer/co-op játékok hiánya sztem csak egy-két kiadóra igaz, a többség még mindig készíti őket kellő számban, pláne ha figyelembe vesszük a feltörekvő indie stúdiókat is.

A játékosok igényeinek figyelembe vétele mindig része a marketingnek, csak általában nem az internetes fórumokon aktív és jól informált hangos kisebbség, hanem a kizárólag reklámokon, a népszerű social media csatornákon és az ismerőseiken keresztül tájékozódó milliós többség véleménye lesz a fontosabb, és az utóbbit nem szokta érdekelni hogy pl. milyen launcher-en kell aktiválni a terméket ha az IGN/gamespot vagy a haverjuk jókat mondott a játékról.
0
0
0
0
no avatar
@GalenDragonay: Van amikor viszont átesnek a ló túloldalára és az adott játék szűk elitjének a véleménye számít az adott kiadónak, pl WG: WoWs esetében, amikor is a yt elit és top klánok igényeinek megfelelően kerülnek be változások a játékba, figyelmen kívül hagyva a casual réteg szavát.
0
0
0
0
GalenDragonay avatar
@Palanova: Yep, erre is vannak példák, Rainbow Six Siege szintén hasonló eset, csak az esetek többségében nem ez a jellemző.
0
0
0
0
no avatar
@GalenDragonay: Meglehet, mégis mindketten egyből tudtunk példát hozni a multi - mikrotranzakciós játékok piacáról.
0
0
0
0
GalenDragonay avatar
@Palanova: Azért más az amikor in-game történésekről van szó (mindkét példa) és amikor IRL piaci döntésekről.
Ettől függetlenül mostanra mindkét szempontból nagyrészt pozitív példa lett a Division, szóval nem hiszem hogy ennyi miatt le kéne írni a folytatását.
0
0
0
0
no avatar
@GalenDragonay: Egyelőre nem írtam le a Division 2-t, de reméltem hogy lesz egy free open hétvége ahol ki lehet próbálni a megjelenés előtt, ahogy a Division 1 esetében is volt. Nálam anno az a hétvége döntöttel el hogy megveszem a megjelenéskor.
Jelentkeztem open bétára, de egyelőre nem érkezett meghívó.
0
0
0
0
GalenDragonay avatar
@Palanova: Ez a private beta lesz nem az open, és még senkinek sem érkezett meghívó. Egyébként valszeg open beta is lesz, csak még nem jelentették be.
0
0
0
0
no avatar
@GalenDragonay: Igen, mondjuk március 8-10 között még lehet egy open hétvége...de majd kiderül, lesz-e.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció