The Division 2: kiderült, mikor indul és mit tartalmaz majd a béta
A The Division nem sikerült épp a legjobban, de ettől függetlenül a Ubisoft szerint sikeres volt a projekt, ezért hamarosan megjelenik a játék folytatása is.
A The Division 2 megjelenésétől már csak néhány hét választ el bennünket, ezért itt volt már az idő, hogy a Ubisoft elárulja, mikor lesz kipróbálható a játék. Eddig is tudtuk, hogy a bétára februárban fog sor kerülni, de most a kiadó elárulta, hogy pontosan mikor veszi kezdetét, illetve azt is, hogy milyen tartalmakat próbálhatunk majd ki.
A The Division 2 első bétatesztje csak az előrendelők számára lesz elérhető, illetve ha a Ubisoft oldalán jelentkeztek a bétatesztre, akkor akár ti is hozzáférést kaphattok majd. A The Division 2 zárt bétatesztjére február 7-én fog sor kerülni.
A bétában részt vevő játékosok belekóstolhatnak néhány főszálhoz kapcsolódó küldetésbe, illetve pár mellékküldetés is teljesíthető lesz. A játék térképe is felfedezhető lesz majd, a második részben Washington lesz a játék helyszíne. Több „Dark Zone” PVP terület is helyet kap a játékban, viszont a bétában három lesz majd elérhető. Február 8-án pedig egy frissítést követően a béta kibővül egy endgame küldetéssel is, amelyből kiderül majd, mire is számíthatunk, ha a történet végére értünk.
A béta négy napig fog tartani, a játék megjelenése pedig március 15-én esedékes PC-re, Xbox One-ra és PS4-re. Fontos megjegyezni még, hogy a The Division 2 PC-s verziója nem jelenik meg a Steamen, hanem kizárólag az Epic Games áruházából vagy Uplay-ről tudjátok megvásárolni.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték, TPS
Fejlesztő: Ubisoft Massive
Akit érdekel az 1. rész és eddig kimaradt neki most vegye meg szerintem uplay-en 90%-os akció van rá!
Tom Clancy's The Division
Gold Edition
€ 89,99-ról € 9,00-re leárazva!
+Aki szeretne fel is vehet [ Gamer1989-HUN ]
[LINK]
Elsősorban a Uplay-ről elérhető a játék, és csak mellékesen az Epic Store-ból, mert ha az utóbbiból veszed akkor is kelleni fog hozzá a Uplay kliens.
Egyébként a Division 1 első héten 5+ millió, mostanra pedig 20+ millió példányban kelt el, szóval annyira nem sikerült rosszul sem. 😆
Persze nem valószínű hogy valaha is megtudjuk, tényleg bejött-e a deal az Ubisoft-nak, de nem ma kezdték az ipart és az utóbbi időben jó irányba haladnak, szóval én bízom a döntésükben. 😀
A játékosoknak sokkal kevesebb mint a fele volt a Steam-ről már alapból is (ettől függetlenül párszázezer eladás is figyelembe vehetőnek számít egy AAA-s játéknál, mind a Steam-nek, mind a Ubisoft-nak, szóval érthető miért vették le a platformról), azok akik meg nem hajlandóak a Steam-en kívül mást használni meg minimális számban vannak. A többiek meg beszerzik Uplay-ről (ahol a bevétel 100%-a az övék, ahogy Palanova is mondta) és máris ott a többlet bevétel.
Nyilván ez csak spekuláció, de ne higgyük már azt hogy jobban értünk a témához, mint egy marketinges/pénzügyis csoport aki évtizedek óta ezzel foglalkozik, és ott van a kezében az összes konkrét adat a témával kapcsolatban.
Hacsak nincs közöttünk profi marketinges, persze nem értünk hozzá, csak másik szempontból vizsgáljuk a kérdést, ahogy a játékokat is más szempontok alapján ítéljük meg.
Nem pont ubi téma:
Star Wars és EA (kiadó):
több tucat játék készülhetett volna ennyi idő alatt az SW világából. Mégsem készült.
Single vs multi:
én single párti vagyok így szerintem bőven készülhetne még több minőségi single játék, nem csak a tucat multi lövöldék. Mégis máshogy történik, a legtöbb kiadó a multi címeket nyomja, lootbox és mikrotranzakciókkal megfejelve.
Túlzott PC (politikailag korrektség):
Legutóbb a Subnautica Below Zero kapcsán volt egy érdekes vita: a játék főhőse egy afroamerikai fiatal nő lesz akit a nővérével együtt az anyja egyedül nevelt.
És ez többeknél kiverte a biztosítékot, ahogy anno a Watch Dogs 2 főhőse is, vagy pl a legutóbbi AC: Odyssey patch és következménye. Ahogy anno a Bioware is meglépte ezeket a Mass Effect kapcsán.
Tehát lehet hogy nem értünk hozzá, de mégis csak a játékosokra vannak utalva, így nem ártana ha picit legalább odafigyelnének a játékosok visszajelzéseire.
A játékosok igényeinek figyelembe vétele mindig része a marketingnek, csak általában nem az internetes fórumokon aktív és jól informált hangos kisebbség, hanem a kizárólag reklámokon, a népszerű social media csatornákon és az ismerőseiken keresztül tájékozódó milliós többség véleménye lesz a fontosabb, és az utóbbit nem szokta érdekelni hogy pl. milyen launcher-en kell aktiválni a terméket ha az IGN/gamespot vagy a haverjuk jókat mondott a játékról.
Ettől függetlenül mostanra mindkét szempontból nagyrészt pozitív példa lett a Division, szóval nem hiszem hogy ennyi miatt le kéne írni a folytatását.
Jelentkeztem open bétára, de egyelőre nem érkezett meghívó.