Szinte az összes játékban működni fog az AMD új Radeon Super Resolution technológiája
Egyre inkább felzárkózik a FidelityFX Super Resolution (FSR), azaz az AMD felskálázó technológiája, de a cég most egy sokkal ígéretesebb megoldással állt elő. A Radeon Super Resolution (RSR) azonnal működőképes lesz több ezer játékban, mivel az illesztőprogram részeként fut majd.
Az AMD lényegében az FSR technológiát integrálta bele az Adrenalin szoftver következő verziójába, így az FSR összes előnye a játékos rendelkezésére áll majd, ráadásul szinte minden játékban használható lesz. A felhasználóknak nincs más dolguk, mint a driver beállításaiban bekapcsolni a technológiát, majd pedig játékon belül lecsökkenteni a felbontást.
Első ránézésre az AMD megoldása az Nvidia Image Scalingre hajaz, hiszen mindkettő a driverbe épül be. Az Nvidia Image Scaling közel sem olyan jó, mint a DLSS, de legalább alkalmazható olyan játékoknál és olyan hardverekkel is, amelyek nem támogatottak.
Az AMD Link 5.0, az AMD Privacy View és a Radeon Super Resolution az elkövetkező hónapok folyamán épül be az Andrenalin driverbe.
Btw komolyra fordítva a szót nem igazán értem egyetlen megjegyzésedet sem. A mai világban igenis szükség van ezekre a megoldásokra, legfőképpen azért, mert nehéz új VGA -hoz jutni. Azt elhiszem, hogy ezt te leszarod, de ebben a témában a te véleményed alkotja a kisebb szót.
Minden esetre köszönet a megjegyzésért és üdvözlet a nyelvtantanárodnak.
Honnan tudod hogy nem telik rá neki?
Képzeld nekem is telne rá sőt 3090re is 6900xt re is
De egyrészt nincs rájuk igényem másrészt nem fogok 3-5xos áron megvenni semmit
Felnőtt ember itt mindenki kB
Hagyjuk már ezt a nem telik rá dumát
Általános iskola alsó tagozatban még elmegy
Persze négyszeres áron vehetsz kéz alatt is.
Lehet neki tényleg elég egy 1050
Attól hogy valaki gamer nem biztos hogy a legujabb címeket tolja
Ha hiszed ha nem én is simán megtehetném
De azért hogy heti szinten kB 2-3orat játszok
Ahhoz nekem totál felesleges
Ugyan akkor 200k-t bármikor szívesen kiadnék
Egy 3060ti-3070
De 2xes árat már nem
Ezért is gondolkozom mostanában hogy atterek konzolra
És itt tényleg senkinek nem az irigység a baja
Hanem az hogy egyből ezzel kell jönni hogy másnak nincs rá penze
Nem tudhatjatok még ha így is van akkor sem.
Ti örüljetek hogy van rá nem sajnálja tőletek senki megdolgoztatok érte használjátok egészséggel
A többiek meg döntsék el maguknak mire költik
Kinek mi a fontos
Felnőtt emberek szájából nem is értem hogy jöhet ki ez a dedos óvodás kinek van több pénze baromság
Kérdem én még mindig, hogy mi a baj a képminőséggel?... ott a linkelt saját videóm... 1440p-be töltöttem fel és a youtube még ront is egy picit a képminőségen és így is remekül fest meg a Natív-hoz képest is... a monitoromon meg még jobb volt természetesen, mert valamennyit azért leront a youtube is ha nem is sokat. Tehát még mindig kíváncsi vagyok arra a bővebb infóra hogy miért is olyan ,,borzasztó" az FSR... DLSS jobb ezt tény, tudja mindenki (mielőtt ehhez viszonyulnánk) 2 külön technológia...FSR elméletileg nem is lehet soha olyan jó mint a DLSS (elméletileg, egyelőre) nem akarok senkinek magyarázkodni már leírtam pár kommentel feljebb csak egyszerűen te nézef itt a másikat hülyének (címszóval) miközben én videóval itt bizonygatom az igazam te meg a levegőbe beszélsz hogy, mosott a kép meg borzasztó... tehát elfogadom én hogy neked nem jön be nem ezzel van a bajom hanem azzal hogy még KB mi vagyunk a hülyék (valahogy így jönnek le a kommentjeid nekem) szerinted hogy azt mondjuk hogy nincs vele semmi baj. De én kiszáltam ebből mert látom semmi értelme, ettől már csak úgy tudnám jobban megmutatni ha a monitoromat mutatnám meg....szia.
Vagy például azokkal, akik a backlogjukat akarják ledolgozni, így a legfrissebb játék, amivel játszanak legalább öt - hat éves?
Nem akarom tovább szítani a vitát, mert ezen az oldalon gyakorlatilag lehetetlen objektíven vitázni valamiről, de nem tudok elmenni az ilyen kijelentések mellett.
Erről az a kép jut eszembe, hogy a szegény aluliskolázott srác az új ájfonnal, a legdrágább kirívó ruhákban mutatkozik, míg a valóban gazdag felvesz egy átlagos inget, farmert, és pont.
Ugyan nincs felső kategóriás VGA-m ,de azokból még többet kihoz tehát bátran merem állítani hogy azoknál is ugyan így ( ha nem jobban) működik, még véletlenül sem a saját oldalam szeretném reklámozni így inkább ebbe a topicba Spoiler!
és ahogy a videóban is látható, nem hogy duplázta hanem sok helyen triplázta az FPS-t pedig 1 gombot nyomtam meg... Natív-ról FSR Ultra Quality... 50-60 FPS-ről ugrottam 160-200-ra... és akárhogyan is keresem a különbséget talán 4-8X-os nagyítás mellett találnék valamit... hogy az egyik téglán az a repedés nem látszik a pálya másik felén...nem akarok senkinek semmit bizonyítani, csak mikor olyan megjegyzéseket tesznek egy ilyen fícsörre hogy ,,szar vagy semmit sem ér, elmosódik" stb... akkor csak nézek hogy ,,Wut? ezek miről beszélnek?" és 1440p 60 FPS-ben lett a videó kirenderelve és feltöltve, de én így sem látok egetverő különbséget, aztán lehet valami sas szemű úriember kiszúr valamit ha nagyon bele akar kötni, nem tudom... :) én többször is megnéztem, nem tudom milyen elmosódásokról beszélnek itt páran. és nem győzöm hangsúlyozni hogy az ilyen megoldásoknak inkább örülni kellene minthogy szidni, (nem rád gondolok ne vedd magadra) csak a kommentedre válaszoltam, és el kalandoztam így a végére... :)
Ja, nem is tudtam hogy a 6800 belépő szint😉
Kicsit furcsa is volt, hogy így reagáltál, egyrészt azért, mert fogalmad sincs arról, hogy mire mennyi pénzem van, másrészt azért, mert ehhez aztán tényleg semmi közöd nincsen. De ha már felhoztad a témát akár a profilomba is benézhettél volna, ahol láthatod, hogy nem sűrűn váltogatom a hardvereimet, de akkor a lehető legjobb ár / érték arányú felsőkategóriás alkatrészeket veszem meg. Annak, hogy jelenleg nem 3000 -es RTX -szel és tizensok magos procival hasítok, több oka is van. Elsősorban azért, mert jelenleg nincs még szükségem plusz kakaóra, az öt éves gépemen is kényelmesen tudok játszani mindennel, ami érdekel. A RT hiánya kicsit fáj, mert szeretem kihasználni az aktuális technológiákat, de ami késik nem múlik, a későbbi hardverek és játékok még fejlettebbek lesznek ezen a téren. Másrészről mivel megváltozott a munkaköröm kevesebb időm marad játékra, videószerkeszésre, modellezésre és pályakészítésre, így hat maggal dettó rendben vagyok. Harmadrészt az SSD rendszerszintű integrálása a kapuban áll, így azt is ki akarom várni, hogy a PC -s hardver hogyan alakul majd ilyen irányban.
Megtehetném, hogy építek egy gépszörnyet sokszoros áron, de minek, ha nincsen kihasználva? Amit ráköltenék azt inkább félre teszem, elkirándulom, elmegyek néhány jó étterembe stb... .
Bizony van olyan is, hogy az ember a saját PC -jén kívül más hardvert is ki tud próbálni. Ebből adódóan egészen pontosan tudom, hogy mi a különbség a DLSS, a FSR és a resolution scaling között. A DLSS előnye csak közvetlenül a kora, teljesen máshogy működik, mint a FSR. A DLSS gépi tanuláson alapuló A.I. technológia, míg az FSR egy egyszerű algoritmusos felskálázó. Ennek eredménye, hogy az FSR-nek esélye sincs a tapasztalaton alapuló predikcióval szemben, így szemcsés képet ad és nagy kontraszt mellett borzasztó az utánhúzása. A resolution scaling ezzel szemben szög egyszerű megoldás, nincs szinte semmi hardverigénye. Az egyetlen probléma az vele, hogy a kép mosottabb lesz, de ha ügyes a fejlesztő, akkor ezt egy bizonyos százalékos határon belül szinte észrevehetetlenné tudja tenni (lásd Halo Infinite).
Szerintem van potenciál a témában.