Sikeresen megfejtették a Stray kódolt szövegét
A legnagyobb figyelem természetesen a Stray főszereplőjére irányul, de a részletgazdag játékvilágért is sokan odavannak.
A robotok lakta alvilágot egy egyedi nyelv teszi még titokzatosabbá. Üzletek, könyvek, számítógépes képernyők és más hasonló dolgokon találkozhatunk ezzel az írással, na de vajon ezeknek a véletlenszerű szimbólumoknak értelme is van, vagy egyszerűen csak jól festenek?
A Half-Glass Gaming írója, Josh Wirtanen sikeresen dekódolta a játék nyelvezetét. Először azokat a szövegeket vette figyelembe, amelyeknél a fejlesztők fordítást is biztosítottak, mint például a fejezetek és a Morusque nevet viselő robotnak adható zenék címei. Végül az alábbi ABC-t állította össze:
Az ABC segítségével a játékban található szövegek nagy része (bolti feliratok, újságok, számítógépek, szódagépek) lefordítható, de helykitöltő szövegekre szintén rálelhetünk, amelyeknek semmi jelentése nincs.
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: BlueTwelve Studio