Remake-et kaphat a Prince of Persia: The Sands of Time trilógia
Az Assassin's Creed előtt a Prince of Persia volt a Ubisoft egyik legsikeresebb szériája, az utóbbi időben azonban szép lassan háttérbe szorult.
Nemrég a For Honor crossoverjeként tért vissza a franchise, most pedig egy olyan pletyka is felbukkant, amelynek valószínűleg nagyon sokan örülnének, ha tényleg igaznak bizonyulna. Állítólag készül a Prince of Persia: The Sands of Time Trilogy felújítása, amelyet még 2020 ünnepi szezonjában ki is adnak majd. Az információt Redditen tették közzé, és mivel nem hivatalos forrásból származnak, így egyelőre még ne vegyétek szentírásnak a leírtakat.
A remake bejelentésére várhatóan a Ubisoft saját digitális eseményén fog sor kerülni, amelyet az E3 idejére terveznek, vagyis június környékére. A felújított verzió hű marad az eredeti játékok történetéhez és játékmechanikáihoz, de néhány csavart is beletesznek majd. A pletykák szerint a herceg eredeti szinkronhangja, Yuri Lowenthal is visszatér, aki egyébként az Insomniac Games Spider-Man játékában Peter Parker hangja is.
A bejegyzés létrehozója két képet is közzétett annak érdekében, hogy bizonyítani tudja állítását, de továbbra is fontos kiemelni, hogy egyelőre még semmilyen hivatalos információt nem kaptunk ezzel kapcsolatban. A képeket itt és itt tudjátok megnézni.
Műfaj: Akció, Kaland, Platform, Puzzle
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
amilyen prince of persia rebootot elkaszált a bugisoft nem sokat várok el tőlük PoP téren.
az a játék felért volna egy god of warral pc-re.
A Remastered az más tészta, mert sokszor látszik a beleszarok stílus a fejlesztőktől!
Viszont ez a sok remaster meg remake csakis azt jelenti, hogy nincs mit kitalálni.Erződik ez nagyon.
Ha a Coca-Cola kijön a majomsegglyuk ízesítésű üdítőjével, nem fog beledőlni a cég, ha szar is vagy a kutyának nem kell a cucc, akkor sem. Viszont ha a régi jól ismert kólád lesz majomssegglyuk ízű, ki fog törni a hiszti. Nem kicsit, nagyon.
Más részről, meg inkább jöjjenek a régi jó játékokból az újragondolások, mint a húszezredik ötlettelen battle royale.
Ha híján vannak a fejlesztők az új ötleteknek, jobb ez így. Nekik is, meg nekünk is.
Hiszen nyilván könnyebb valamit átalakítani, mint nulláról kezdeni. Lehet a 90%-a is adott egy remake-nek a régi játékból. Ez így magában jól is hangzik.
Bár ez sem mindig igaz... (Vedd csak pl a resident evil 2 remake-et, ott az alapötleten kívül semmi más nem volt a kezükben. Azon kívül mindent a nulláról kellett kezdeniük. Nem csak a játék motorja, de az alap mechanika is teljesen más volt az elődben. Lényegében új játékot kellett készíteniük.)
Tegyük fel egy játék nulláról a késztermék állapotáig 100 millióból jut el. Egy remastert/remake-et megoldanak 10 millióból. Itt leszakíthatnak példámban 90 milliót azon, hogy megvolt az alap. Ellenben egy elcseszett remake-el annál a 90 millánál sokkal többet kockáztatnak, mint amennyit a fejlesztésen megspórolnak.
Ha a re2 remake-et elcseszik, nem hiszem hogy a többinek nekiálltak volna, vagy akár a játékosokat felcsigázta volna egy szar re-2 remake után a re3 remake...
french friesfranchise-on belül egyáltalán van még mit remake-elni/remasterelni, és hogy nem voltak más tervei a cégnek abban az esetben, ha nem tudják a remake-eket eladni. Az elcseszés pedig még mindig az adott fejlesztő kompetenciájától függ, és ha egy ilyet el tudnak irgalmatlanul rontani (remake/remaster), akkor valószínűleg mással sem lettek volna annyival sikeresebbek, legyen az új rész a franchise-on belül, vagy akár egy teljesen úgy cím. Ezek jelen példában szintén kockázatok, ráadásul nagyobb alapköltséggel.Ha elég lenne egy jó recept, a mai napig sikeresek lennének a Terminator filmek pl.
(Meg a Star Wars is, de azt nem merem leírni mert felfalnak a rajongók.😆😉
Attól függ hogyan értelmezzük. Ha egy nagy buktának van lehetősége, akkor persze, ugyanúgy ahogy a szomszéd Marcsi néninek is van lehetősége nyerni a lottón. Ha egy buktának van nagy lehetősége, azzal már kevésbé értek egyet.
Nyilván az adott játéktól is függ, de az esetek többségében az illetékes fejlesztő esetleges inkompetenciáján függ a dolog, lásd Warcraft III. Ha neki állsz kenyeret sütni, de tészta helyett aszalt bikaherét teszel a sütőbe, akkor lehet a szakáccsal volt a gond, és nem a recepttel. Persze, a siker függ attól is hogy a vendégeknek ízlik-e, lehet (sőt biztos) hogy éppen egy finnyás banda, de nem lehet mindet rájuk fogni.
Ennyi. És ezt kiadják újra teljes árú játékként, ami ha bukta és csak 1000 példány adnak el belőle is simán meghozza az alkalmazottak bérét, és még talán valami minimális haszon is van rajta.
Ez a játékipar egyik leg-gázabb húzása, amikor már arra sem veszik a fáradtságot, hogy dolgozzanak valamin.
Mintha a mekiben a tegnapi hambit tolnák eléd újra melegítve.
Ez a teljes árú játék meg nem tudom honnan jön, a legtöbb (ha nem az összes?) bőven az alatt jelenik meg. Lásd az említett példát, ahol a 3 rész együtt 40€ volt megjelenéskor (egy hónapra rá pedig 12$ volt humble bundle-ön). Emellett a kész termékért fizetünk, nem egy személyes rendelést veszünk át a fejlesztőktől.
Csak, hogy egy cégen belül maradjon a példa jóra és rosszra:
StarCraft Remastered (jelenleg 14.99 EUR)
Warcraft III Reforged (29.99 EUR az alap játék)
CoD MW2 Campaign Remastered (24.99 EUR)
Mondjuk ennél a címnél szerintem nem akar az UBI teljesen újat készíteni, mert az konkurencia lenne az Assassins szériának.
Nagy kár!
Prince of Assassins!
én szívesen megnéznék rengeteg régi játékot remakelve
the suffering
enclave
f.e.a.r
prey
quake 4
dead space
s.t.a.l.k.e.r
medal of honor stb...
max payne
meg valljuk be azért tényleg nem lehet már könnyű új ötlettel elő állni
Soldier of Fortune remake-nek örülnék nagyon, különösen a 2. részből.
Utána meg kidobott a játék 😃
Úgy néz ki most a remasterek/remakeek elég trendik manapság.
A Warrior Within-re nagyon kíváncsi leszek.
crysis remaster
pop remaster
jönnek a halo részek
már csak a doom 3-at kéne az új enginere átírni