Rainbow Six Siege: itt az új anti-cheat rendszer
A Ubisoft folyamatosan harcol a csalók ellen, az utóbbi hónapban pedig komolyabban ráfeküdtek a témára.
A kiadó legújabb csalók elleni megoldása a kétkomponensű azonosítás (two-factor authentication) bevezetése lesz, amelyet kötelezővé tesznek azok számára, akik rangsorolt meccseken szeretnének részt venni. A wallhack, aimbot, vagy teleportálás csak néhány azon csalások közül, melyeket a játékosok alkalmaztak. Az említett csalásokat használó játékosok elszaporodtak, ezért sok játékos elhagyta a játékot, főleg mivel a Ubisoft nem lépett az ügyben, egészen mostanáig.
Július 16-án kerül sor a csalók által felboostolt játékosok kitiltásának első körére, és a Ubisoft adatai alapján ez körülbelül 600 felhasználói fiókot érint majd. A Ubisoft magatartási kódexében július 11-én lép életbe ennek a szabályzatnak a bevezetése, azaz ettől a naptól kezdve azonnali kitiltást von maga után egy csalóval való szándékos összefogás.
Műfaj: Akció, FPS, Tactical shooter
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Mikor elkezdünk egy meccset haverokkal és egyből ez megy spawn után voice chat-en, hogy "nézd a botot hát leviszi a HP-mat 15-re az idióta!!!"
És ezt az adott ember minden körben eljátsza....
Igen tudom ez már a trollkodási kategória ötvözve a drágalátos értelmetlen FF-el.
Itt most lehetne jönni azzal, hogy hát akkor ha kikapcsolnák akkor meg az lenne mint anno CoD-ba, csapattársamon keresztül lelőttem az embert... Nyilván akkor csinálják meg, hogy ne lehessen átlőni a csapattársakon, mintha olyan nagy dolog lenne, szerintem.
De biztos csak én vagyok a maradi ezzel kapcsolatban.
Mert a CS:GO nem taktikai játék, értem, végülis Silver 2-be tényleg nincs taktika, de azért nézzünk már a legalacsonyabb ESEA szintet, már ott van normális taktika, ne is beszéljünk Rank S-ről. vagy akár Faceit LVL 10-ről.
Friendly Fire-nek meg direkt az a lényege, hogy az ember ne random dobáljon gránátokat, mindent agy nélkül felrobbantson, vagy épp az, hogy ne egyből lőjön mindent ami mozog. Szerintem kell minden normális taktikai játékba friendly fire. Ha meg a csapattársad a paraszt, egyszerűen reportolod, nem minden játékba van ilyen ember, kilépsz, ennyi.
Nem értem Siege mitől lenne jobb, tele van pakolva skillekkel de a játék 99%-a arról szól hogy ki veszi észre előbb a másik bolhafingyi pixel halmazát a falakon lőtt lyukakon át.
Mondjuk azt meghagyom hogy ennél extrémebb számháborúval még nem találkoztam.
szerk.: a friendly fire kotelezo elem szerintem ezekben a jatekokban, en is lottem mar el szandekosan vagy reflexbol veletlenul csapattarsat, van ilyen 😀
Szerintem is értelmetlen volt elkezdenie hasonlítgatni, gondolom még mindig mérges a játékra amiért elnáspángolták silver 1-ben 😆