Opcionálissá válik a lopakodás a Star Wars Outlawsban
Elég sok kritika érte a Star Wars Outlawst az olyan küldetések miatt, amelyek lopakodásra kényszerítettek, és azonnal kudarccal végződtek, miután az ellenfél kiszúrta a játékost. Ezt részben annak köszönhették, hogy a lopakodás különböző hibák miatt sok játékos számára egyáltalán nem úgy működött, ahogy kellett volna.
A Ubisoft a Star Wars Outlaws javítására tett folyamatos erőfeszítéseinek részeként a csapat úgy döntött, eltávolítja a játékosokra ráerőltetett lopakodós küldetéseket. Ez azt jelenti, hogy a játékosok nem fogják azonnal elbukni az adott küldetést, ha esetleg a fegyverrel való harcot preferálják a lopakodós megközelítés helyett.
A Ubisoft szerint ez további lehetőségeket nyit meg a játékosok előtt, amely különösen fontos a modern játékoknál, hiszen mostanában egyre kevesebb az olyan lopakodós cím, amelyben jelen van az azonnal kudarcot jelentő mechanika.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Massive
Az AC Origins-t az végett írtam, mert rengeteg elem visszaköszön belőle számomra.
De nézz inkább róla videót, hogy neked mi a meglátásod.
Szóval nagyon új játék most nem érdekel, mert ezek lekötnek.
Amúgy is rengeteg játékom van még, ami csak van és pihen, mert nincs időm olyajutni.
Napi szinten, ha 2-3 órát tudok csak játszani, vagy még ezeknél is kevesebbet.
Mirage nem annyira jött be. Origins és Odyssey nekem is szintén etalon, simán többszöri végigjátszósak. Valhallával kapcsolatban vegyesen érzek, megjelenéskor 1x kivittem a főstoryt meg kb minden bizbaxt megcsináltam a térképen, jó volt szép volt, de dlc-ire már nem voltam kíváncsi és azóta sem ültem le elé.