Opcionálissá válik a lopakodás a Star Wars Outlawsban
Elég sok kritika érte a Star Wars Outlawst az olyan küldetések miatt, amelyek lopakodásra kényszerítettek, és azonnal kudarccal végződtek miután az ellenféle kiszúrta a játékost. Ezt részben annak köszönhették, hogy a lopakodás különböző hibák miatt sok játékos számára egyáltalán nem úgy működött, ahogy kellett volna.
A Ubisoft a Star Wars Outlaws javítására tett folyamatos erőfeszítéseinek részeként a csapat úgy döntött, eltávolítja a játékosokra ráerőltetett lopakodós küldetéseket. Ez azt jelenti, hogy a játékosok nem fogják azonnal elbukni az adott küldetést, ha esetleg a fegyverrel való harcot preferálják a lopakodós megközelítés helyett.
A Ubisoft szerint ez további lehetőségeket nyit meg a játékosok előtt, amely különösen fontos a modern játékoknál, hiszen mostanában egyre kevesebb az olyan lopakodós cím, amelyben jelen van az azonnal kudarcot jelentő mechanika.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Massive
Az AC Origins-t az végett írtam, mert rengeteg elem visszaköszön belőle számomra.
De nézz inkább róla videót, hogy neked mi a meglátásod.