Menu

Nyílt világú fantasy RPG-t mutattak be a The Elder Scrolls egykori fejlesztői

Szerző: Pafry, 2021. augusztus 03., hír

Egy sejtelmes teaser keretein belül mutatkozott be a The Elder Scrolls egykori fejlesztőinek új játéka, a The Wayward Realms, amely egy ígéretesnek tűnő, nyílt világú RPG-nek készül. Julian LeFay és Ted Peterson a Bethesdából kiválva alapították meg néhány éve a OnceLost Games névre hallgató, egyelőre kis létszámú csapatot, tervekből és ambícióból azonban nincs náluk hiány.

A játék a fejlesztők szerint minden eddiginél realisztikusabban fogja visszaadni választásaink következményeit, ez a funkció prioritást élvez náluk, hogy a lehető legjobb lehessen. A nyílt világ egy nagyjából száz szigetet számláló, több királyságot, népcsoportot, frakciót felvonultató vidék lesz, ahol rengeteg a felfedeznivaló, a hegyektől és az erdőktől, a kazamatákon át egészen a tengerpartokig. Jó szerepjátékhoz méltón mi magunk is számos szerepben tetszeleghetünk a játékmenet során, így mindenki megtalálhatja majd a kedvére valót a tolvajtól a varázslóig, és természetesen a világ, valamint a benne élők háttértörténetében sem lesz majd hiányunk.

A fejlesztők talán legnagyobb ígérete a játék hivatalos oldalán az, hogy két különböző játékos sohasem fogja teljesen ugyanazt az élményt átélni, az minden egyes végigjátszás során teljesen eltérő lesz mindenki számára. Ha pedig az összes beígért dologhoz képesek lesznek tartani magukat, akkor könnyen lehet, hogy egy új klasszikust köszönthetünk majd az RPG-k amúgy sem túl szegényes világában.

A The Wayward Realms megjelenési dátuma egyelőre ismeretlen, azonban Steamen már megtekinthető az adatlapja.

Támogasd a Gépigény.hu-t, hogy tovább fejlődhessen!
TÁMOGATÁS
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 10
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
Hűha! Várjuk nagyon az 1. gameplay trailert, de nagyon! 😮😍😀

...Igaz nincsen megjelenési dátum de rendszerint a legtöbb csak éppenhogy bejelentett játék nem is szokott Steamen egyből gépigényt kapni, pláne nem még ajánlottat is. Szóval ez alapján arra tippelnék, hogy azért már elég sokminden készen lehet a játékból, talán 1 évet, vagy talán még kevesebbet is kell csak várni majd a megjelenésére! 😀
0
0
0
0
SuperPuma avatar
Igazából ugyanazt csinálják, mint eddig
0
0
0
0
💬 1
Booker avatar
@SuperPuma: igazad van. De a Morrowind még mai napig meglep engem.
0
0
0
0
yugiohyugiohzebuyug avatar
Viszont nem néz ki a legjobban. Úgy az egész, de még a trailer összedobása is emlékeztet inkább egy rossz értelembe vett indie játékra, mint egy nem tudom én milyen nagy projektre (amúgy lehet nem nagy projekt).
1
0
0
0
💬 1
xCube avatar
@yugiohyugiohzebuyug: Engem a képek és a trailer hangulata a régi kilencvenes évekbeli pre render hátterekre és játékanimációkra emlékeztet. Ha így hagyják nekem még az is elég hangulatos lesz, csak legyen tartalom.
0
0
0
0
xCube avatar
Én pozitívan állok hozzá és várom a megjelenést. Reményeim szerint olyan klasszikus jellegű játék lesz, ahol egy leölt óriáspók is dob egy erszényt a nehezen összekuporgatott kis pénzével 😁.
1
2
0
0
💬 1
no avatar
@xCube: Vagy mint a Dungeoun Siege 1-ben volt:
Végtelen mocsár, közepén a csapatoddal haladva találsz egy kis kunyhót ami előtt egy szakállas öreg áll és örvendezik:
- De jó végre élő embert látni és nem csak a mocsárból kikelt csontvázakat! 90.000 aranyért veled megyek.

Kis költői túlzással a reakcióm erre:
A csapat összenéz, mind tudják hogy eddig az összes arany amit összeszedtek 92.345 se több, se kevesebb. A csapatvezető megszólal:
- Akkor bizony itt maradsz b*zd meg!
0
0
0
0
no avatar
"A játék a fejlesztők szerint minden eddiginél realisztikusabban fogja visszaadni választásaink következményeit, ez a funkció prioritást élvez náluk, hogy a lehető legjobb lehessen."

Aha, végülis nem ezt mondja az összes fejlesztő aki rpg-t fejleszt, nem? Aztán van a" mindegy hogyan járszol mert ugyanúgy történik minden, plusz-mínusz egy mondatnyi párbeszéd" a másik meg a "nesze itt egy döntés a pofádba tolva hogy A vagy B karakter élje túl, aminek amúgy semmi jelentősége sem lesz, ráadásul csak 2-3 ilyen" fontos" választásod lesz összesen" dolog 😆
2
0
0
0
💬 1
no avatar
@hikadam: Az általad fentebb vázolt
a másik meg a "nesze itt egy döntés a pofádba tolva hogy A vagy B karakter élje túl, aminek amúgy semmi jelentősége sem lesz
részről egyből nekem a Mass Effect 1-3 ugrott be, de azért lássuk be, attól hogy ők ezzel ennyire "visszaéltek" nem kell mindenkit leírni egyből.
Olyan nagyon sok "döntésednek van értelme" játékkal nem játszottam, de mondjuk a Life is Strange 1 az ebből a szempontból szerintem kiemelkedő. Ott is legalább egy esetben egy élet múlik a döntéseden, de szerintem érdekesebben oltották meg mint a nagy bioware.

Ebben majd meglátjuk mit hoznak és ha tényleg csak annyit hogy
" mindegy hogyan játszol mert ugyanúgy történik minden, plusz-mínusz egy mondatnyi párbeszéd"
akkor lehet nekik esni hogy ezt is elb*szták.

A másik ilyen jellegű cím annak idején a Deus Ex 1 volt. Ott is volt félidőben egy döntés egy életről, de az tényleg nem tett sokat hozzá, itt-ott felbukkant és a végén persze ott volt de közben nem volt szerepe, ám ott pl az utolsó 15 perc az teljesen egyedi volt a három választásod három befejezést eredményezett.
Vagy ott a SHOGO. A játék 2/3-ánál döntés és onnantól ketté ment a sztori teljes mértékben, a maradék 1/3 attól függ mit választottál több mech harcot vagy több gyalogharcot hozott. És ezek inkább FPS-ek voltak a 2000-es évekből, nem rpgnek titulált játék, bár a Deus Ex 1 ben volt bőven rpg elem, mégis inkább elsősorban szerintem fps, ahol nem kell mindig mindent megölni.
0
0
0
0
LordSzalko avatar
Steam-en a leírás alapján tetszetős, meglátjuk mennyi valósul meg belőle 🤔
0
0
0
0


Lite versions:
Számitóbbgép balSzámitóbbgép jobb