Nyílt világú fantasy RPG-t mutattak be a The Elder Scrolls egykori fejlesztői
Egy sejtelmes teaser keretein belül mutatkozott be a The Elder Scrolls egykori fejlesztőinek új játéka, a The Wayward Realms, amely egy ígéretesnek tűnő, nyílt világú RPG-nek készül. Julian LeFay és Ted Peterson a Bethesdából kiválva alapították meg néhány éve a OnceLost Games névre hallgató, egyelőre kis létszámú csapatot, tervekből és ambícióból azonban nincs náluk hiány.
A játék a fejlesztők szerint minden eddiginél realisztikusabban fogja visszaadni választásaink következményeit, ez a funkció prioritást élvez náluk, hogy a lehető legjobb lehessen. A nyílt világ egy nagyjából száz szigetet számláló, több királyságot, népcsoportot, frakciót felvonultató vidék lesz, ahol rengeteg a felfedeznivaló, a hegyektől és az erdőktől, a kazamatákon át egészen a tengerpartokig. Jó szerepjátékhoz méltón mi magunk is számos szerepben tetszeleghetünk a játékmenet során, így mindenki megtalálhatja majd a kedvére valót a tolvajtól a varázslóig, és természetesen a világ, valamint a benne élők háttértörténetében sem lesz majd hiányunk.
A fejlesztők talán legnagyobb ígérete a játék hivatalos oldalán az, hogy két különböző játékos sohasem fogja teljesen ugyanazt az élményt átélni, az minden egyes végigjátszás során teljesen eltérő lesz mindenki számára. Ha pedig az összes beígért dologhoz képesek lesznek tartani magukat, akkor könnyen lehet, hogy egy új klasszikust köszönthetünk majd az RPG-k amúgy sem túl szegényes világában.
A The Wayward Realms megjelenési dátuma egyelőre ismeretlen, azonban Steamen már megtekinthető az adatlapja.
Műfaj: Szerepjáték
Fejlesztő: OnceLost Games
...Igaz nincsen megjelenési dátum de rendszerint a legtöbb csak éppenhogy bejelentett játék nem is szokott Steamen egyből gépigényt kapni, pláne nem még ajánlottat is. Szóval ez alapján arra tippelnék, hogy azért már elég sokminden készen lehet a játékból, talán 1 évet, vagy talán még kevesebbet is kell csak várni majd a megjelenésére! :)
- De jó végre élő embert látni és nem csak a mocsárból kikelt csontvázakat! 90.000 aranyért veled megyek.
Kis költői túlzással a reakcióm erre:
- Akkor bizony itt maradsz b*zd meg!
Aha, végülis nem ezt mondja az összes fejlesztő aki rpg-t fejleszt, nem? Aztán van a" mindegy hogyan járszol mert ugyanúgy történik minden, plusz-mínusz egy mondatnyi párbeszéd" a másik meg a "nesze itt egy döntés a pofádba tolva hogy A vagy B karakter élje túl, aminek amúgy semmi jelentősége sem lesz, ráadásul csak 2-3 ilyen" fontos" választásod lesz összesen" dolog xD
Olyan nagyon sok "döntésednek van értelme" játékkal nem játszottam, de mondjuk a Life is Strange 1 az ebből a szempontból szerintem kiemelkedő. Ott is legalább egy esetben egy élet múlik a döntéseden, de szerintem érdekesebben oltották meg mint a nagy bioware.
Ebben majd meglátjuk mit hoznak és ha tényleg csak annyit hogy
A másik ilyen jellegű cím annak idején a Deus Ex 1 volt. Ott is volt félidőben egy döntés egy életről, de az tényleg nem tett sokat hozzá, itt-ott felbukkant és a végén persze ott volt de közben nem volt szerepe, ám ott pl az utolsó 15 perc az teljesen egyedi volt a három választásod három befejezést eredményezett.
Vagy ott a SHOGO. A játék 2/3-ánál döntés és onnantól ketté ment a sztori teljes mértékben, a maradék 1/3 attól függ mit választottál több mech harcot vagy több gyalogharcot hozott. És ezek inkább FPS-ek voltak a 2000-es évekből, nem rpgnek titulált játék, bár a Deus Ex 1 ben volt bőven rpg elem, mégis inkább elsősorban szerintem fps, ahol nem kell mindig mindent megölni.