Négyévente jönnek majd a fővonalbeli Assassin's Creed-játékok
A nagy sportjátékok és a Call of Duty mellett az Assassin's Creed is az évente visszatérő franchise-ok egyike volt. Az Assassin's Creed Origins óta a Ubisoft több időt adott a fejlesztőknek, hogy sokkal nagyobb nyílt világokat hozhassanak létre. Most, nem sokkal az Assassin's Creed Shadows megjelenése előtt a kiadó azt nyilatkozta, hogy a várakozási idő már nem igazán fog csökkeni.
A 2020-as Assassin's Creed Valhalla óta a Shadows lesz a széria első fővonalbeli része. A két játék között azonban kiadták a kisebb terjedelmű, klasszikus formulához köthető Assassin's Creed Mirage-t is, amelyben ismételten a lopakodásra és az azonnali merényletekre fókuszáltak.
A GI.biz-nek nyilatkozva a Ubisoft producere, Karl Onnée kifejtette, hogy az Assassin's Creed-játékok négyéves ciklusa a „helyes egyensúly" a jövőben:
Mindig az idő és a költségek közötti egyensúlyról van szó, de minél több időd van, annál többet tudsz fejleszteni. Igen, tudsz több embert egy projektre állítani, és rövidebb idő alatt megcsinálni, de ez nem ad több időt az iterációra, mert időbe telik, amíg a játékosoktól, a csapattól visszajelzést kapsz... és aztán meglátod, mi működik és mi nem, és hogyan javíthatsz rajta. Szerintem négy év a megfelelő egyensúly ahhoz, hogy a koncepciótól a gyártásig eljussunk, és megkapjuk a továbbfejlesztéshez szükséges visszajelzést.
Miután az Assassin's Creed Originsszel újraindította a szériát, a Ubisoft nagyjából két év fejlesztési időt célzott meg a nagyobb Assassin's Creed-címek között, de ez a Valhalla és a Shadows között eltelt négy évre nőtt, és úgy tűnik, ez a jövőben is így marad. Ettől függetlenül más stúdiók is dolgozni fognak kisebb címeken, hogy kitöltsék a hosszú várakozási időt.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Quebec
remélem nem lesz elrontva a játék.🤔
És ne felejtsük el a mindentlátó sast, aki a lány háziállata a jégvidéken.
Hiába áll a rendelkezésükre az egész történelem, vannak korok és helyszínek ahová egyszerűen nem illik bele ez az outpost felszabadítós, "öld meg az alfa példányt" helyszíni feladatos barlang térképikon takarítós gameplay. Nem lehet túlságosan eltolni a kort modern irányba (16.sz.<), mert ahhoz gyökeresen más gameplay kellene amit nem fognak harmadjára is meglépni, és inkább hasonlítana egy reneszánsz/viktoriánus Watch Dogs-ra, mintsem Origins/Odyssey/Valhalla és feltehetően Shadows négyesre.
Ami még lefedhető lenne, az a Germania' provincia i.e. 30 - i.u. 100 között, de nagyban hasonlítana a Vallhallára, egymással civakodó törzseket kellene összefogni (aka. északi klánok), egy nagyobb fenyegető erő, a Római Birodalom ellen (aka. Egyesült Királyság létrejötte).
Vagy esetleg 16. század eleje - vége közötti időszak, a spanyol és portugál felfedezők totális pusztítása az Azték / Inkák ellen. Bár itt meg valószínű a kis főszereplőnkre hárulna a nemes feladat, hogy faluról falura járva meghallgassa és segítse a nyomorba taszított őslakosokat, egyesével vadássza le a konkvisztádorokat, hogy a végén a fiatalság forrásának tényleges megtalálásakor beléphessen és találkozhasson az Isu-kal. Félelmetes a hasonlóság azzal mint amit 70 órán keresztül az Originsben csináltam.
(Bár ezt az Azték témakört én egy kisebb, akció-kaland játékra húznám fel mint amilyen a Mirage, Cortés aranya legendájának a középpontjában és spanyol szemszögből, de uborka túlságosan libsi ahhoz, hogy népírtó legyen a főhős.)
Lehetne itt még perzsia, római-pun háborúk, vagy mégkorábbi ókori események, csak kérdéses azok mennyire közismertek / kedveltek és, hogy hogyan lehet azokra a marketinget felépíteni, hogy érdekelje is az embereket. Az egy dolog, hogy az ismert lore szerint i.e. 5. században láthattuk elsőnek a "templomosokat" az ókori Hellászban, de egyértelmű, hogy maga a rend nem akkor és nem ott jött létre hanem mégkorábban. Szívesen lennék akár a rend alapítótagja is valahol a Közel-Keleten, akár a legelső civilizációban (Mezopotámia), akik már akkor tudták, hogy élt egy másik fejlett faj előttünk a Földön amikor Európába még csak botos ősemberek szaladgáltak.
Amúgy mezopotámia egy hely, nem civilizáció, hanem a civilizáció bölcsőjének tekintik mivel i.e. 6000 körül már öntözőrendszeres mezőgazdaságot folytattak ott de legjobban a i.e.3000 évezredben a sumérok voltak az első fejlettebb civilizáció a területen. Amúgy már 6000ben sem ősemberek rohangáltak európában mert rég megjelent addigra a mezőgazdaság és rengeteg fazekasságra utaló lelet is van, akár magyarország területéről is. Már rég nem ősemberek voltak ekkor :D
Amúgy lehetne egy indiános-westernes, gőzhajóval, gőzmozdonnyal. AC Winnetou az 1900-as évek fordulóján.
Vagy ha már lerágott csont, akkor a jó kis FPS játékok jöhetnének.
Legyen már miért bekapcsolni a gépet.