My Time At Portia és Soulcalibur VI a decemberi Humble Monthlyban
A decemberi Humble Monthlyban a My Time At Portia, a Soulcalibur VI és a Yakuza Kiwami játékokat szerezhetitek meg. A csomag teljes tartalma 2019. december 6-án válik elérhetővé, amely összesen körülbelül 6-8 játékot fog tartalmazni, de már a megvásárláskor, vagyis feliratkozáskor megkapod a fent említett játékokat, melyeket rögtön aktiválni is lehet.
A Humble Monthly szokás szerint 12 dollárba kerül, éves feliratkozóknak csak 11 dollár, vagyis egy hónapot ingyen kapsz.
Ezen a linken találod az ajánlatot:
A decemberi Humble Monthly eddig ismerhető játékainak listája:
• My Time At Portia
• SOULCALIBUR VI
• Yakuza Kiwami
+ Humble Trove: hozzáférés több mint 90 DRM-free játékhoz
+ 20% kedvezmény a Humble Store-ban
Fontos, hogy CSAK ELŐRE lehet megvásárolni a Monthly Bundle-t, a csomag teljes megjelenésekor már nincs rá lehetőség!
Műfaj: Szerepjáték, Szimuláció
Fejlesztő: Pathea Games
Azon kívül hogy a párbeszédek fájdalmasan kínosak, az amúgy is borzalmas szinkron be sincs fejezve, van olyan karakter akinek a sorainak felének van csak szinkronja, van akinek semmi sincs. Volt olyan párbeszéd ahol mondatonként változott, hogy volt-e vagy sem az adott szövegnek szinkronja. A gameplay nagyon darabos és bugos, a designnak nincs semmi karakteressége, az animációk borzasztóan alapszinten vannak, és az egész játék üvölt a kivágott/kihagyott tartalmakról. Végig az volt az érzésem, hogy egy borzasztóan friss béta verzióval játszok.
Akkor a My Time At Portia lehet megvár még pár frissítést nálam, hátha jobb lesz.
Egyébként jó, hogy említetted a Stardew Valley-t. Először azt próbáltam ki elvégre egy srác csinálta 4 évig. Gondoltam ebben szíve-lelke benne van. És annyira minden, hogy nekem elsőre sok is volt, és mivel főleg a farmerkedés dominál a kapcsolatrendszere sims szerű, meg egy évtized lehet mire végigjátszom átmentem Graveyard Keeper-re. Na annak most viszem a dlc-jét és vannak még ott is hiányosságai (pl. a város még mindig nem lehet menni, sem az erődbe),de valahogy jobban bejön pát dolog. Jóval kényelmesebb az inventory menedszment rendszere, kertészkedés közben látod hova kattintasz, (eleve közelebbről látod a karaktert),több dolgot lehet építeni, van benne automatizáció (zombik), végigjátszható, de nem túl rövid.
Graveyard Keeper-ről vagy a Yonder: The Cloud Catcher Chronicles-ről vagy Astroneer-ről (amit mgé korábban ki tudtam próbálni és érdekesnek tűnt) vagy Rise of Industry-ről vagy a The Colinst-ről mi a vélményed?
Arról meg nem is beszélve ha már időrablásról van szó a Cities: Skylines / Planet Coaster / hamarosan Planet Zoo viszi a pálmát, csak némelyikhez a modok miatt már komoly gép kell. 😆
Nem rég az Autonauts-t kezdtem el, ami bár komolytalannak tűnt, de érdekes a fejlődési rendszere, és bár ott is csak egy karakterrel vagy, automatizált rendszereket építesz ki, így jóformán mindig csak a fejlődéssel és irányítással foglalkozol, nem azzal hogy mindenhez te szeded össze a nyersanagyot, építesz meg stb. Egy kis programozás is van benne, ami nálam csak plusz pont.
Cities: Skylines és Planet Coaster valóban nagyon jó játékok, de sajnos sosincs elég kreativitásom (és főleg türelmem) hogy bármi maradandót alkossak bennük. De most hogy említetted, lehet csak azért is megint neki ugrok a Planet Coasternek, mindig megjön rá a kedvem mikor eszembe jut a vidám hangulata 😆
Stardew Valley első két próbára nekem is túl soknak tűnt, főleg a napi energia és idő limittel, de aztán rájöttem hogy az egy olyan játék ahol kifejezetten jól esik lassan, nyugodtan venni a dolgokat. Farmolással vezet be, de azon túl teljesen szabad kezet kapsz hogy mikor mivel mennyit foglalkozol (horgászat, bányászás, erdészet, kert szépítése, beszélgetés a falu lakóival, community center, stb.), nincs semmire idő korlát, nem siettet semmi. Egy értékelésen kívül (ami ismételhető) nincs is igazán end-game, maga a grind/fejlődés a tartalom, amit viszont nagyon jól megértett a fejlesztő és eszerint készült a gameplay is. Olyan célt állítasz fel magadnak amilyet csak akarsz, és úgy éred el ahogyan csak akarod. Nekem speciel az a mániám hogy egy dinnye borászati isten legyek 😆
Jó játékot a planet coasterhez! 😆
Néha én is elképedek, főleg a cities skylinesnál, amikor olyan részletesre kidolgozzák, hogy hihetetlen (azzal nyugtatotm magam, hogy van aki konkrét városrészt másol google maps-szel így inkább idő mint kreativitás 😜, na meg persze a vas ami a modokat futattja CPU, RAM kell hozzá bőven, kezdjük a Traffic Manager President Edition moddal amiben az advenced AI teszi lehetővé hogy tényleg kihasználjanak az autók egy 3 sávos utat egy egy sorba tologjanak mert majd 6 kilóméterrel arrébb jobbra fordul és mert az a legrövidebb út). Plusz a modokat is állandóan frissíteni kell a moddereknek aztán lehet kisakkozin mikor melyik akadt össze melyikkel vagy melyik alapjáték kiegészítővel amiből mindig jön egy újabb.
Egyébként meg mivel ezek valahol sandbox módbeli játékok is mindig mindent meg lehet tenni. És épp ezért a semmiből kis lépésekkel haladni. (legalábbis számomra) 😀 Ilyen szempontból előnyösebb a kampány mert nincs annyi erőforrás, viszont ha tudod mit akarsz akkor azzal több idő.