Megjelent a CryEngine 5.3
Megjelent a CryEngine 5.3, melynek az egyik fő újdonsága egy új vizuális programozási nyelv, amely a Schematyc nevet kapta. A Schematyc lényegében vizuális segítséget nyújt a dizájnereknek, hogy ne kelljen mindig egy programozóra támaszkodniuk.
Ennek segítségével játékmeneti elemeket hozhatnak létre előre megírt pontokból, amely gyorsabb és egyszerűbb munkát eredményezhet. Azok számára, akik moddolással foglalkoznak, esetleg használtak már Unreal Engine-t, ismerős lehet ez. Bővebben arról van szó, hogy különböző előre megírt funkciókat tudnak összekapcsolni, például egy egyszerű ajtó zárás és nyitás animáció, amikor a játékos átmegy rajta. Ennek segítségével egyszerűen tudnak tesztelni megszakítások nélkül.
A második nagy újdonság a PhysX támogatás, amely jelenleg még béta fázisban van és egy jó alternatíva a dizájnereknek.
Ezenkívül rengeteg egyéb apróságot kijavítottak, esetleg jobbá tettek. Az összes változás megtekinthető itt: Link
Egy crysis 4 jöhetne de kétlem,hogy jön,vagy mondjuk egy újragondolt crysis.De azt is kétlem.
Ma ez nem mondható el egyetlen játékra se.
A Mass Effect Triology-ával is az volt a gondom, h. grafikailag elmaradott volt pedig már jóval a Crysis megjelenése után jött ki. Deus Ex HM-nél meg már idegesítő volt az elmaradottság, ennek ellenére jó játék.
(A Crysis 1 még mai is térdrekényszerít sok játékot a megjelenítéssel és részletességgel, annak ellenére, h. optimalizálatlan volt PC-n)
Remélem, hogy a Star Citizen-t is átírják erre az új verzióra, azt a plusz 1-2 évet már úgy is kivárom, mire egyszer elkészül rendesen az egész és egyben, teljesen is játszható lesz! 😆