Már az első héten 50 millió dollár bevételt termelt a Genshin Impact
A Genshin Impact egy free-to-play, nyílt világgal rendelkező akció-RPG, amelyet a The Legend of Zelda: Breath of the Wild inspirált.
A játék már az első héten hatalmas népszerűségre tett szert a szórakoztató játékmenetének, harcrendszerének, érdekes világának és az aránylag nagylelkű gacha mechanikáinak köszönhetően. A játék PC-re, PS4-re és okostelefonokra jelent meg, és állítólag csak az utóbbira már több mint 17 millióan töltötték le. Ráadásul csak az első héten már több mint 50 millió dolláros bevételt generált.
A Genshin Impact free-to-play rendszere rendkívül baráti, de akik már az elején szeretnének néhány jobb karakterre szert tenni, azok valódi pénzzel felgyorsíthatják a folyamatot, például a gacha és battle pass rendszernek köszönhetően. A számokból ítélve pedig nagyon úgy tűnik, hogy a játékosok hajlandóak a zsebükbe nyúlni.
A kínai játékok közül egyébként a Genshin Impact produkálta a legjobb rajtot. A teljes fejlesztési és marketing költség 100 millió dollár volt, szóval mindenféleképpen hihetetlen eredménynek számít a tény, hogy ennek a fele már az első héten visszajött, így valószínűleg nagyon szép jövő elé néz a játék.
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: COGNOSPHERE
Teljesen cross-platform, PC-n sem bűn ronda ránézni (sőt, egész kellemes), telefonon meg gyönyörű kategória.
A karakterek bár nagyon kínai mesések (szarkazmus), de alapjában véve tetszettek, amit láttam belőlük.
A vészélelem Paimon meg magában is 10-essé varázsolja a szereplőgárdát.
orgazmus"kéjes sikoltozás" harc közben. Nagyon ritkán szoktam az anime kultúra miatt szivatni bárkit is, mindenkit az érdekel amit akar, de ezt hogy lehet kibírni fél percnél tovább? 😆