Menu
Jövő héten mutatkozhat be az EA Motive Star Wars-játéka
Szerző: xoki, 2020. május 29., hír

Köztudott, hogy az EA jelenleg két Star Wars témájú projekten is dolgozik: a Fallen Order folytatásán, valamint egy kisebb projekten, amelyet az EA Motive készít. Utóbbiról legutóbb márciusban bukkant fel néhány érdekesség, és úgy tűnik, most már azt is tudjuk, hogy mikor fog sor kerülni a teljes leleplezésre.

Az EA Motive játéka, a „Project Maverick” állítólag már béta fázisba került. Kielemezve a Motive frissen regisztrált Twitter fiókját, valamint két újságíró, Jeff Grubb, Jason Schreier és egy bennfentes, Jordan Maison által közzétett tweeteket, úgy tűnik, a Project Maverick hivatalos bejelentésére már a jövő héten, június 2-án sor fog kerülni.

Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 23
blastwave avatar
34 napja | 2020. 05. 30. 21:25:49
#
Eljöhetne már végre mikor a birodalmiakkal/sithekkel vagyunk és nem állnak át sehova, maradnak a sötét oldalon és csavaros, jó történetben abálják le a jediket/padawanokat/ellenállókat stb mindenféle módon. Nem doom szerűre, csak végre jó lenne a sötét oldalon is harcolni, nagyon gáz már ez a trendi "ellenállás/jedi/lázadó/köztársasági" hozzáállás.
Tuhajohn avatar
34 napja | 2020. 05. 30. 21:49:11
#
@blastwave: Ez olyan, mintha azt akarnád, hogy amerika legyen az elleség az új cod-ban.
Milton avatar
34 napja | 2020. 05. 30. 22:43:14
#
@Tuhajohn: kotor, kotor II
blastwave avatar
33 napja | 2020. 05. 31. 10:49:00
#
@Tuhajohn: Meglehet. Azzal sosem játszottam és nem is tervezem.
benyoboi avatar
33 napja | 2020. 05. 31. 14:33:14
#
@Tuhajohn: Hát amúgy egy olyan sztorit simán el tudnék képzelni. Én is unom már néha-néha, hogy csak a mainstream oldal van állandóan bemutatva. Egy drámai eseményeken keresztülmenő német katona szemszögéből elég jól meg lehetne mutatni a 2. V.h. történéseit szerintem - persze úgy, hogy ne kezdjen senki nácizni, feleslegesen... :?
Tuhajohn avatar
33 napja | 2020. 05. 31. 14:55:36
#
@benyoboi: Én is nagyon örülnék egy olyan játéknak. Én még egy SS katona szemszögéből is szívesen végigjátszanék egy jó történeet, ami megmutatná, hogy nem minden fekete-fehér. De most képzeld el, ha beleraknának egy ogyan részt ahol pl.: zsidókat kell kivégezni vagy hadifoglyokat (mert a történet szempontjából fontos lenne) abból milyen zűrzavar lenne a médiában. De ha amerikaiak lőnek halomra mindenkit egy játékban az teljesen elfogadott.
benyoboi avatar
32 napja | 2020. 06. 01. 20:23:45
#
@Tuhajohn: Manapság már a horogkeresztet sem merik feltüntetni egy játékban, a történelem könyvekben még csoda, hogy láttatják, VISZONT a sarló és kalapács, mint olyan, ugyanúgy egy önkényuralmi jelkép, ha úgy tetszik... az nem baj persze, hiába zavar engem például, el kell fogadnom, hogy létezett.
Egyébként valóban, egy ilyen központú sztori még akár egy Év játéka díjat is megnyerne. Gondoljuk csak el- megfűszerezve a kivégzős részt, amit írtál-, hogy a barátját kéne lelőnie, akit próbál megvédeni a náci rezsim alatt (hiszen le merem fogadni, hogy voltak ilyen történések)

Témánál maradva, ugyanezt lehetne a Star Wars történeteiben is láttatni :)
blastwave avatar
32 napja | 2020. 06. 01. 09:49:44
#
@Tuhajohn: Jó is lenne.
no avatar
33 napja | 2020. 05. 31. 15:14:46
#
@blastwave: Star Wars The Old Republic-ot javaslom akkor, 4 főtörténet van benne a sith oldalon...
blastwave avatar
33 napja | 2020. 05. 31. 16:40:16
#
@Palanova: Igen, ismerem. Az teljesen jó. Nekem az a fő problémám, h. az új játékok esetében nincs meg a sith vonal. Csak mint érdekesség. A Command&Conquer-ben (szinte mindegyikben) lehetsz minden frakcióval (tudom stratégia stb) és bemutatja minden oldal szemszögéből a történéseket. Ez egy nagyon jó hozzáállás és élvezhetővé teszi az egészet.
no avatar
33 napja | 2020. 05. 31. 17:58:18
#
@blastwave: Úgy tudom a Battlefront 2 -ben is lehetett a birodalommal lenni, Vaderrel kaszabolni, stb...

RTS-nél talán alap, hogy legalább két oldal balhézik egymással és mindkettőnek van valamilyen kampánya, még ha az rövid is. SW RTS-ek közül talán az Empire at War az egyetlen ami említésre méltó és ott is megvan a birodalmi kampány és játszható oldal.
C&C-t nem kell bemutatni nekem, C&C 1 demoja óta tolom :)
De pl a Starcraft 2 nem foglakozott a "hagyománnyal" és a külön oldalak kampányait külön értékesítette, egy játékért 3x-os árat kérve...szerencsére ezt azóta más fejlesztő nem lépte meg, de azért RTS-eknél is van bőven ilyen jellegű visszaélés: WH40k Gladius: játszható oldalakat vedd meg külön, 8-bit armies: másik oldal kampánya külön fizetős...

Egy FPS esetében két oldal történését nehéz bemutatni, és nem is az a műfaj, ahol ezt érdemes lenne egy játékba belerakni. Pl egy COD esetében: persze meg lehetne csinálni egy kampányt a "jó" szemszögből és látni hogy pár pályán egy rosszarc mindig megússza, majd a végén egy nagy összecsapás. Másik oldal a "rossz" meg látná hogy a bázisait, városait embereit a "jó" lekaszálja, de neki meg menekülni kell ha nem akar ott pusztulni...egy játékba két kampányt belerakni 60€-ért nem biznisz a fejlesztőknek, mert kb két játékot készítenek úgy egy áráért. RTS-ben könnyebb ez, ahol kb "csak" pályát kell tervezni, és nem igazán kell látványos koreográfiát scriptelni, lásd Titanfall 2. Vagy a kampányok lesznek 4 órásak, vagy inkább eladják két külön játékként.
Half Life 1 esete: alapjátékban Gordonnal voltunk, Opposing Force kiegben egy támadó katonával és mekkora flash volt látni Gordont amint átmegy Xen-re...meg egy-két Gordon által már bejárt részt meglátogatni, ugyanakkor újrahasznosítás és copy-paste hangulata is volt a dolognak.

Ha "rossz" oldalas játékot keresel akkor ne a mainstream meg amerikai-nyugateurópai játékokat nézd hanem az észak-koreai, kínai válaszokat. Tény hogy az amerikai-nyugateurópai játékokba is időnként bekerülnek a "rossz" oldalak és most nem RTS-ekre gondolok, hanem FPS-ekre, de nem ez a jellemző.

RTS-ben könnyebb eladni a másik oldal szemszögét és az nem annyira testközeli, mint egy COD MW2 repülőtéri mészárlás...
blastwave avatar
32 napja | 2020. 06. 01. 09:53:07
#
@Palanova: Nem keresek "rossz" oldalas játékot. Megértem, h. felsoroljátok hol van ez meg az, de nem kapcsolódik ahhoz amit írtam. Az új legyen Sith vonal. Ami szerintem nem rossz oldal. Nem kell ezt túlpörögni, h. ilyen olyan játékokban volt. Most volt a Jedi Fallen Order ami a fény oldalán volt. Kimondottan élveztem. Ezt követhetné egy Sith/sötét oldal.
no avatar
31 napja | 2020. 06. 02. 11:48:36
#
@Palanova: Engem érdekelnének a "rossz" oldalas játékok. Tudnál ajánlani párat?
no avatar
31 napja | 2020. 06. 02. 11:59:18
#
@tucke: Nem, mert nem foglalkozok velük :) Valahogy nem vonz, hogy számomra ismeretlen nyelven telepítsek fel játékokat.

De olvastam róla hogy vannak és ugyanolyan propaganda eszközök , mint az America's Army...pl.:

https://en.wikipedia.org/wiki/Gloriou…us_Mission

Amúgy meg a fentebb felsorolt játékokban, RTS-ekben mind jelen van a másik oldal is, így azokat is végig lehet nyomni, ha nem tetted volna még meg, pl C&C teljes sorozat, Red Alert teljes sorozat, Generals és ZH kiegje, Act of sorozat, 8-bit sorozat, SW Empire at War és kiegje...tehát RTSeknél jóformán állandóan jelen van a másik oldal is.

FPS és TPS esetében már fentebb ecseteltem hogy szerintem miért nincsenek jelen...nem véletlenül van kevés film ahol a "rossz" nyer...

De ha "gonoszkodni" akarsz, akkor Division 1 és 2, irány a Dark Zone és hajrá.
Quadgame94 avatar
31 napja | 2020. 06. 02. 11:12:57
#
@blastwave: Eléggé klisés lenne az is. Inkább egy olyan sztorit néznék meg ahol egyik oldalon se áll a főszerwplő, mégis erőhasználó. Plusz az erőt csak a saját érdekeire/bosszújára használja. Persze árnyalva lenne, de a végén nem választana továbbra sem oldalt.
no avatar
31 napja | 2020. 06. 02. 11:37:00
#
@Quadgame94: Nem vagyok feketeöves SW lore tudor, de mintha az eddigi játékokban kötve lett volna melyik erőforma használható melyik oldalon. "jó" oldalon nem villámozhattál és nem szívhattál el életerőt, nem fojtogathattál, "rossz" oldalon nem gyógyulhattál és nem volt mind trick. pl.: Jedi Academy

Ilyen karakter mintha lett volna a Kotor 2-ben, plusz a bosszú sztori szál is eléggé elcsépelt már.
no avatar
31 napja | 2020. 06. 02. 11:48:00
#
@Palanova: A Jedi Academy-ben használhattál minden erőt, oldaltól függetlenül, ahogy a KOTOR 1-2-ben is, a Star Wars: The Old Republic-ban viszont ez oldalhoz volt kötve. Luke is használja a fojtást a Jedi visszatérben.
no avatar
31 napja | 2020. 06. 02. 11:54:19
#
@tucke: Ha kipontoztad, vagyis kb oldalt választottál vele, ahogy emlékszem. Lehet újrázni kellene, de annyira rosszul öregedett hogy nem visz rá a lélek.
De lehet az Old Republic az ami nagyon beidegződött nálam akkor. Ott tudom hogy nagy eltérések voltak mert eleve oldalt választottál a karakterrel. Sajnáltam is hogy a csempésznek nincs sniper képessége csak a birodalmi ügynöknek volt. De ugye ez erőfüggetlen. Ott viszont az alaptámadás a jediknek az a kőhajigálás kicsit kínos volt szemben a sith alapképességgel...
Milton avatar
31 napja | 2020. 06. 02. 12:09:28
#
@Palanova: Jedi Academyben semmi befolyása nem volt, Jedi Outcastben pedig szintén voltak Sith képességeid, pedig oldalt sem lehetett választani. Kotorban szintén használhattál bármit, csak light side-ként kevesebb pontba kerültek a light side erők és többe a dark side erők, sithként ugyanez fordítva. SWTOR-ban pedig csak átnevezték két oldalt a dolgokat és más a kinézetük, de egy az egyben ugyanazt csinálják (mondjuk nem is volt egy rossz megoldás a játékot tekintve).
no avatar
31 napja | 2020. 06. 02. 12:33:11
#
@Milton: Igen a SWTOR-ban megvan hogy majdnem ugyanaz volt a két oldal képességei csak más néven és máshogy nézett ki, de az említett jedi kődobálás vs sithnek talán villámlás. Azért ez utóbbi nagyságrendekkel jobban nézett ki és autentikusabb volt mint a jedi kőzápor...
Vagy a csempésznek a össze-vissza lövöldözés volt talán, imperial agentnek meg a snipe.
Quadgame94 avatar
31 napja | 2020. 06. 02. 13:16:17
#
@Palanova: Pedit jó lenne egy outlaw féle "szarok én az oldalakra" főszereplő. A bosszú sztori elcsépelt persze, de szivesen látnék egy ilyen karaktert. Aki nem fehér és nem fekete. Mert a való elet se ilyen. Plusz nem kellene akkora erőtbevonni. Harctechnikákkal, fegyverekkel is lehetnenek kreativabbak így a harcrendszer nem csak az ern vagy a fénykardon múlna. Lökés, húzás pedig nem annyira nagy szám.
no avatar
31 napja | 2020. 06. 02. 13:20:59
#
@Quadgame94: https://store.steampowered.com/app/32…Gold_Pack/

Játszottál a jó oldalon. Játszottál a sötét oldalon. Most játssz a romlott oldalon! Tyber Zann szerepében semmi sem akadályozhat meg abban, hogy belőled legyen a leghírhedtebb bűnözővezér Jabba a Hutt óta. Vadonatúj taktikákkal, például kalózkodással, emberrablással, zsarolással és vesztegetéssel irányíthatod a romlás kétes erőit, miközben megpróbálod uralmad alá hajtani a Star Wars alvilágát. Ne csupán urald a galaxist… Döntsd romlásba!

A szembe jövő birodalmikat lefizeted, a szembe jövő jediket meg megzsarolod, sima ügy :D
blastwave avatar
31 napja | 2020. 06. 02. 20:22:30
#
@Palanova: Igen igen, az nagyon klassz volt XDXDXD


Lite versions: