Jövő héten mutatkozhat be az EA Motive Star Wars-játéka
Szerző: xoki | 2020. May 29. | hír | 23 hozzászólás
Köztudott, hogy az EA jelenleg két Star Wars témájú projekten is dolgozik: a Fallen Order folytatásán, valamint egy kisebb projekten, amelyet az EA Motive készít. Utóbbiról legutóbb márciusban bukkant fel néhány érdekesség, és úgy tűnik, most már azt is tudjuk, hogy mikor fog sor kerülni a teljes leleplezésre.
Az EA Motive játéka, a „Project Maverick” állítólag már béta fázisba került. Kielemezve a Motive frissen regisztrált Twitter fiókját, valamint két újságíró, Jeff Grubb, Jason Schreier és egy bennfentes, Jordan Maison által közzétett tweeteket, úgy tűnik, a Project Maverick hivatalos bejelentésére már a jövő héten, június 2-án sor fog kerülni.
Hozzászólások: 23
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Egyébként valóban, egy ilyen központú sztori még akár egy Év játéka díjat is megnyerne. Gondoljuk csak el- megfűszerezve a kivégzős részt, amit írtál-, hogy a barátját kéne lelőnie, akit próbál megvédeni a náci rezsim alatt (hiszen le merem fogadni, hogy voltak ilyen történések)
Témánál maradva, ugyanezt lehetne a Star Wars történeteiben is láttatni 😀
RTS-nél talán alap, hogy legalább két oldal balhézik egymással és mindkettőnek van valamilyen kampánya, még ha az rövid is. SW RTS-ek közül talán az Empire at War az egyetlen ami említésre méltó és ott is megvan a birodalmi kampány és játszható oldal.
C&C-t nem kell bemutatni nekem, C&C 1 demoja óta tolom 😀
De pl a Starcraft 2 nem foglakozott a "hagyománnyal" és a külön oldalak kampányait külön értékesítette, egy játékért 3x-os árat kérve...szerencsére ezt azóta más fejlesztő nem lépte meg, de azért RTS-eknél is van bőven ilyen jellegű visszaélés: WH40k Gladius: játszható oldalakat vedd meg külön, 8-bit armies: másik oldal kampánya külön fizetős...
Egy FPS esetében két oldal történését nehéz bemutatni, és nem is az a műfaj, ahol ezt érdemes lenne egy játékba belerakni. Pl egy COD esetében: persze meg lehetne csinálni egy kampányt a "jó" szemszögből és látni hogy pár pályán egy rosszarc mindig megússza, majd a végén egy nagy összecsapás. Másik oldal a "rossz" meg látná hogy a bázisait, városait embereit a "jó" lekaszálja, de neki meg menekülni kell ha nem akar ott pusztulni...egy játékba két kampányt belerakni 60€-ért nem biznisz a fejlesztőknek, mert kb két játékot készítenek úgy egy áráért. RTS-ben könnyebb ez, ahol kb "csak" pályát kell tervezni, és nem igazán kell látványos koreográfiát scriptelni, lásd Titanfall 2. Vagy a kampányok lesznek 4 órásak, vagy inkább eladják két külön játékként.
Half Life 1 esete: alapjátékban Gordonnal voltunk, Opposing Force kiegben egy támadó katonával és mekkora flash volt látni Gordont amint átmegy Xen-re...meg egy-két Gordon által már bejárt részt meglátogatni, ugyanakkor újrahasznosítás és copy-paste hangulata is volt a dolognak.
Ha "rossz" oldalas játékot keresel akkor ne a mainstream meg amerikai-nyugateurópai játékokat nézd hanem az észak-koreai, kínai válaszokat. Tény hogy az amerikai-nyugateurópai játékokba is időnként bekerülnek a "rossz" oldalak és most nem RTS-ekre gondolok, hanem FPS-ekre, de nem ez a jellemző.
RTS-ben könnyebb eladni a másik oldal szemszögét és az nem annyira testközeli, mint egy COD MW2 repülőtéri mészárlás...
De olvastam róla hogy vannak és ugyanolyan propaganda eszközök , mint az America's Army...pl.:
[LINK]
Amúgy meg a fentebb felsorolt játékokban, RTS-ekben mind jelen van a másik oldal is, így azokat is végig lehet nyomni, ha nem tetted volna még meg, pl C&C teljes sorozat, Red Alert teljes sorozat, Generals és ZH kiegje, Act of sorozat, 8-bit sorozat, SW Empire at War és kiegje...tehát RTSeknél jóformán állandóan jelen van a másik oldal is.
FPS és TPS esetében már fentebb ecseteltem hogy szerintem miért nincsenek jelen...nem véletlenül van kevés film ahol a "rossz" nyer...
De ha "gonoszkodni" akarsz, akkor Division 1 és 2, irány a Dark Zone és hajrá.
Ilyen karakter mintha lett volna a Kotor 2-ben, plusz a bosszú sztori szál is eléggé elcsépelt már.
De lehet az Old Republic az ami nagyon beidegződött nálam akkor. Ott tudom hogy nagy eltérések voltak mert eleve oldalt választottál a karakterrel. Sajnáltam is hogy a csempésznek nincs sniper képessége csak a birodalmi ügynöknek volt. De ugye ez erőfüggetlen. Ott viszont az alaptámadás a jediknek az a kőhajigálás kicsit kínos volt szemben a sith alapképességgel...
Vagy a csempésznek a össze-vissza lövöldözés volt talán, imperial agentnek meg a snipe.
Játszottál a jó oldalon. Játszottál a sötét oldalon. Most játssz a romlott oldalon! Tyber Zann szerepében semmi sem akadályozhat meg abban, hogy belőled legyen a leghírhedtebb bűnözővezér Jabba a Hutt óta. Vadonatúj taktikákkal, például kalózkodással, emberrablással, zsarolással és vesztegetéssel irányíthatod a romlás kétes erőit, miközben megpróbálod uralmad alá hajtani a Star Wars alvilágát. Ne csupán urald a galaxist… Döntsd romlásba!
A szembe jövő birodalmikat lefizeted, a szembe jövő jediket meg megzsarolod, sima ügy 😃