Ilyen lett volna a Valve elkaszált Portal-játéka
Ha esetleg nem hallottatok volna még róla, a Valve egyszer belevágott egy Portal spin-off készítésébe, amelyben GLaDOS és Chell sem szerepelt volna. Néhány éve Geoff Keighley betekintést nyújtott a Portal 2 kulisszái mögé, és ekkor fedte fel az említett projekt létezését, viszont egészen mostanáig nem lehetett tudni, hogy milyen játékról is volt szó.
A LunchHouse Software – állítólag a Valve beleegyezésével – sikeresen hozzájutott az elkaszált projekt eredeti kódjához, és egy videosorozatban (Exposure) mutatják be a játék teljesen új mechanikáit. F-Stop vagy másnéven Aperture Camera lett volna a játék központjában, és az első videó tökéletesen bemutatja, hogy mire is használhatjuk: segítségével a játékos elmozdíthatja a különböző tárgyakat, illetve azok méretét is megváltoztathatja.
Hamarosan további videók is várhatók, és remélhetőleg a Valve is készül valamire, hiszen valamilyen oka csak volt, hogy engedélyt adtak egy elfeledett projekt bemutatására, bár ez az információ még megerősítésre vár.
Műfaj: Platform, Puzzle
Fejlesztő: Valve
G-Man megmondta: "Priper for ánforszín kánzökvenszöz." Hát, senki nem gondolta volna az "ánforszín kánzökvenszöz" azt jelenti, hogy 13 év után sem jelenik meg a történet folytatása.
Nem kell új grafikai motor, csinálják meg a source-al, és hozzanak ki egy érdemi lezárást.