Ilyen lesz a Life is Strange: True Colors bejárható játéktere
Új előzetes érkezett a Life is Strange széria márciusban bejelentett következő felvonásához, a számozás nélküli True Colorshoz, amely a játék világára, bejárható területeire fókuszál elsősorban. Ennek alapján kijelenthetjük, hogy a Dontnod helyett ezúttal a fejlesztést végző Deck Nine jó munkát végzett a környezet megalkotásával.
Az előzetes tanulsága szerint a fősztori mellett minden eddiginél több időt tölthetünk el különböző melléktevékenységekkel, minijátékokkal a kisvárosban, és annak környezetében, ami egy újszerű megközelítés a sorozat életében. De ellátogathatunk különféle boltokba is, a főutca a narrációból következtetve mindig egy élettől nyüzsgő terület lesz sok-sok karakterrel, valamint egy fesztivált emelnek még ki, így úgy tűnik, szezonális tevékenységek is elérhetők lesznek majd valamilyen formában.
Főszereplőnk pedig természetesen még mindig Alex Chen, akinek az a szuperképessége, hogy látja mások érzelmi állapotát, amelyeket színekkel különböztethetünk majd meg, ezek lesznek az emberek „valódi színei”.
A Life is Strange: True Colors kicsit több mint egy hónap múlva, szeptember 10-én érkezik PC-re, Xbox Series X/S-re, Xbox One-ra, PS5-re, PS4-re és Nintendo Switchre egyaránt.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Deck Nine Games
A LiS 1 évada mind az öt rész egy kerek, jó történetet mesélt el és a természetfeletti is jól meg volt benne jelenítve, ahogy a döntéseidnek a hatása is a kiszáradt / túlöntözött virágtól kezdve a társaid életére kihatva. És gyakran elfelejtjük, hogy az aláfestő zenék is nagyon sokat tettek hozzá. A kihagyott hatalmas ziccerek ellenére is klasszikus lett.
A before the storm esetén már sztori szinten sem érdekelt.
Captain spirit inkább sokkal sötétebb hangulatú volt nekem mint az eredeti első rész, és talán emiatt sem tetszett.
LiS 2 esetében szintén a kiindulási alap nem tetszett.
És akkor még ott volt egy Tell me Why is amit az eredeti csapat készített, de ott is nálam elásta magát már a kiindulásnál.
És elérkeztünk ehhez, ami bár jól néz ki, szerintem picit részletesebb környezet, mint a LiS 1 volt, megint csak nem tetszik a kiindulás.
Ha most a dontnod észbe kap és visszatér az első részhez, folytatja az ottani sztorit, ottani főszereplőkkel, az időmanipulálással és a fényképeken keresztül történő ugrálással, akkor még van esélyük nálam, különben mennek a kispadra...
Szerintem a Before-t azért készítették el, mert ugye a statisztikából látták a döntéseket és a játékosok kíváncsiak voltak az előzményekre.
Captain spirit inkább csak proof of concept volt, újabb mechanikákat / témát akartak tesztelni benne.
LiS 2 és a Tell me Why lett igazán feleslegesen elkészítve.
Szerintem a Life is Strange és a Before the Storm után el kellett volna engedi az univerzumot. Az a két játék egy tökéletes egyet alkotott. Az utána készült játékoknak nem kellett volna a Life is Strange címet adni és nem lett volna gond. Mivel az első rész egy Donnie Darko kocepciójú játék lett, amihez nem kell folytatás.
A LiS 1-ben szerintem volt bőven kihagyott ziccer amire lehetett volna egy folytatást építeni, de nem úgy hogy csinálunk egy előzményt majd utána független részeket...