Hardcore PC játék projekt felfelé ívelőben: Star Citizen
Kiadói kötöttségek nélkül, a rajongóktól gyűjtve pénzt ismét egy remek, nagyszabású alkotás van készülőben, aminek már a gépigénye is ismertetve lett nemrég!
A kitűzött 2 millió amerikai dollárból közel 1 millió már meg is van hozzá!
Bizony ez egy eléggé nagy kaliberű projekt, ahogyan az már a kitűzött célösszegből is sejthető.
Chris Roberts, az egykor méltán nagyhírű Wing Commander űrszimulátor játék megalkotója ugyanis szeret merészeket álmodni. Olyannyira, hogy az már bizony a mai konzoloknak betenne rendesen, nem lehetne rajtuk a hardveres megkötések és limitációk miatt átportolni konzolra. Így aztán nem is törekszik álmai megvalósítására konzolokon. Sem pedig arra, hogy ehhez olyan kiadót keressen, akit a konzolos megjelenés hiánya ne zavarna.
Nem, csakis PC-n, a PC játékosoknak szeretne ismét valami maradandót alkotni.
Ehhez most a legfrissebb infó a gépigénye, ami bizony szintén nem kispályás, a Cry Engine 3-mal támogatott, készülőben lévő játéknak. Ez a gépigény arra jó, hogy a játék már élvezhetően futtatható legyen, szóval a minimum konfig kb. ne legyen ez alatt majd hozzá: Link
Az ajánlottnál egy izmos 4 magos proci már nem árthat majd, meg egy brutál VGA, ha a maxot szeretnénk persze belőle vizuális téren is kihozni. A RAM itt nem lett külön megemlítve, így elvileg a 4Gb elég lesz neki. (Bár én inkább a duplájára tippelnék, ha tényleg olyan grandiózus akar majd lenni ez a játék PC-n. Szóval a 8Gb RAM sem árthat majd, ha van a vasunkban.)
Eddig 2 előzetese volt, ami valós időben készült a játék engine-ével. Ebből a második végeredményben az első előzetes kibővített változata.
Bővített: Link
A projekt oldala, ahol a támogatást is várják: Link
Artwork képek
REAL-TIME, valós idejű 3D képek
Műfaj: Akció, Szimuláció, FPS, MMO
Fejlesztő: Cloud Imperium Games