Elkezdődött a nyári Steam Játékfesztivál

Szerző: xoki | 2020. June 17. | hír | 56 hozzászólás

Elrajtolt a Steam Játékfesztivál: Nyári Kiadás, amely során élő csevegéseken, kérdezz-felelek találkozókon és élő közvetítéseken vehettek részt. Az esemény egy hétig tart, és ez idő alatt közel 900 ingyenes demó is elérhető vált az oldalon.

A hivatalos oldalon megtalálhattok minden fontos információt a jelenleg zajló tevékenységekről, ezen az oldalon pedig az esemény teljes programját is megtekinthetitek. Az elérhető demók nem kaptak külön aloldalt, de például ott a „Kiemelt Demók” szekció, illetve a „demo” szócskára rákeresve is kilistázódnak ezek a próbalehetőségek.

A Steam Játékfesztivál: Nyári Kiadás június 22-éig tart, és az említett demókat is eddig van lehetőségetek letölteni, szóval érdemes sietni.

Hozzászólások: 55
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Az Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition ingyenes a steam-en. Gondoltam megemlítem akit érdekel.
0
0
0
0
P a i n avatar
Ghostrunner képek/live alapján nem néz ki rossznak 😶
0
0
0
0
Andris18 avatar
Steam refunddal megoldható. 2 óra játékidő alatt csak kiderül, hogy tetszik vagy szenvedés. Ha szenvedés az már egy óra alatt kiderül.
0
0
0
0
💬 8
no avatar
@Andris18: Igen, elvben. Gyakorlatban meg mindig jön össze a dolog.
Példák:
- No Man's Sky - 2 óra alatt, ha totál kezdő vagy, a kezdő bolygót sem tudod elhagyni, nem hogy a naprendszert, vagy hogy az Anomáliát meglátogasd, komolyabb bázist építs és komolyabb flottát menedzselj.
2 óra alatt éppenhogy a hajódat tudod megjavítani amikor éppen nem égsz porrá, fagysz halálra vagy sugározol szanaszét.
- Beyong Blue - 1 óra 55 perc alatt végigjátszható simán, kényelmesen, rohanás nélkül. Etikus visszaváltani utána?
- Egy picit komolyabb stratégiai játékban 2 óra pár pályára elég pl Forged Battalion és kis szerencsével rájössz hogy egy remek koncepció lett elbaltázva
- Snowrunner: 2 óra alatt a kezdő garázst találod meg és talán felderíted az első területet, de kanyarban sem láttad azt a töménytelen sz*patást amivel a készítők a 3.-4. területtől kezdve kedveskednek neked.
- Division 1-2 : megjelenés előtti free hétvége simán beszippantott magával, és a sztori 40 órája után szembesül a játékos azzal hogy irgalmatlanul repetitív és elbaltázott az endgame rész - persze ekkora már van benne 40 óra és nem is refund kell neki, hiszen azért 40 órát csak végignyomtál benne, hanem értelmes menedzsment a fejlesztőknél, de egy refund 2 óra után nem segít ezen semmit.

És ami a legproblémásabb: nem tudod mennyi játékidő van az adott címben, se demoval, se refunddal. Star Trek Bridge Crew: 25€ - és 4 óra a single kampány...ezt nem látod 1 óra 55 percnél...de ha tudod lehet nem veszed meg ennyiért.

De persze örülünk a refund lehetőségnek, még akkor is ha a fejlesztők helyenként visszaélnek vele, ahogy a játékosok is. Több mint a demo opció, mert a teljes játékot kapod kézhez ám teljes áron, de két óra szerintem kevés.
0
0
0
0
Andris18 avatar
@Palanova: Pár megjegyzés, ha tetszett, ne váltásd vissza. Ha nem tudod mennyi idő, nézd meg a howlongtobeat oldalon. Ha sok idő, lehet nézni gameplayt youtubeon. Ha meg nem vagy biztos benne és sok idő 40 óra pl akkor megéri megvenni.
0
0
0
0
no avatar
@Andris18: Nem váltom vissza, mert végigjátszottam. Költői kérdés volt.
Howlongtobeat oldalt ismerem, de közel sem annyira naprakész mint sokan hiszik.
YT-n nem nézek végigjátszást.
Én mércém: 60€ = min 40 óra játékidő. De ez nem azt jelenti hogy utána ha a játék ellaposodik, nem fogom figyelmen kívül hagyni azt, vagy ha menet közben a patchekkel egyre rosszabbá teszik.
0
0
0
0
no avatar
@Palanova: Ha valakit annyira érdekel vásárlás előtt, hogy mennyi játékidőt tartalmaz egy adott cím annak ott van a [LINK]
0
0
0
0
no avatar
@LordSzalko: Igen, igen, csak mikor egy hét alatt sem kerül fel az adott cím akkor kevés a lehetőség. Más kérdés hogy neked is tudnod kell a saját stílusodról hogy az adott típusú játék esetében kb mennyi idő lenne, mert azért az átlagos 20 órás és átlagon felüli 100 órás idők között eléggé nagy a szórás.
0
0
0
0
no avatar
@Palanova: Megközelítő értékeket fogsz kapni azt is kategóriákra szedve, mert senki sem szabályszerűen játszik egy címet, arra pedig tökéletes aki ez alapján dönti el egy játékról, hogy érdemes e megvenni, any%-os adattal nem hiszem, hogy sűrűn fordulna elő, hogy egy játékról egy hét után sincs semmi infó.

Mondjuk nekem mindegy, nem játékidőben mérek egy játékot, hogy megéri e vagy sem. Sok értelmét nem látom speciel.

2 óra szerintem is elég refound szempontjából btw, pláne hogy YT, Twitch stb. ott van előzetes infógyűjtésnek, persze te lehet távol tartod magad ezektől, de a legtöbbeknek így untig elég.
0
0
0
0
no avatar
@LordSzalko: Ismerem és használom is azt az oldalt, mint írtam, nem kell bemutatni.

És igaz, végigjátszásokat nem YT-n keresem és Twichet sem használom, nem az én világom, de örülök hogy a legtöbbeknek az elég.

Én jobban szeretem magam felfedezni a játékot és nem videón streamen nézni ahogy olyan valaki játszik vele aki max 2-3 órát tol vele mert utána lépni kell a kövire különben lemarad.
Egy játékidő infó még nem lövi le a poénokat-fordulatokat az adott játékban. Egy YT videó gyakran már a kezdőképnél megteszi, mert hát kell a kattintás neki meg a like meg a f*szom tudja mi...
0
0
0
0
enslaved avatar
@Palanova: Division 2 - ben már több mint 200 órám van, az AC Odyssey mellett az egyik legjobb játék számomra.
0
0
0
0
tadam00 avatar
Nos, egyszer valaki azt írta egy hasonló oldalon (lehet ez volt), hogy a fejlesztőknek nincs ideje, pénze demót készíteni, nem éri meg nekik. Nem tudom, hogy az illető játszott-e már valaha demóval, majd a teljes játékkal, vagy próbált-e már játékot készíteni (akkor lehet rájött volna, hogy azon a egy pálya amivel megszenvedett több napon (vagy csak órákat) az pont megfelel egy demónak). Arra viszont kíváncsi vagyok, hogy erről mi a véleménye, egy hétig kipróbálhatja a demókat.
Én három fajta módszerrel találkoztam eddig:
1. egy hétig (vagy csak hétvégén) kipróbálhatja a játékot. (csak idő korlátozás)
2. a játék megjelenéséig a demót próbálhat ki "ingyen", aztán azt se, (még jó hogy ingyen, amúgy ugyan az mint az előző)
3. A DEMO: lekorlátozott, megcsonkított játék, amit bármikor, bármeddig kipróbálhatsz. (előzőkhöz képest nekem ez jobban tetszik, akkor is, ha csak egy pályát tudok kipróbálni).

Én kipróbáltam a [url=https://store.steampowered.com/app/1292400/Taimumari_2/?curator_clanid=4777282&utm_source=SteamDB]Taimumari 2[/url] demúját és valami csodálatos volt, már az elő is kívánság listás volt, tehát nem volt kérdés, de ez a demó valami csodálatos a vége, próbáljátok ki, ha szeretitek a platform játékokat, aki meg lusta ahoz, íme spoiler (Spoiler!
a végén mind ha hiba lépett volna fel és felugró hiba üzenetek elmondják, hogy ez csak egy demó, tedd kívánságlistádba, ZSENIÁLIS 😆
)
Bár aszt nem értem, hogy a steam szerint azért releváns a játék számomra mert játszottam a [LINK] , ami egy puzzle játék, és miért nem azért mert a [LINK]-el játszottam, ami egy platform játék mint ez a demó, valami nincs rendben evvel a rendszerrel.
A másik amit kipróbáltam a [url=https://store.steampowered.com/app/654960/The_Eldritch_Zookeeper/?curator_clanid=4777282&utm_source=SteamDB]The Eldritch Zookeeper[/url] , ami az előzőhöz képest egy nagy csalódás, mert játékmenet annyiban kimerül, hogy egy narrátor elmond egyes dolgokat szörnyekről, jegyszedőről, meg ilyenek, és te csak annyit tudsz csinálni, hogy a következőre lépsz. Nos ez mintha csak egy videó lenne, az ilyen minek fejlesz egyáltalán bármit is.
Lényeg: Miért nem tudnak demót csinálni? Ez a fajta egy hetes demó miért jó?
0
0
0
0
💬 20
no avatar
@tadam00: Nekem van hasonló véleményem a demókról, mint amit az első részben felvázoltál:
a fejlesztőknek nincs ideje, pénze demót készíteni, nem éri meg nekik.


És a kérdésedre válaszolva igen, játszottam nem egy demoval, emiatt is van megalapozott véleményem erről a "műfajról".

Örülök hogy egy általad várt játék demoja neked tetszett, én is így voltam vele csak a C&C és a Carmageddon esetében 😀 Mindkét demot ronggyá játszottam a maga idejében.

Demo készítés is pénzbe kerül. Még akkor is ha az adott játék elve úgy van felépítve, hogy egy-egy pályát könnyen ki lehet belőle emelni, akkor is idő emiatt pénz a demo elkészítése. Ha meg online játék akkor a szerverekkel is kell foglalkozni, ismét csak +pénz...

Egy jól sikerült demo eladhat rengeteg példányt a teljes játékból, egy rossz demo kinyírhatja a fejlesztőcéget.

Pár példa régebbről a demok fénykorából:
- Demo verziót némi bütyköléssel fel lehetett "upgradelni" teljes verzióra = meglett a játék ingyen, igaz ez EULA megsértésével járt...fejlesztő meg szívott
- demo-ban ellőnek minden puskaport a kész játékból, az kijön és nem más mint a demo + pár pálya. Eredmény: savanyú szájíz a vásárlók körében
- demo-ban csalnak, hogy szebben nézzen ki a game, jobban fusson, a teljes játék közel sem annyira szép és jó...ezt a módszert továbbfejlesztették az Ubiék E3-as bemutatókká 😃
- demo bemutatja ez első pár pályát, ami kb a tutorial jellemzően és a tényleges játékmenetből nem mutat semmit

Igen, egy időben kellettek a demok, mert máskülönben nem tudtad megnézni milyen is a játék. Ma már sok megoldás van, hogy bemutassanak egy játékot, demo készítése nélkül is. Lehet így még olcsóbb is...
Megoldás lehet az általad említett pár lehetőség, de azért kimaradt pár jelenleg is alkalmazott megoldás:
4. Early Access - fizetsz egy játékért ami nincs kész, de jó eséllyel kapsz egy közel játszható verziót amíg meg nem jelenik a játék. Ha megjelenik. Fejlesztőknek win-win helyzet, mert: el nem végzett munkáért kap pénzt és demoval sme kell bajlódnia
5. különféle access szolgáltatások ahol havi díjért játszhatsz a teljes játékokkal - betudható ez is valahol demonak, mert bár ott a sok teljes játék, adott hónapban nem biztos hogy az összeset végig tudod nyomni ami kell, de belenézhetsz 2+ órára akármibe...
0
0
0
0
tadam00 avatar
@Palanova: Értem és nem is akarok vitatkozni, úgy is felesleges lenne (nem fogjuk egymást meggyőzni, nekem nem is ez a célom). És amúgy is az volt a kérdésem az illetőhöz, hogy akkor ezeknek miért készült és miért csak egy hétig?

Illetve tévedés ne essék, a felsoroltak nem megoldások, hanem ezekkel találkoztam, amik közül szerintem csak a demó működik (legalább is nekem előnyösebb), de végül is igen az általad említett Early Access elég jó, csak sok a kockázat a felhasználók oldaláról, de végül is működik (Yandere Simulator).

Nem tudom, hogy a ctrl+c, ctrl+v mivel kölcségessebb mint 3 külön triler elkészítése, de a nagy címeknek (és online vackoknak) nem is kell demó, nem is erről volt szó, hanem a kisebb játékokról.
0
0
0
0
no avatar
@tadam00: Nem vitázunk, csak eszmét cserélünk, beszélgetünk.

Normál esetben egy demo készítése nem csak annyi hogy kivágják a játékból és kész. Nem annyi mint egy word dokumentumból kiveszel két fejezetet be rakod egy új üres dokumentumba, elmented másik néven és kész. Egy könyvnél is érdekes fejezetet kell keresni, ami nem lő le semmilyen poént, de kellően érdekes ahhoz, hogy az egyszeri olvasó érdeklődését felkeltse. És ha ez megvan még akkor is kell valami körítés neki, valami bemutató rész...ezek készítése is mind idő és emiatt pénz.
Játéktípustól függ hogy hogyan oldják meg, de mindenképpen kell neki menü, le kell kezelni hogy ha pl egy rts akkor a pályák mely sorrendben legyenek, mi mindent raknak a demoba, pl olyan dolgokat nem kell, amiket nem akarnak megmutatni, de akkor a játéknak azt le is kell kezelni, így lehet át kell lépnie bizonyos részeket, méghozzá hibamentesen, szóljon valamiről a demo, ne csak in medias res-el dobja be a felhasználót a közepébe, mert az lehet többet árt...

Hogy miért készültek el vagy hogy miért csak egy hétig elérhetők, az két külön dolog.
Steamen eddig is volt nem kevés demo, max nem volt annyira kihegyezve rá event. Lehet próbálkoznak valami újítással, lehet hogy az elmaradt játékkiállításokat akarják pótolni....
Hogy miért készültre meg a válasz az feltehetően ez: mert a készítők úgy gondolták megéri nekik.

Véleményem szerint nincs különbség a nagy cím és kis cím között: a kipróbálhatóságot kellene megoldani, és nem úgy ahogy jelenleg meg van oldva. Van hatalmas múlttal rendelkező AAA címből is közel játszhatatlan: Warcraft 3 Reforged és van indieből demo nélkül is közel tökéletes játék 10€-ért amiben simán van 40 óra játékidő.
Jelenleg, ha nincs demo, akkor vagy megveszed a gamet és kipróbálod - kb fizetős demo formájában - és ha szerencséd van nem kell visszaváltani 1 óra 58 perc játék után, mert azt kaptad amire vágytál. De ha vissza kell váltani, akkor már gond van...és azért nem egy játékban találkoztam olyan megoldással, hogy 2 óra alatt alig láttál belőle valamit, de 3 óra ingame idő után már látod a hibáit. Véletlen lenne? Nem hinném.
0
0
0
0
tadam00 avatar
@Palanova: Korrekt dolgokat írtál. Bár attól még az a véleményem, hogy lehetne demót készíteni és nem nagyon látom hogy miért kell ennyire túl kompenzálni egy demót, hogy sok legyen a ráfordítása, de ez találékonyság kérdése, ha nehéz kiszedni egy dolgot a játékból és gondokat okoz hogy elkészítsék akkor a játékból vagy nem lehet vagy felesleges készíteni (az ér van olyan, Minecraft-nak agyi klónja van, hogy azok instant demók), vagy csak alapból rossz a játék és nem lehet sehogy jól eladni.
Már nem tudom méjik volt az, de 26G (vagy valami hasonló méretű) demót mondjuk én se készítettem volna.

A visszakapod a pénzed, ha nem haladod meg a 2 órát, meg... nos, úgy látszik öreg vagyok és csóró, de ez van. Mindenesetre szerintem néha nem árt egy demó (nem kel mindenek és nem lesz tőle jobb, csak némejknek azért örülne az ember, bár úgy látom a mainstream-es játékoknál a visszafizetős előnyösebb lehet, belátom)
0
0
0
0
no avatar
@tadam00: Azért mert egy-egy elemet kivágnak a demoból hogy a kész játékra is maradjon valami újdonság az nem feltétlenül jelenti, hogy a játék eleve rossz, vagy rosszul felépített. Gyakran ahol kész környezeteket használnak a játék készítés során kötöttek a lehetőségek. Nem mindenki készít magának egy FPS-hez 3D motort és írja meg annak minden olyan aspektusát amit a már kész, szabadon használható motorok tudnak, pl Unreal Engine 4.

Mérlegelnek hogy akarnak e demot vagy sem, és ezt vagy a tervezési fázisban megteszik és azt szem előtt tartva fejlesztik az adott terméket, vagy nem, ez már menedzsmenti kérdés.

Lehetne demot készíteni persze, nincs megtiltva, de láthatod hogy nem készítenek annyit mint amennyire igény lenne. A demok előnyét és hátrányát kitárgyaltuk szerintem.

Pénzvisszafizetés nekem annyiból nem szimpatikus, hogy:
- nem minden boltban van rá lehetőség
- ahol van, ott eltérő a menete, van ahol személyek hagyják jóvá, van ahol automata, van ahol bankkártyádra visszakapd, van ahol csak a boltban vezetett számládra megy, vagyis kötött az elkölti lehetőség
- 2 óra nem minden stílushoz elegendő - egy kártyajátékot vagy flippert meg tudsz ítélni 2 óra alatt, egy open world gamet nem biztos.
0
0
0
0
tadam00 avatar
@Palanova: Teljesen egyet értek avval hogy kitárgyaltuk és a pénz visszafizetésses rendszerrel is, sajnos ez van, ez a demókra is igaz, nem lehet biztos, hogy jól lehet megítélni.

Azért mert egy-egy elemet kivágnak a demoból hogy a kész játékra is maradjon valami újdonság az nem feltétlenül jelenti, hogy a játék eleve rossz, vagy rosszul felépített.

Én nem írtam olyat, hogy a demóból bármit is kivesznek, azt te írtad, én azt írtam, hogy a játékból vesznek ki valamit ami a demó lesz (vagy csak elírtam, előfordul, de ezt értettem). És azt, hogy van olyan játék amiből nem lehet ilyet kiemelni mert alapból rossz. Példa pont az általam említett The Eldritch Zookeeper ami habár az alapötlet jó lenne, de látható, az elkészült demóból (ami csak egy narált interaktív videó, max), hogy a játék olyan kevés, hogy nem lehet demót készíteni belőle mert maga a játék egy demó szintjén van.

@Maxxman80 na a The Eldritch Zookeeper egy vizsga munka, arra én is max azt tudnám mondani.
0
0
0
0
no avatar
@tadam00: Lehet én értelmeztem félre amit írtál.
0
0
0
0
Neuralink_2022 avatar
@tadam00: A felsorolt játékok kb mint egy kvarcjáték 98-ból, nem ezért építek gépet, hogy utána ilyenekkel rongáljam a szemem.
0
0
0
0
tadam00 avatar
@Neuralink_2022: Ki mondta neked, hogy játssz velük? Amúgy tudod nem mindenki szereti a mainstream dolgokat. Nem tetszik, ne telepítsd.
A legtöbb tényleg nem ér semmit, de mindenkinek meg van a maga zsánere, neked nem ezek, nem baj van pupgubi, meg fortnite, vagy mik (bocs számomra ezek azok amik még a hátam közepére se, de mindenki mást szeret).
0
0
0
0
Neuralink_2022 avatar
@tadam00: Nem játszok BRolyalt. De programozók vizsgamunkáit nem tudom értékelni, ezek a "fejlesztők"!
Ingyen is szégyen ami ott megy, olyan a steam mint valami startlapjátékok oldala csak még pénzt is kérnek!
0
0
0
0
tadam00 avatar
@Neuralink_2022: Hát itch.io -ra ne nagyon megy.
Ha ilyenek a vizsga munkák akkor most ők ötöst kaptak vagy nem és kezdjek félni, hogy vizsgamunkát kell készítenem?
A lényeg hogy ha nem tetszik nem kell foglalkoznod vele. Zavar, hogy szemétel teli a steam, eddig is azzal volt tele, sőt ezekhez képest rosszabbakkal is. Valaki viszont szereti az ilyeneket. És nem is tudom de akkor neked az Undertale is kezdő programozók vizsga munkája? Pedig elég jónak mondják és sikeres. Na de mindegy is, akkor mond milyen "gyöngy szemek" vannak, mert már nagyon kíváncsi vagyok.
(Csak azért írtam idézőjelbe mert egy fórumon valaki kiakadt, hogy ami szerinte jó játék azt a többi közé sorolták és így hívta az általa kedvel gamet, ami szerintem viszont ugyan olyan szemét volt mint a többi, ez nézőpont kérdés).
0
0
0
0
P a i n avatar
@tadam00: Ami úgy is nagyon sz*r lesz, az törölve lesz a storeból, community marketről. Nem egy ilyen "játékom" van, store-ba már nincs, illetve semmilyen community cuccot se lehet hozzá venni/eladni.
0
0
0
0
tadam00 avatar
@P a i n: Istenkém milyen cuki a profil képed 😃, kicsiben olyan mint ha egy loli lenne.
De hogy ne csak ezért írjak. Na akkor meg mi a probléma? Minden jó és szép. 😆
Ja és igen a [LINK] nem néz ki rosszul, kár hogy atom reaktor kell még a demójához is.
0
0
0
0
P a i n avatar
@tadam00: Pedig amúgy ez egy nsfw kép, vagyis a teljes, de pont úgy csináltam meg hogy semmi olyan ne látszódjon 😆

Na ezt mondjuk nem gondoltam volna. Mindegy holnap teszek vele egy próbát. Gépigénynél mondjuk kicsit szemet szúrt a "GTX 630" 😆
0
0
0
0
tadam00 avatar
@P a i n: Igen láttam a teljeset, hogy valamivel takargatja magát, de kicsiben nagyon cuki, mondjuk nem a jó látásról vagyok híres, szóval az pluszban segített lolinak nézni.

A játék gépigénye és futtathatósága meg relatív, és egy kicsit túloztam is, úgy láttam, hogy nekem legalább is biztos nem futna (8 G ram, nividás kártya), de most hogy jobban megnézem lehet hogy csak szaggatna. Egy 6 éves gépnél nem csodálkozok és mikor meglátok egy ilyen grafikát és gépigényt, rögtön azt gondolom, hogy úgysem futna, de lehet, hogy tévedek, tudod mit, én is megnézem.

Na és csak akkor szaggatott amikor támadnak vagy támadok, meglepődtem, bár a képeken jobban nézet ki. de azon már nem lepődtem meg, valahogy futnia is kell.
De ennél tapasztaltam amiről @Palanova írt, többet vártam annál, hogy annyit mutat, hogy ez egy cyberpunk stílusú Shadow Warrior játék.
Illetve amit @Maxxman80 írt, hogy ahoz képest ahogy kinéz tényleg elégi vizsgamunkának néz ki.
De azért el is gondolkodtam azon, hogy a zöld út programot miért szüntették meg. Ennek a játéknak nem ártana, ha így megismerjék a felhasználók, írjanak hozzá és egy fejlesztő csoport felkarolja, mert nem egy rossz játék lenne, százból egy tucat ilyen van, de attól még nem lenne rossz.
0
0
0
0
P a i n avatar
@tadam00: Amúgy kicsiben tényleg másnak néz ki, mint teljesben.

Tehát akkor magyarul ez a játék is egy csalódás 😆 Úgy látszik túl sokat vártam el én is tőle, képek meg minden alapján. Mondjuk én még nem próbáltam ki, de kétlem hogy az írtak után más (jobb) véleményem lenne róla.
0
0
0
0
tadam00 avatar
@P a i n: Aki kipróbálja az eldöntheti, ezért van a demó.
0
0
0
0
P a i n avatar
@tadam00: Ne leszedtem, és megnéztem. Igazából nem csalódtam, tetszett a demo alapján maga a játék, grafikával meg nincs gondom. Kapásból felrakott mindent High-ra én meg úgy hagytam. Nem volt meg mindig a fix 60fps, de általában ilyen 40-55 között ingadozott.
0
0
0
0
tadam00 avatar
@P a i n: Nekem azért nem volt olyan szép mert a gépem nem bírta volna futtatni (lehet lehettem volna egyértelműbb). Ha nem csalódtál akkor jó, mindenkinek más az ízlése és elvárása.
0
0
0
0
P a i n avatar
@tadam00: Ez így igaz😀
0
0
0
0
ForHonor avatar
Elképesztő mennyi vacakkal van teleszórva, ha van is köztük bármi érdekes a sok szemét között nehéz rábukkanni. RIP
0
0
0
0
💬 13
susguy avatar
@ForHonor: Áh, a "ha nem tripüléj akkor fos" elmélet, örök klasszikus.
0
0
0
0
ForHonor avatar
@susguy: Ez sajnos ZS kategória többségében, ez egy ócskapiac számomra.
Ha te itt elvagy jó sok örömet kívánok neked, toljad ezekkel sokat.
0
0
0
0
susguy avatar
@ForHonor: Nem feltétlenül érdekel a legtöbb, de ettől még indokolatlannak tartom levackozni őket. Pont ez a célja, hogy a kisebb fejlesztők is platformot kapjanak, akik nem a megszokott mainstream recepteket követik és megpróbálnak kreatívabbak lenni. Ez "sajnos" azzal jár, hogy nem mindenkit fognak érdekelni, de ettől még nem lesznek vackok.
0
0
0
0
TheMenkuPocok avatar
@susguy: Ezek között pedig rengeteg jó játék van. Mostanában több indie játékkal játszom mint tripüléjjel 😆
0
0
0
0
RigbyTheMad avatar
@ForHonor: Ebben igazad van. De ne mondj ilyet nyilvánosan nem lehet véleményed, mert jön a sok bully és majd ők megmondják mi a jó! De látom csörgedeznek a Epic gyűlölők, akik szerint csak a STEAM a legjobb és ő adja a legjobb játékokat. Ha ez a fejlesztőkről szól, aki írta is akkor vegye meg az összes ilyen vackot egyenként tízszer Steamen, és adakozzon a fejlesztőknek!
0
0
0
0
Neuralink_2022 avatar
@RigbyTheMad: Jönnek már 😃 Akik ilyen gagyi játékokat fejlesztenek azok valami kezdő programozók akik a vizsga munkáikkal telefossák a Steam-et, nem érdemelnek semmit!
0
0
0
0
Unstoppable avatar
@ForHonor: +1 Ez konkrétan a legalkalmatlanabb módja annak hogy egy indie fejlesztő kitűnhessen a tömegből ha valóban érdekes egyedi kreatív címet hoz össze, mert elveszik a sok tucat szar között amik másolatok, unalmas gagyi platformerek, vagy 1 pályás, rövid, szó szerint demo játékok...
Ez az esemény a legkevésbé sem a "játékosoknak" szól inkább azoknak akik végtelen idővel rendelkeznek hogy bogarásszanak, majd valamilyen platformon később megírják ha találtak is bármi említésre méltót, így eljuthat végül nagyobb tömegekhez is az adott cím, de amúgy 😆
0
0
0
0
susguy avatar
@Unstoppable: Azért ne csináljunk úgy mintha a google app store kínai részlegét kellene böngészni. Elég csak a kezdőoldalt megnézni pár érdekesebb címért, és folyamatosan cserélődik hogy éppen kiket mutatnak be. Nem igazán értem mi alapján "tucat szar" és "gagyi" a legtöbb.

Ez az esemény a legkevésbé sem a "játékosoknak" szól
Pontosan, ez a fejlesztőkről szól.
0
0
0
0
P a i n avatar
@ForHonor: Remélem azért ezt nem úgy állapítottad meg, hogy csak rá néztél mindegyiknek a képére azt csók 😆
0
0
0
0
Warlordcommander avatar
A nyári vásár mikor lesz? az jobban érdekelne. 😀
0
0
0
0
💬 3
TRACERHD avatar
@Warlordcommander: Erre való a böngésző: [LINK]
0
0
0
0
kellpenzgepre avatar
@TRACERHD: Vagy , csak elolvasod amit a gépigény.hu írt, és nem egy olyan oldalt ajánlasz, ami a leakelés után is pontatlan...
Jún 25 Btw @Warlordcommander 😀
0
0
0
0
Warlordcommander avatar
@kellpenzgepre: Olvastam annó a gépigényes hírt, de nem jegyeztem meg, visszatekerni meg lusta vagyok 😀 köszi az infót.
0
0
0
0
RaggaBone avatar
"ingyenes Demo" ez a két szó egymás mellett csak nekem furcsa?
0
0
0
0
💬 4
csibeszke37 avatar
@RaggaBone: Bezzeg a mi időnkben, ingyen volt még a demo!
0
0
0
0
RaggaBone avatar
@csibeszke37: Aláírom hajlamos vagyok fennakadni apróságokon 😃
0
0
0
0
kellpenzgepre avatar
@csibeszke37: Váárjunk már, vannak fizetős demok?
0
0
0
0
susguy avatar
@kellpenzgepre: EA Access
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció