Cyberpunk 2077: nincs tervben online rész
Tavaly a CD Projekt Red a Cyberpunk 2077 kapcsán elárulta, hogy különböző online elemeket terveznek elhelyezni a játékban, amelyek segítségével hosszabb életű játékot hozhatnak létre. Úgy tűnik, ez mégsem fog megvalósulni, ugyanis a sokak által várt játék esetében jelenleg nincs tervben semmilyen online rész elkészítése.
A Cyberpunk 2077 egy teljes értékű egyjátékos élményt fog nyújtani, amelyért egyszer kell majd fizetni. Sokan azt szeretnék, hogy a The Witcher 3 által kitaposott utat kövesse a cég. A pénzügyi beszámoló alatt három alkalommal is hangoztatták, hogy single-player játékról van szó, amelybe nem tesznek bele felesleges, oda nem illő extrákat.
Továbbra is minden ötletet átgondolnak, de a jelenlegi Cyberpunk 2077 egy történet vezette egyjátékos szerepjáték, mindenféle mikrotranzakció vagy rejtett dolog nélkül, pont mint a The Witcher 3 esetében is.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
enslaved
Nem értem,hogy miért kellene fejőgéppé alakítani minden játékot.
1) Semmi értelme. Ha fizetősen el lehet érni bármilyen könnyítést, akkor az bekerülhetett volna fizetős forma nélkül is. Azon felül már csak felborul a balance, ami csalásnak számít, és amiért épeszű ember nem fizetne. Vagy rájön, hogy a játék egyértelműen nem neki való, ha a játékmenettel való haladást szenvedésnek éli meg.
2) Fájdalmasan naív dolog azt hinni, hogy nem élnének vissza ezzel a cégek, ha lenne rá kereslet, főleg hogy már most is ezzel próbálkoznak.
Ha már annyira a végére akarsz jutni, hogy inkább pénzt dobálj a monitorhoz, minthogy megpróbálnál normálisan játszani, ne adj isten egy walkthrough-ra rákeresni guglin, akkor vagy ennyire nem élvezed a játékot, vagy ennyire lusta vagy átküzdeni magad egy akadályon.
Egy normális játékban nincs olyan pont, hogy az addig megtanultak alapján ne lehessen tovább jutni normális keretek között, ergo mikromarhaságokra az égvilágon semmi szükség.
Ha egy játékban egy ponton nem lehet tovább jutni az addig megtanultak alapján normális keretek között, akkor:
1) szimplán balfasz a fejlesztő, esetleg egy refundot kell kérni, nem pedig külön bónuszt fizetni az inkompetenciájukért.
2) direkt pakolták tele unfair részekkel és mikrotranzakciókkal, hogy lehúzzák azt a pár agyalágyultat, aki képes ezért fizetni.
Nagyon szereted felhozni az android játékokat mint rossz példát, megsúgom hogy ez pont ugyanaz a jelenség; vagy fizetsz azért, hogy élvezhető legyen, vagy direkt szenvedsz.
Persze, a játékok szórakozásra vannak. Csak a legtöbb embernek az a szórakozás, hogy megküzdjön a kihívásokkal, nem pedig az hogy pénzt dobjon ki az ablakon mikor találkozik egyel.
Ha pedig tényleg csak akkor tud élvezni egy ember egy játékot, ha semmi kihívás sincs benne, akkor nem a fejlesztőknek fizet a csalásokért, hanem ismét előveszi a guglit, és keres cheateket, konzol parancsokat vagy trainereket.
Ha neked a pénz szórása a kikapcsolódás, csak hajrá, de ha folyton megjelensz ezzel az EA által támogatott "minden játékba kell mikrotranzakció" propaganda szöveggel minden egyes játéknál amiben van bárminemű kihívás, ne lepődj meg, ha csúnyán néznek rád.
Lehet hogy szobatársak egy elmegyógyintézetben? 😲
Mikroztranzakció se legyen ! (bár CDPR-től ki nem nézném,hogy ilyet tennének)
Ha legalább 75%-os erőfeszítést beleadnak már komoly lesz a játék . Őket ismerve viszont ennél jóval többet adnak bele 😀 .
The Talos Principle egy tökéletes példa, üzeneteket lehetett hagyni falakon, amiket más játékosok megtalálhattak és elolvashattak. Ebben ki is merült a játék online része, de egy nagyon ötletes és érdekes kis bónusz, ami igenis nagyot dobott egy amúgy teljesen singleplayer élményen. Egy Cyberpunk játékban is bőven elférhetne valami online érdekesség, azért vannak elég kreatívak a fejlesztők.
Persze nem azt mondom hogy baj, ha kimarad egy ilyen, de nem is feltétlenül ártott volna ha bekerül valami. A sok kis kidolgozott részlet volt ami nagyon tetszett a Witcher 3-ban is.