Cyberpunk 2077: gondolnak azokra is, akik nem szeretik az FPS-t
Kiderült, hogy a Cyberpunk 2077 gyilkolás nélkül is végigjátszható lesz, de ettől függetlenül a játékban nagy szerepet kapnak majd a fegyverek is, így mindenki megtalálhatja a hozzá legjobban illő játékstílust.
A játékban három típusú fegyver lesz: a „power”, a „tech” és a „smart”. A tech fegyverek akár falon keresztül is használhatók lesznek, a smart fegyverek pedig az ellenség helyzetét fedik majd fel. A CD Projekt Red szerencsére azokra is gondolt, akik nem szeretik az FPS játékokat. Bár úgy tűnik, most már biztosan nem kapunk választható nézetet, több játékelem is úgy lett kialakítva, hogy azok számára is élvezetes lehessen a játék, akik nem érzik otthon magukat a lövöldék világában. Ha emlékeztek még a tavalyi demóban látott „smart gun” fegyverre - amely nagyban segít a célzásban -, akkor nagyjából már kitalálhatjátok, miről is van szó.
Természetesen a Cyberpunk 2077-ben is több nehézségi szint áll majd a rendelkezésünkre, és például egy hardcore mód is elérhető lesz azok számára, akik valódi kihívásra vágynak. Azok pedig, akik nem tapasztalt FPS játékosok, illetve nagy The Witcher rajongók - és ki szeretnék próbálni a CD Projekt Red következő játékát is -, szintén megtalálhatják majd a megfelelő nehézségi beállításokat. Tehát ha csak a történetre vagytok kíváncsiak, akkor komolyabb nehézségek nélkül végigjátszhatjátok a játékot, és direkt erre a célra készült fegyvereket is találhattok majd. Akik hozzászoktak a The Witcher 3 külső nézetéhez, azok számára is lesz majd néhány beállítás, mint például a FoV.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
Az FPS lesz az alap játék 40+ órával az RPG valami 8-bites kinézetű pár órás harvest moon fajta és az other az aknakereső lesz, csak, hogy mindenki boldog legyen.
Számomra ez a "nézd a hátam" módot jelenti, mást nem.
Rakják csak bele, nem sokból tellene a fejlesztőktől, április még messze van.
Az egyik fantasy sárkányokkal és irgalmatlanul egyszerű játékmenettel, a másik egy futurisztikus lövölde.
Én speciel örülök a pacifista lehetőségnek, érdekel mennyire próbálják érdekessé tenni az egyértelműbb dolgokon kívül (esetleg legyen negatív következménye ha valakit életben hagysz). Senki nem mondta hogy újra feltalálják az óvszert, de nincs túl sok játék amiben ez jelen lenne, és azoknál is viszonylag hasonlóan játszódik le a dolog;
nem ölsz=gúd ending
Manapság már ki lehet nagyjából szűrni a bullshitet, és az alapján eldönteni hogy mik az elvárások. Ez a cikk egy tökéletes példa, szerintem marhaság hogy ezzel az "FPS-t-nem-kedvelőinek" próbálnak segíteni, csak minél több réteget alarnak megfogni hogy többen is vegyék a játékot. Viszont tetszik hogy lesznek ilyen típusú fegyverek, és kíváncsi vagyok milyen érdekességeket találnak ki hozzá, a WH-n és az Aim assiston kívül.
Mindig így volt, és így is lesz, amit ennyire hypeolnak, az jót nem jelent.
Vajon HL3 miért nem jön? Mindenki csak bőgne hogy ez nem jó, mer' nem ilyet képzeltünk és társai
Persze, valamennyi esély mindig van hogy bukó lesz, de az eddigiek alapján feleslegesnek tartom hogy csak a pesszimizmus kedvéért kételkedjek. Néha jól esik nem savanyú képpel nézni mindent.
Most tolom a Lords of the Fallen-t...Hát ez valami gusztustalan.
Ha sokat sebző fegyvert akarsz akkor lassú leszel, ha jó páncélt akarsz lassú leszel és a legjobb, hogy nem lehet megszakítani a mozdulatot dodge-al.
Szinte tökéletes mozdulatokat csinálhatsz különben halál 😆
Ajánlom próbáljátok ki mert egyébként jó játék de a hátamon felállt a szőr mikor már 4-edik napja szenvedtem meló előtt egy bossal :'(
Ja és nem egyszer kell visszább menni a pályán, hogy menteni tudjál egy boss fight előtt de persze újra spawnolnak a kecsegek..