Menu
Cyberpunk 2077: gondolnak azokra is, akik nem szeretik az FPS-t
Szerző: xoki, 2019. július 22., hír

Kiderült, hogy a Cyberpunk 2077 gyilkolás nélkül is végigjátszható lesz, de ettől függetlenül a játékban nagy szerepet kapnak majd a fegyverek is, így mindenki megtalálhatja a hozzá legjobban illő játékstílust.

A játékban három típusú fegyver lesz: a „power”, a „tech” és a „smart”. A tech fegyverek akár falon keresztül is használhatók lesznek, a smart fegyverek pedig az ellenség helyzetét fedik majd fel. A CD Projekt Red szerencsére azokra is gondolt, akik nem szeretik az FPS játékokat. Bár úgy tűnik, most már biztosan nem kapunk választható nézetet, több játékelem is úgy lett kialakítva, hogy azok számára is élvezetes lehessen a játék, akik nem érzik otthon magukat a lövöldék világában. Ha emlékeztek még a tavalyi demóban látott „smart gun” fegyverre - amely nagyban segít a célzásban -, akkor nagyjából már kitalálhatjátok, miről is van szó.

Természetesen a Cyberpunk 2077-ben is több nehézségi szint áll majd a rendelkezésünkre, és például egy hardcore mód is elérhető lesz azok számára, akik valódi kihívásra vágynak. Azok pedig, akik nem tapasztalt FPS játékosok, illetve nagy The Witcher rajongók - és ki szeretnék próbálni a CD Projekt Red következő játékát is -, szintén megtalálhatják majd a megfelelő nehézségi beállításokat. Tehát ha csak a történetre vagytok kíváncsiak, akkor komolyabb nehézségek nélkül végigjátszhatjátok a játékot, és direkt erre a célra készült fegyvereket is találhattok majd. Akik hozzászoktak a The Witcher 3 külső nézetéhez, azok számára is lesz majd néhány beállítás, mint például a FoV.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 33
DDarkness avatar
31 napja | 2019. 07. 23. 17:32:05
#
FOV beállítás szinte minden FPS játékban van alapból. Inkább létrehoznának majd egy Demot steamen, hogy akik nem szeretik az FPS-d, de futnának fél órát kb a játék világában azoknak ne kelljen megvenni, ha már nincs benne Third-Person nézet.
HakuDragon avatar
31 napja | 2019. 07. 22. 21:33:54
#
Erre szokták azt mondani, hogy nincs új a nap alatt
santakigyo avatar
31 napja | 2019. 07. 22. 19:44:09
#
Szóval aki nem szereti az FPS játékot annak van könnyű mód.... egyből megszereti. Még ilyet.
Andris18 avatar
31 napja | 2019. 07. 23. 16:22:16
#
@santakigyo: Olyan modern lesz, hogy belépsz a játékba és kiírja, válassz: FPS, RPG, other.
Az FPS lesz az alap játék 40+ órával az RPG valami 8-bites kinézetű pár órás harvest moon fajta és az other az aknakereső lesz, csak, hogy mindenki boldog legyen.
Rocky12 avatar
31 napja | 2019. 07. 23. 18:10:58
#
@Andris18: :? kreatív komment
Mesterlovesz avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 14:11:56
#
A FoV nak mi köze van a tps nézethez? Semmi. Amúgy a cím van elrontva, mivel itt nem arról van szó, hogy azokra gondolnak, akik nem szeretik az FPS-t. Ez kb olyan nevetséges lenne, mintha a Forma1 következő része meg azokra gondolna, akik nem szeretik az autós játékokat. Itt arról van szó, hogy a gyengébb, tapasztalatlanabb FPS játékosokra gondolnak, számukra lesz játszhatóbbá téve a játék könnyebb módokkal, illetve lövöldözés csökkentett játékstílusokkal, fegyverekkel.
Milton avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 14:22:23
#
@Mesterlovesz: Ki tudja, lehet ha elég nagyra állítod a fovot a kamera annyira eltorzul hogy a karakered mögül látsz mindent XD
Apor avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 14:00:24
#
" gondolnak azokra is, akik nem szeretik az FPS-t "

Számomra ez a "nézd a hátam" módot jelenti, mást nem.

Rakják csak bele, nem sokból tellene a fejlesztőktől, április még messze van.
TRACERHD avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 13:23:32
#
Kár hogy nem lesz TPS. Nem is értem hogy nem lehet megoldani mint pl egy Skyrim-ben.
Milton avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 13:32:39
#
@TRACERHD: Tényleg majdnem ugyanaz a két játék.
TRACERHD avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 13:36:12
#
@Milton: Mind a kettő RPG ember.
Milton avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 14:04:25
#
@TRACERHD: Inkább sandbox adventure, Bethesda nem ért az RPG-khez, de még ha az lenne sem lenne sok közük egymáshoz. Ennyi erővel izometrikus nézet is lehetne, volt már olyan RPG.
Az egyik fantasy sárkányokkal és irgalmatlanul egyszerű játékmenettel, a másik egy futurisztikus lövölde.
gigazte avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 10:44:34
#
Ez aztán ***a... Aki nem szereti az FPS nézetet annak van Fov beállítás, és ez le lett írva 30 sor rizsával... XD A clickbaitről már nem is beszélve! Great Job!
bukta2 avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 10:26:14
#
De elég click bait a cikk cím... mert én pl egyből tps nézetre gondoltam ennek láttán...
no avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 08:27:21
#
Ahhoz képest, hogy az volt az egyik előadás után a fejlesztők álláspontja, hogy nem kellett volna gameplayt bemutatni még róla, mert így az átlag játékos azt hiszi hogy napokon belül megjelenik, igencsak tolják a PR dumákat - marketing rizsákat.

Kiderült, hogy a Cyberpunk 2077 gyilkolás nélkül is végigjátszható lesz,
- ez elhangzott már a Splinter Cell 1 esetében is, nem újdonság, és nem is eddig nem látott feature. Plusz egy infómorzsa, de nem több.
MaTpr0F avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 12:36:27
#
@Palanova: Senki sem mondta, hogy újdonság. Egyszerűen csak közölték, hogy mint opció meglesz.
LordSzalko avatar
31 napja | 2019. 07. 23. 15:37:43
#
@Palanova: Ess neki még egyszer szerintem, mivel szó nem esett arról, hogy ez egy megváltó újdonság lenne.
Milton avatar
31 napja | 2019. 07. 23. 17:13:25
#
@Palanova: Azóta eltelt egy év. Azt mondták akkor és ott nem voltak biztosak benne hogy jó ötlet, nem azt hogy megjelenésig nem mondanak többé semmit.
Én speciel örülök a pacifista lehetőségnek, érdekel mennyire próbálják érdekessé tenni az egyértelműbb dolgokon kívül (esetleg legyen negatív következménye ha valakit életben hagysz). Senki nem mondta hogy újra feltalálják az óvszert, de nincs túl sok játék amiben ez jelen lenne, és azoknál is viszonylag hasonlóan játszódik le a dolog;
nem ölsz=gúd ending
bukta2 avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 05:23:15
#
Hát én ezt nem nagyon értem dehát biztos jót jelent. :D
Milton avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 07:04:22
#
@bukta2: Semmi értelme, ezek a fegyverek amúgy is a játékban lennének. A lényeg hogy eltelt 20 perc Cyberpunk hír nélkül és gyorsan írni kellett valamit.
tivike avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 07:38:36
#
@Milton: Nagy a hype, pedig simán lehet, hogy bukó lesz.
bassus16 avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 08:03:55
#
@tivike: Bukó tuti nem lesz de annyit olvasni róla, hogy aki már nagyon várja szerintem többet bele gondol mint amit a végén kapni fog. Így lesz ismét egy középszerű AAA cím. :/
Rocky12 avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 08:07:40
#
@bassus16: Ezzel én is így vagyok. Nagyon felhypeolják a játékot, végül lehet hogy túl sokan nem azt kapják amit vártak, mert elhitették velük azt is ami nincs benne.
Milton avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 10:30:03
#
@Rocky12: Én úgy vagyok vele hogy aki ennyire megeszi a reklámot, az akkor is elfogja hinni ha már kijött a játék és személyesen tapasztalta a hiányát. Lásd FO76, amire még most is rengeteg játékos úgy tekint mint jézus újjászületésére, és őrült aki szerint akár egy csepp hiba is van benne.
Manapság már ki lehet nagyjából szűrni a bullshitet, és az alapján eldönteni hogy mik az elvárások. Ez a cikk egy tökéletes példa, szerintem marhaság hogy ezzel az "FPS-t-nem-kedvelőinek" próbálnak segíteni, csak minél több réteget alarnak megfogni hogy többen is vegyék a játékot. Viszont tetszik hogy lesznek ilyen típusú fegyverek, és kíváncsi vagyok milyen érdekességeket találnak ki hozzá, a WH-n és az Aim assiston kívül.
takumi avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 08:38:39
#
@tivike: Szinte tuti hogy bukó lesz, legalábbis nagyot fognak csalódni a fanboyok :D
Mindig így volt, és így is lesz, amit ennyire hypeolnak, az jót nem jelent.
Vajon HL3 miért nem jön? Mindenki csak bőgne hogy ez nem jó, mer' nem ilyet képzeltünk és társai
Milton avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 10:21:32
#
@tivike: Nem hiszem hogy bukó lesz, csak unalmasnak tartom ezeket a híreket, de hát ezek adnak el a legjobban egy játékot sajnos. Nem véletlen hogy sok tripüléj cég többet költ marketingre mint a játékra (*khm* EA *khm*).
Persze, valamennyi esély mindig van hogy bukó lesz, de az eddigiek alapján feleslegesnek tartom hogy csak a pesszimizmus kedvéért kételkedjek. Néha jól esik nem savanyú képpel nézni mindent.
enslaved avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 15:46:36
#
@Milton: Így van, nincs kizárva hogy jó játék lesz ez. Ami nagyon tetszett: " több nehézségi szint áll majd a rendelkezésünkre, és például egy hardcore mód is elérhető lesz azok számára, akik valódi kihívásra vágynak" Ezt olvastatnám napokon keresztül a From Software embereivel is, miszerint lehet ezt így is csinálni:)
Milton avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 16:07:49
#
@enslaved: Engem nem zavarna ott a nehézség, szeretem ha érdekes kihívást nyújt egy játék, viszont az irritál nagyon hogy nem a játék maga nehéz, csak a hozzáférése feleslegesen idegesítő és elnyújtott.
enslaved avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 16:23:37
#
@Milton: Végtére is jogos. Egyébként én a DS esetében már azzal is kibékültem volna ha a főellenségek előtt lettek volna bonfire - ek, mert annál irritálóbb nincs számomra amikor 1000 km - ről kell mindent újra kezdenem, főleg úgy hogy minden vissza kerül a helyére, és bizony több olyan részen is újra át kell vergődni ami felért egy bossal szinte. Unfair.
Milton avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 16:41:01
#
@enslaved: Nekem is ezzel volt bajom, többek közt. Vannak játékok ahol a kihívás része tud lenni hogy két checkpoint között mindent egyhuzamban kell legyűrni, de DS3-ban már az első ilyen alkalommal többet néztem a YOU DIED feliratot, sétáltam A-ból B-be, vártam végig animációkat és néztem a menüt az irányításért (tutorial csak a konzol kiosztást tanítja meg PC-n) mint amennyit játszottam. Az egyetlen kihívás csak a türelmemet érte. Nem lenne bajom a nehéz harcokkal, sőt ide vele, de a játék foggal-körömmel küzd az ellen hogy egyáltalán megpróbáljam megtanulni a rendszerét.
enslaved avatar
32 napja | 2019. 07. 22. 16:51:20
#
@Milton: Ez így van. Látod, a két AC sem hagyott nyugodni, végig vittem őket segítség nélkül is, felesleges egyből mikrotranzakciókkal nekivágni egy játéknak, csak ha már minden kötél szakad. Rossz érzetem volt egy idő után, neked volt igazad ott és akkor.
bassus16 avatar
31 napja | 2019. 07. 23. 09:18:41
#
@enslaved: A Dark Souls az idegesítő?
Most tolom a Lords of the Fallen-t...Hát ez valami gusztustalan.
Ha sokat sebző fegyvert akarsz akkor lassú leszel, ha jó páncélt akarsz lassú leszel és a legjobb, hogy nem lehet megszakítani a mozdulatot dodge-al.
Szinte tökéletes mozdulatokat csinálhatsz különben halál XD
Ajánlom próbáljátok ki mert egyébként jó játék de a hátamon felállt a szőr mikor már 4-edik napja szenvedtem meló előtt egy bossal :'(
Ja és nem egyszer kell visszább menni a pályán, hogy menteni tudjál egy boss fight előtt de persze újra spawnolnak a kecsegek..
enslaved avatar
31 napja | 2019. 07. 23. 12:49:54
#
@bassus16: Megvettem a Lords Of Fallent már régen, egyrészt marha olcsó volt, másrészt meg azt írták a tesztben hogy akinek túl erős a Dark Souls az bátran tegyen egy próbát ezzel. Nos, tettem, és amikor el akartam dodge - olni egy-egy ellenfélnél azt vettem észre hogy lassított felvétel folyik a monitoron, mire elkezdené a mozgást már régen lecsaptak. Na szóval, ha lehet ez még szarabb mint a Dark Souls.


Lite versions: