Borderlands 3: 5 nap alatt 5 millió fogyott belőle

Szerző: xoki | 2019. September 26. | hír | 10 hozzászólás

A Borderlands 3 sikere nem volt kétséges, hiszen a széria alapból elég nagy rajongótáborral rendelkezik, de úgy tűnik, a játék jóval az elvárások felett teljesített annak ellenére, hogy a Gearbox és a 2K Games a PC-s verzió esetében az Epic Games Store-exkluzivitás mellett döntött.

A Gearbox vezérigazgatója, Randy Pitchford elárulta, hogy a megjelenés napján az egyidejű játékosok száma meghaladta a Borderlands 2 esetében mért szám dupláját. Most pedig a kiadó megosztott velünk néhány konkrét számadatot is, amely alapján megtudtuk, hogy a játékból öt nap leforgása alatt ötmillió példány talált gazdára. Ennek köszönhetően a Borderlands 3 lett a 2K leggyorsabban fogyó játéka.

Az 5 millió eladott példány 70%-a digitális. A PC-s verzió – amely jelenleg csak az Epic Games áruházából vásárolható meg – is nagyon erősen teljesített, és kiadó szerint felülmúlta az elvárásaikat is, bár konkrét számot nem kaptunk. A játék természetesen több megjelenés utáni tartalmat is kapni fog, és az első The Borderlands Show alatt már fel is fedték az első információkat. Ezenkívül pedig a Borderlands 2 VR PC-s verziójának megjelenési dátumát is elárulták, amely október 22-e lesz.

Borderlands 3
Borderlands 3
Borderlands 3
Megjelenés: 2019. September 13. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték, FPS
Fejlesztő: Gearbox Software
Hozzászólások: 10
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gigazte avatar
Csak ilyenkor azt felejti el mindenki, hogy ha steamen jelent volna meg, akkor ennek akár 2x-ese is lehetett volna! A Borderlands 2-höz hasonlítani amúgy hatalmas baromság, mert akkor még nem voltak ilyen szinten "marketing" emberek...
0
0
0
0
💬 1
no avatar
@gigazte: Nem tudhatod fixen, hogy duplája is fogyott volna e, igazából mindegy mennyi fogy már csak az ő szemszögükből is mert gyakorlatilag kaptak annyit zsebbe hogy fedezzen 1 millió vagy akár több példányt is, tekintve hogy legnagyobb címek között van. Játékosok felöl esett volna jobban a Steam release mert ott megannyi minden más is van a marketen kívül ami ugyan úgy érdekli az emberek nagy részét.

Bár nem tagadom valamivel biztosan több fogyott volna 😀
0
0
0
0
enslaved avatar
Hajrá Epic gyűlölők, mindent bele😀
0
0
0
0
Twist avatar
Ez végképp eldöntötte a kérdést, hogy a világ megérett a pusztulásra 😀
0
0
0
0
💬 1
Andor1997 avatar
@Twist: Ezt kifejtenéd ,nem értem pontosan mire gondolsz? 😃
0
0
0
0
santakigyo avatar
Szép teljesítmény annak ellenére,hogy állítólag mindenki Epic ellenes.....
A bizonyíték,hogy megéri jó játékot csinálni.
0
0
0
0
💬 4
susguy avatar
@santakigyo:
A bizonyíték,hogy megéri jól marketingelni.

FTFY
0
0
0
0
santakigyo avatar
@susguy: Ha valami nem jó akkor ott a marketing se segít,hamar híre megy.Volt már rá példa.
De persze sok múlik a jó marketingen is.
0
0
0
0
susguy avatar
@santakigyo: Félre értés ne essék, nem arra akartam célozni hogy rossz lett, de szerintem nehéz arra fogni az eladásokat hogy "jó" mikor még egy hét sem telt el a megjelenés óta, főleg ha megnézzük hogy abból mennyi volt pre-order (arról nem is beszélve hogy abból mennyi írható az Epic számlájára). Cyberpunkot is hiába várom ezerrel, még én is azt mondom hogy az eladások jelentős része csak a reklámokkal épített hype-nak lesz köszönthető, függetlenül attól hogy amúgy milyen lesz a játék.

Nyílván van erre ellenpélda, de a jó marketing sokkal többet tud tenni az eladásokért (főleg a kezdeti időszakban) mint az hogy mennyire jó. EA-t is a mai napig szidja mindenki, de közben ugyanúgy veszik még azokat a játékaikat is amire a legtöbb negatív visszajelzés érkezik. Nem véletlenül költnenek majdnem (ha nem) többet marketingre mint magára a fejlesztésre.
0
0
0
0
santakigyo avatar
@susguy: Persze igazad van,de itt jelen esetben ennél a játéknál nem nagyon tudok negatív visszajelzésekről.
Lehet tévedek,de ami jó az jó,örülni kell neki,hogy van ilyen még ha kevés is.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció