Az Nvidia levédette a Turing, GeForce RTX és Quadro RTX márkaneveket
Figyelembe véve az eddigi információkat nagy a valószínűsége, hogy augusztus 20-án a GeForce Gaming Celebration idején az Nvidia végre bejelenti az új kártyáit.
Eddig szinte mindenhol a GTX 1180-as nevet láthattátok, ha említésre kerültek ezek az új kártyák, ellenben úgy tűnik, az Nvidia egy teljesen új szériát is piacra dob majd. Az Ampere, a Volta és a Turing architektúrák mind szóba kerültek mint a cég lehetséges új szériáinak egyike. A Volta már feltűnt a munkaállomásokra fókuszáló kártyák esetében, de a másik kettőről egyelőre keveset tudunk.
A Turing hamarosan a figyelem középpontjába kerülhet, ugyanis az Nvidia hivatalosan is bejegyeztette a márkanevet, valamint a GeForce RTX és Quadro RTX neveket szintén levédette. Utóbbi kettő pedig arra enged következtetni, hogy a jelenlegi GTX szériánál is jobb felsőkategóriás kártyák várhatók, amelyek esetében már a cég új ray tracing technológiája is jelen lesz majd.
Tehát a pletykák alapján a Turing kártyák az Nvidia RTX technológiájával érkeznek majd, és várhatóan az RTX 2080 lesz az egyik ilyen termék. Az RTX 2080 állítólag 8%-kal gyorsabb, mint a GTX 1080 Ti és 50%-kal gyorsabb, mint a GTX 1080. Egy új Titan V GPU szintén elkészülhet majd, amely állítólag 15%-kal gyorsabb, mint a Titan V és 50%-kal gyorsabb a GTX 1080 Ti-nél.
Az eddigi pletykák és kiszivárgott információk mind a 11-es szériára utaltak, viszont lehetséges, hogy ezeket a GV104 Volta hajtja majd, így meglehet, hogy tényleg két különböző széria jelenik majd meg. Addig viszont, amíg hivatalos információ nem érkezik, nem lehet biztosra megmondani, mit is tervez az Nvidia. Reméljük augusztus 20-án végre mindenre fény derül.
A fizikával kapcsolatos meglátásoddal 90% -ban egyetértek,én is ezer éve várom, ohgy ilyen téren jöjjön valami látványos változás. A baj ott van, hogy a mai játékipar nem effelé tendál, amin a zárt platformok, mint pl. nv PyhsX nem segítenek csak rontanak.
úrrá lett a mérnöki/pénzügyi szemlélet).Pedig nem csak Particle,Cloth fizikát lehet számoltatni GPU-val de a killing Floor 2-be debütáló Softt Body és folyadék fizika számolására is képes.Azért durva hogy CPU-s fizikával mai napig nem tudták megközeliteni a Mafia 2 szintjét(R6 siege, ott is vannak hiányosságok,de avval a szintel ki tudnék békülni egy időre).Ray Tracingről annyit hogy 99%-ba növeli a gépigényt ha utánanézel mindenről írnak csak arról nem milyen facán fut a mai és jövőbeli gépeken.Néhány sugárnak a pár méteres számolása is meg tud fektetni egy Titan V kártyát.Resztarizálás amiről beszélsz,pont azért kell mert nem tudják a hardverek natívan kiszámolni a fényterjedést,ezért trükköznek a resztarizálással, csökkentsék számolandó mennyiséget.Nyilván lehet ezt még szofteveresen optimalizálni, és idővel a hardverek is megerősödnek,de ez akkor is mindennek mondható,csak gépigény barát eljárásnak nem.Ráadásul elég sok pénzbe kerül beépíteni a játékokba(főleg az elején amikor rengeteg utómunkát igényel a használata,hisz a hardverek nem tudják natívan kiszámolni az összes jelenetnél),és mivel erősen véges a játékok fejlesztési büdzséje, a fizika elől veszi el az anyagi erőforrásokat, kettő egyszerre nem fog menni,a fejlesztők és kiadók így is panaszkodnak hogy ebben a generációban mennyivel megnőtt a játékok fejlesztési költsége,elsősorban az egyre szebb leképzési eljárások miatt.Ebből a szempontból tény hogy egy Nextgen játék sokkal szebb mint Xbox360/PS3-as társa,de alig tesz hozzá ez bármit is a játék élményhez.