Az év egyik meglepetés sikere az It Takes Two
A Hazelight Studios legújabb alkotása, az It Takes Two nagyjából egy hónapja, március végén jelent meg, ez alatt az idő alatt pedig nem kevesebb mint egymillió példányt adtak el belőle. Ez pedig egy ehhez hasonló, kisebb volumenű játéknál hatalmas teljesítménynek számít, nem beszélve arról, hogy a cím kizárólag csak két játékossal működik, egyedül nem lehet vele játszani.
Az It Takes Two középponjában egy válófélben lévő házaspár áll, akik játékbabává változnak, és annak érdekében, hogy visszakapják rendes emberi alakjukat, számos kihívással kell szembenézniük, melynek során végül megtanulják értékelni a közösen eltöltött időt. Nagyjából 10-12 óra alatt lehet végigjátszani ügyességtől függően, és ez pont egy ideális játékidő egy hasonló „couch gaming” cím esetén.
Josef Fares, a játék rendezője tweetjében úgy reagált, ez a bizonyítéka annak, hogy az ehhez hasonló kooperációs játékoknak igenis van helyük a piacon, és reméli, a jövőben még több ilyen címmel állhatnak elő. Az It Takes Two minden nagyobb platformra elérhető március 26-a óta.
Nekem nem elég 10 óra ezért az árért. 20€-t simán fizetek, de 40€-t nem.