A Ubisoft ezentúl új márkajelzéssel tünteti majd fel a saját fejlesztésű játékait
A Ubisoft a streaming szolgáltatók példáját követve hasonló „márkajelzéssel” látja majd el a jövőben azon játékait, amelyeket a belsős stúdiói készítenek. Az új jelzés nemes egyszerűséggel „Ubisoft Originals” lett, mellyel egyfajta minőségérzetet szeretnének kiváltani a vásárlókból.
Az Eurogamer megkeresésére a kiadó szóvivője csak annyit mondott,
a kifejezés a jövőben azokat a játékokat fogja jelölni, amelyeket belsős stúdióink tehetséges fejlesztői készítenek majd.
Először a napokban bejelentett Tom Clancy's The Division Heartland címe alatt jelent meg a szókapcsolat, amely egyelőre kérdéseket vet fel. A Ubisoft jelenleg nem nagyon ad ki külsős stúdiók által fejlesztett címeket. Ez a változtatás azt is előrevetítheti, hogy ez a jövőben megváltozhat, és valamivel meg akarják különböztetni a belsős stúdióik sajátos stílusú játékait, de mégis egyfajta bizalmat keltsenek ezzel a játékosokban.
Akárhogy is, még ha nem is tűnik jelenleg olyan lényegesnek, a kiadó ezzel eddig egyedülállónak számít a legnagyobb kiadók körében.
Műfaj: Akció, TPS
Fejlesztő: Red Storm Entertainment
igy félve állok ennek neki
Csak megcsináltak egy Prince of Persia Sands of Time-ot, amiből kinőtt az Assassin's Creed (kb minden második cím az ami jó lett belőle: AC2, Black Flag..új érából Odyssey) és a Watch Dogs (személy szerint az 1 az nekem etalon a 2 egy elb*szott hulladék), Nem hagyták veszni a Rainbow Six Siege-t amikor aréna lövöldék készítettek egy taktikai shooterből, Settlers téren beálltak, kb a Settlers 3 óra nem volt jó rész, Champions of Anteria az minden volt csak jó nem, Anno esetében egy közel tökéletes 2070 után (coop kampány hiányzott csak) a 2205 melléfogásait orvosolták az 1800-al (bekerült a coop kampány) és bár ott is elkezdted season pass-ozni, az első évből a Sunken Treasures az kifejezetten kellemes kieg lett, Forza Horizon mintára csináltak egy Crew-t amiből a második rész helyenként jobb mint az FH4 (nem grafikában, de versenyszámban és bejárható területben mindenképp), volt egy Division 1 és 2, és bár az 1 világa jobban megragadta a játékosok nagy részét, a 2-ben nagyon figyeltek a részletekre még ha a harc/pár játékmechnika helyenként elb*szott is volt és patchenként kellett új geart összeszedni. Sajnos a HAWX esetében a második rész földbeállt és vele együtt az ubi reményei hogy készítenek egy Ace Combat-hoz felérő IP-t PC-re. Az Immortals Fenyx viszont kifejezetten kellemesre sikerült, arra a 20-30 órára, ahogy a Ghost Recon Wildlands is max egyszer végigjátszós, mert nagyon repetitívre sikerült, a Breakpoint meg, hát megreccsent.
Ezt az időt nem volt nagy dolog megspórolni.