A Rockstar elárulta, miért nem készül egyjátékos GTA 5 DLC
A Grand Theft Auto V megjelenését követő években nagy visszhangja volt a készülő egyjátékos DLC-knek, és a játék egyik szinkronszínésze szintén utalt további tartalomra. Azóta semmit sem lehetett hallani erről, de most a Rockstar végre elárulta, mi az oka annak, hogy egy ideje nem beszélt erről senki sem.
Ahogy az várható volt, sajnos nem készül egyjátékos DLC, de legalább megtudtuk az okát.
„Nem, nem tudatos döntésről van szó, csak megtörtént. A jövőben szeretnénk több egyjátékos kiegészítőt készíteni játékainkhoz. Mint vállalat, az egyjátékos tartalmat mindennél jobban kedveljük.” – mondta Imran Sarwar, a Rockstar tervezési igazgatója a Game Informernek adott interjú során.
„A GTA V egyjátékos módja nagyon összetett és befejezett volt, három játék volt egyben. A következő generációs verziók elkészítése egy évet elvett mindenki idejéből. Az online részében rengeteg potenciál lakozott és ahogy közeledtünk ezen potenciál felismeréséhez, rengeteg erőforrást elvett tőlünk. Aztán ott van a többi játékunk – konkrétan a Red Dead Redemption 2. Ennek a három tényezőnek a kombinációja alapján nem éreztük, hogy lehetőség vagy szükség lenne egyjátékos tartalomra a GTA 5 esetében, de talán valamikor a jövőben elkészítjük majd.” – folytatta Imran Sarwar.
Ezenkívül sok más apróságra kitértek az interjú során, amely elolvasható itt.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar North
1. Igazából nem lenne gond azzal, hogy nincs dlc-t, ha nem hazudnának teliba azzal az arcunkba, hogy sosem volt tervben, mikor több posztjuk is szólt erről az évek alatt, pl mikor a Heisteket és a High end dlc-t behozták, a megjelenés óta ígérgetik, még Franklin is posztolt erről a twitterén. Ezek után ez egy szemenköpés a rajongók felé, arról nem is beszélve, hogy az a nagy 3 történet, 3 összevágott, ami max másfél sztorinak felel meg, szóval ezeket hagyjuk...
2. Ezeket mind megbocsájtanám, ha nem hazudnának még akkorát, minthogy a mutira fordítják a legtöbb időt, ami igen tényleg meglátszódik a sok dlc-ben és a remek dudahangokban amikből 80%-ban áll egy dlc. DE hogy a multi mindig lefog dobálni, fagyogatni konzolon amíg én élek az is biztos.... Szóval ha már az EA-szintjére lépett a Rockstar a mikrotranzakciós, főleg multis bevételekből, akkor legalább azt a respectet adják meg, hogy egy normális élvezhető szervert hoztok létre, évekkel a megjelenés után, 1 kiló hazugsággal, de hogy is mondjam az a gáz, hogy eddig a pontig a GTA a szabadság élményéről szólt, egy beteg sztorival, nem a multiról, köszönöm...
GTA 3 2002, GTA Vice city 2003, GTA SA 2005, GTA 4 2008, GTA 5 2015, látni lehet ahogy telik az idő annál több időt vesz igénybe egy fejlesztés.
Esetleg valami új kéne, A GTA 4, a GTA 3 városában játszodik, a GTA 5 a San andreas időket hozta vissza. Nem nehéz kitalálni a GTA 6 99% hogy Vice City ( Miami) Részen fog játszodni. Esetleg az se volna rossz ha egy GTA a 80-s évekbe játszodna, valahogy vinne bele valami hangulatot.
Ha Pedig a GTA sorozat' 80-s évek körül játszodna' , -hasonló lenne mint a Mafia és a Mafia 2.
Én szívesen megnéznék egy falus GTA-t például.
Megcsinálhatnák ugyanazt, mint más nagy cégek, hogy mindent azonos motorra építve, szinte teljesen ugyanazzal a tartalommal kiadják kétévente gyakorlatilag ugyanannak a játéknak egy áttextúrázott változatát, de ezzel pontosan oda juttatnák a szériát, ahol jelenleg ezek a játékok is vannak (az emberek fele alapból úgy áll hozzá, hogy "na, megint ez a sz@r"😉. Semmi minőségi tartalom, mindig mindenhol ugyanaz, nulla innováció, legfeljebb egy kis extra vizuális effekt vagy Lens Blur, hogy jól nézzen ki.
Ezt egy annyira történet- és "nyílt világ"-orientált játéknál, mint a GTA olyan szintű hiba lenne eljátszani, hogy az én arcomon sülne a bőr, ha látnám oda fajulni a szériát.
A kihagyott években ráadásul elég sok átlagon felüli projektet dobott a piacra a Rockstar (Red Dead Redemption, LA Noire, Max Payne trilógia, stb.), amik szintén nem feltétlenül a "hétköznapi sablon 'mész oszt lősz' FPS" kategóriába tartoznak.
...és akkor még meg sem említettem a rengeteg, egyre minőségibb színvonalú, tényleges tartalommal (történet, grafika, hanganyag, stb.) együtt járó jelentősen megnövekedett munkamennyiséget, ami önmagában is jelentős tényező, még akkor is, ha a kiadó nem egyenlő a fejlesztővel.
Minőség > Mennyiség
Mondjuk igen, a minőséghez idő kell tudom. Szerintem az volna a legdurvább ha a rockstar csinálna egy olyan részt ahol az eddigi összes város rajta van. Mondjuk változnak az idők, ezt el kell fogadni csak nem könnyű 2020 előtt nem hiszem hogy látunk új részeket.
Mennyit fejlődött már,és talán ezt egy játék se tudja elmondani magáról.(sőt biztos)
Ehhez idő kell.Itt legalább látszik,hogy energiát ölnek bele.Meg is térül.
Egyedüli játék a piacon,ebből nincs kettő.