A Paradox bejelentette a Cities: Skylines 2-t

Szerző: xoki | 2023. March 07. | hír | 9 hozzászólás

A Cities: Skylines sokakat lenyűgözött a 2015-ös megjelenésekor, és az elmúlt években kiadott kiegészítőknek köszönhetően még mindig népszerű. Sajnos semmi sem tarthat örökké, eljött az ideje valami újnak: a Paradox bejelentette a Cities: Skylines 2-t.

Az Xbox-szal karöltve a Paradox Showcase keretein belül leplezték le a folytatást, amelyet kizárólag a következő generációs platformokra szánnak, vagyis a Switch, a PS4 és az Xbox One sem lesz a támogatottak között.

A játék leírása egy olyan városépítő játékot ígér, amelyben a játékosok „olyan városokat hozhatnak létre és tarthatnak fenn, amelyek úgy kelnek életre, mint még soha”. A játékba valósághű közlekedési és gazdasági rendszerek, illetve rengeteg építési és testreszabhatósági lehetőség fog bekerülni, ráadásul fejlett moddingra is számíthatunk.

A Cities: Skylines 2 ebben az évben érkezik PC-re, Xbox Series X/S-re és PS5-re.

Cities: Skylines II
Cities: Skylines II
Cities: Skylines II
Megjelenés: 2023. October 24. (PC)
Műfaj: Szimuláció, Stratégia, Városépítő
Fejlesztő: Colossal Order
Hozzászólások: 8
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Justgregman avatar
Gondolom 200 DLC után már egészen sokrétű, és tartalmas játék lesz :)
1
0
0
0
💬 1
Pokman avatar
@Justgregman: Hát elvileg úgy akarják ezt kiadni mintha az első rész jönne az összes DLC-vel + moddal meg egy kis extra grafika.
0
0
0
0
Warlordcommander avatar
Én valahogy nem érzem szükségét ennek a folytatásnak, pont a napokban kezdtem el játszani megint vele, leszedtem 600 modot hozzá :D, és egyszerűen minden benne van amire szükségem van. Vagy ezt most a grafika miatt akarják újra eladni, nem beszélve a dlc-kről. Optimalizálása remélem nem lesz olyan pocsék mint az elsőnek mert az most is 30gb ramot zabál betöltésnél, utána visszaesik 18gb-ra :D
0
0
0
0
💬 2
no avatar
@Warlordcommander: Lehetne olyanokat is fejleszteni benne, ami az első részhez nem oldható meg moddal sem, ilyen pl. a vegyes zónázás (földszinten bolt, felette lakások), ami jóval csökkentené a dugókat.

Az egyébként mindig problémája lesz ennek az útnak, amit a C:S választott, hogy a város növekedésével nő a gépigény, mert lényegében úgy működik, hogy minden egyes cim külön-külön "gondolkodik" és ezt ki kell számolni.
0
0
0
0
Pokman avatar
@Warlordcommander: Hát igen, gyakorlatilag grafika miatt. Bár ha hihetünk az ígéreteknek akkor sok mod/DLC megoldás alapból benne lesz itt az alapjátékban.
0
0
0
0
bukta2 avatar
,,A játékba valósághű közlekedési és gazdasági rendszerek, illetve rengeteg építési és testreszabhatósági lehetőség fog bekerülni, ráadásul fejlett moddingra is számíthatunk."

Sztem pont ez sok mai játékkal a baj hogy túl vannak bonyolítva.. plánr az ilyen stratégiai játékok, ezért szerettem én anno annyira a Battle for the midle earth 2-őt (rongyá játszottam ...) mert faék egyszerű stratégia volt! Vagy a Trible Trouble-t! De manapság meg már mindenre is figyelj...amivel nincs gondom, mert na... legyen ilyen is, de már minden stratégiai játékot telepakolnak minden szarral...
1
0
0
0
💬 1
no avatar
@bukta2: Törölt hozzászólás
1
0
0
0
bukta2 avatar
Mind2 vel játszottam énis, tényleg azok is jók voltak! ;)
1
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció