Menu

A negatív fogadtatás miatt eltávolították a Hitmant a GOG-ról

Szerző: xoki, 2021. október 11., hír

Néhány héttel ezelőtt a Hitman rengeteg negatív értékelést zsebelt be, miután annak másolásvédelem nélküli verziója megjelent a GOG-on. A játékot minimális offline tartalommal adták ki, és ez egyáltalán nem jellemző az említett áruházban megjelenő játékokra. A játékosok negatív visszajelzései miatt pedig már el is távolították a játékot.

A GOG elsősorban a másolásvédelem nélküli játékokról híres, és bár a 2016-os Hitman is játszható offline módban és bármiféle aktivációs folyamat elvégzése nélkül, viszont internetkapcsolat nélkül sok tartalom és funkció elérhetetlenné válik. Például különböző küldetések, felszerelés és új kezdőpontok feloldásához muszáj felcsatlakozni a világhálóra.

A fentiekből kifolyólag a GOG fórumait ellepték az elégedetlen felhasználók, akik a játék összértékelését 5 pontból egészen 1,4-re húzták le. Most, alig néhány héttel a Hitman: Game of the Year Edition GOG-os megjelenése után már el is távolították azt az áruházból.

A hivatalos közelmény szerint a GOG és az IO Interactive jelenleg megbeszélést folytatnak ezzel a megjelenéssel kapcsolatban, illetve beismerték, hogy ebben a formában nem lett volna szabad kiadni a játékot. Egyelőre nem tudni, hogy a Hitman valamikor visszatér-e az áruházba.

Támogasd a Gépigény.hu-t, hogy tovább fejlődhessen!
TÁMOGATÁS
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 9
Quadgame94 avatar
Alapvetően ez a játék egy túlárazott DLC. 4 óra alatt végig vihető kampánnyal... majd eladják azzal hogy előző játékokból pályák nyílnak meg meg csináld újra az új rész pályáit csak éppen máshogy :D nagyooon remélem az új Bond játékuk nem ilyen lesz, mert hatalmas csalódás lenne.
0
0
0
0
💬 8
TRACERHD avatar
@Quadgame94: Ezért utálom ezt a céget, nagy lehúzás az egész. Fogadok a 007 játék egy fos eshit exclusive lesz.
0
0
0
0
King Gizzard avatar
@Quadgame94: Azért ez egy elég szűklátókörű leírás. A játékban egyértelműen a pályák, a különböző küldetések, kihívások és a sandbox mód a lényeg, az a fő tartalom, és ezekben nagyon jót alkottak. A kampány csak egy alap motiváció, ugyanúgy ahogy egy jó RPG-ben. Ott is a mellékküldetések, történetek és karakterek a lényegek, nem az hogy végigrohanj az a kampányon. Aki amiatt veszi az magára vessen ha csalódik.

A pályák hatalmasak, jól kidolgozottak és sok bennük a részlet, rengeteg lehetőséged adnak több féle küldetésre/történetre és arra hogy mindegyiket mindenféle kreatív módon el tudd végezni, miközben folyamatosan olyan dolgokat, helyeket és lehetőségeket fedezel fel amiket addig soha.

Mindenképpen lehet jó, hosszabb kampányú játékokat is csinálni ebben a műfajban, de egy ilyen sandboxot is nagyon jól ki lehet dolgozni és frissen tartani.
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
@King Gizzard: Alapvetően nem jön be nekem ez a hozzáállás. Én mentem előre és hopp már vége is volt az egésznek. Mondom ennyi volt? Aztán láttam hogy lett volna más teendő/mód de ez utána már kit érdekel? Ezt teljes áron adni arc pirító. 5-8 ezerért még oké lett volna és nekem ez a legnagyobb gondom vele. Egy RPG-ben van wgy nyílt világ és jó fő és mellékszereplők. Na itt ezek nincsenek. Nekem semmi kedvem nem volt "vissszamenni" oda ahol már befejeztem a történetet.
0
0
0
0
King Gizzard avatar
@Quadgame94: Ez mind csak ízlés kérdése.

Aztán láttam hogy lett volna más teendő/mód de ez utána már kit érdekel?
Téged nem, mást igen. Ízlés kérdése.

Ezt teljes áron adni arc pirító. 5-8 ezerért még oké lett volna és nekem ez a legnagyobb gondom vele.
Ugyanúgy volt a fejlesztéssel munka, és ott voltak a folyamatos utólag érkező ingyen tartalmak is. Ahogy Ayistion elvtárs is említette, csak az első pályán is több órányi konkrét tartalom van, anélkül hogy unalmas lenne.
(Egyébként is, az áraknak a tripüléj részlegen már szinte az ipar kezdete óta sincs túl sok értelme, kb. ez az egyetlen piac ahol bármitől függetlenül minden ugyanazt az árcédulát kapja.)

Egy RPG-ben van wgy nyílt világ és jó fő és mellékszereplők. Na itt ezek nincsenek.
Igen, mert ez nem egy RPG. Az volt a lényeg hogy nem csak a főszál lehet a fő szempont, nem azt hogy csak ezek lehetnek. Itt a hatalmas pályák, a "sandbox", a különböző küldetések, kihívások és a kreativitás a lényeg. Megint, ízlés kérdése.

Nekem semmi kedvem nem volt "vissszamenni" oda ahol már befejeztem a történetet.
Teljesen jogos. Nekem nincs kedvem autós játékokkal játszani, ezért nem játszok autós játékokat. Mindenképpen megértem ha neked nem jön be és nem éri meg, nem azt vitatom hogy igen is tetszene neked. Azzal nem értek egyet hogy ez a játékot minősítené, mert minden amit írtál csak ízlés kérdése.
Szimplán másféle tartalmat ad a játék mint ami neked tetszik, viszont abban a tartalomban igenis jó.
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
@King Gizzard: Annyival egészitenem.ki hogy mast adott mint vártam. De ez az én hibám. Viszont akkor sem ér szerintem 60 eurót (amikor kijött). Ha egy Kena 40 euró.
0
0
0
0
King Gizzard avatar
@Quadgame94: Teljesen érthető, elvégre a korábbi részek hosszabb kampányok voltak sandbox helyett, ez a "mindenre 60€-s árcédula" pedig nagyon régóta értelmetlen. Egy jó hasonlat amit kicsit megbuherálva idézek, kb olyan a jelenség mintha egy autókereskedésben a legjobb Aston Martin annyiba kerülne mint a legalapabb Skoda.
Spoiler!
Fingom sincs az autókhoz, csak ezt a két márkát találtam gyorsan a spektrum két végén😄
0
0
0
0
Ayistion avatar
@Quadgame94: Az első mapba többet tettem mint négy óra. XD És nem azért mert kezdő hitman player vagyok. :D ha végiglövök mindenkit AR-el, akkor tényleg 4 óra a játék.
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
@Ayistion: Nem lőttem senkit szét. Egyszerüen végig vihető. Mézz egy streamet van akinek 1 pály 40p volt. Mi az hogy ne rohanjak? Honnan tudom hogy rohanok? Én megyek amerre úgy látom hogy kell...
0
0
0
0


Lite versions:
Számitóbbgép balSzámitóbbgép jobb