A hibajavítások miatt késni fog a Watch Dogs: Legion többjátékos módja
Egy ideje már elérhető a Watch Dogs harmadik része, amely sajnos elég sok sebből vérzik, ezért a Ubisoft úgy döntött, elhalasztja a többjátékos módot, és inkább a hibajavításokra fog fókuszálni.
A Ubisoft közleményében leírta, hogy többen is jelezték feléjük a különböző technikai problémákat, amelyek miatt egyszerűen élvezhetetlen a játék. A fejlesztőcsapat úgy döntött, addig nem nyugszanak, amíg a Watch Dogs: Legion nem nyújt ugyanolyan élményt minden rajongónak, szóval erőforrásaikat a hibák kijavítására fogják fordítani.
A 2.20-as patchcsel egy manuális mentési opció is bekerült a PC-s verzióba, ezzel nehezebbé téve a mentések elvesztését. A legnagyobb PC-s problémák közé tartozik az alacsony fps, hiszen még felsőkategóriás GPU birtokában is nehéz kisajtolni belőle a stabil 60 fps-t. Ha minden a tervek szerint alakul, akkor a Ubisoft decemberben kiad egy újabb frissítést, amely pontosan erre a problémára fókuszál majd, de a legújabb patch is rengeteget javított a teljesítményen. Körülbelül 8-9%-os javulás figyelhető meg.
A Watch Dogs: Legion multiplayer módjára most már valamikor 2021 elején számíthatunk.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Toronto
Mi a hír abban pontosan, hogy egy játékhoz hibajavítást adnak ki? Csak azért kérdem mert már volt olyan, hogy előzetest kapott egy hibajavítás, ami elég nonszensz.
Azért ne csináljunk már kultuszt a normál ügymenetnek!
A baj meg az, hogy ott tartunk, hogy az egyik kiadó büszkén számol be arról, hogy hibajavítást végez, mintha ez valami dicsőséges dolog lenne, a másik meg még trailert is szentel a pach-nek, vagy ott volt a withcer 3 15 gigás rekordméretű javítása, amiben annyi hibát javítottak, hogy 10 oldalt töltött ki a felsorolása, majd elvárták, hogy ünnepeljük meg őket ezért. És a közönség ünnepelt. Na ez a baj, hogy dicsőség lett kijavítani a játékot, ami alap kellene, hogy legyen és szép csendben kellene kiadniuk a javításokat, nem körbeünnepeltetve magukat.
Olyan is volt már, hogy valamit elhalasztottak a hibajavítás miatt, mintha az mentség lenne a csúszásra.
Szóval a hibajavításnak mennie kellene szép csendben, nem PR eseményként kellene bejelenteni a normál ügymenet részét elvárva, hogy a nép ünnepeljen.
Mekkora dicsőség már kijavítani, vagy elcsúsztatni egy játékot ugye? Persze, csak akkor, ha azt a megfelelő marketinggel megtámogatott kiadó teszi. Ha más, akkor az rossz.
A CDPR eltolja 3x a játékot. Hurrá!
Azzal a marketingszöveggel, hogy nem akarnak hibás játékot kiadni. Hurrá!
Azután mégis kénytelenek kiadni egy 15 gigás javítást egy 10 oldalas pachloggal. Hurrá!
Na ezt nevezem működő marketingnek.
Az Ubiszoft előbbre hozza a játék megjelenését Fujj!
Kiad hozzá egy javítócsomagot. Fujj!
Ebből milyen következtetést lehet levonni? Hát hibajavítás, vagy feszes fejlesztési ütemterv helyett marketingre kell költeni.
Szóval kiderült, hogy tévedtem. Az eredeti bejegyzésemben azon háborogtam, hogy mekkora taplóság marketingeseménynek használni egy hibajavítást is, de rámutattál, hogy igenis szükséges. Így már értem, miért csinálták. Próbálkoznak ők is ugyan azzal, ami a CDPR-nak már bejött.
Amúgy nem tudom, miért nekem magyarázol az Ubisoftról. Nézd már meg, hogy mit írtam az elején! Csak annyi a különbség, hogy én egyik kiadónak sem nézem el ugyan azt a dologt. Nekem mindegy, hogy az Ubisoft próbálkozik, vagy a CDPR azzal, hogy erénynek állítsa be a hanyagságot. nekem nem jön be, sőt felháborít. Már az is baj, ha valaki nem alkalmaz kettős mércét? Úgy véded a lengyeleket, mintha pénzt kapnál érte.
jut ezsembe: Az meg van., hogy nem csak a Ubisoft, hanem a CDPR is ad ki ingyenes és fizetős dlc-ket egyaránt?
Az ünnepléséhez nem fűzök semmit.
Nekem két gondom van és egyik sem a játék kijavítása.
Az egyik gondom nekem a kettős mérce. Miközben az egyik kiadónál ünnepeljük a javítócsomagot, addig a másiknál meg nem; miközben az egyik kiadónál olyat is hibának minősítünk, amit a másiknál nem és olyat is elnézünk az egyiknek, amit a másiknak nem. Ezzel az a baj, hogy elkényelmesedik a kiadó.
A másik gondom az, amit az elején leírtam, hogy marketingesemény lett a játékok csúsztatása, és hibajavítása, ami nonszensz, ha belegondolunk.
Félre értés ne essék: én 1990 óta játszom PC-n és ezzel a tapasztalattal azt mondom, hogy az elmúlt 30 év egyik legjobb játéka pont a witcher, csak ne kelljen már ünnepelnem még a hibajavítást is és ne kelljen már úgy csinálnom, mintha valami különleges lett volna megjelenéskor a hibaaránya, csak mert azt mondták a marketingeseik. Mikor megjelent, kitudja hány halasztás után, szarabbul futott, mint bármi más a gépemen és nem volt kevesebb hiba bent, mint átlagosan a játékokban, igaz, több sem volt benne. De az a játék nem azért jó, mert hibamentes lett volna, vagy ne illett volna rá az a mondat, amit itt írt valaki, hogy "felsőkategóriás GPU birtokában is nehéz kisajtolni belőle a stabil 60 fps-t." Azért volt jó, mert telerakták tartalommal és nem alibitartalommal pumpálták 100 óra fölé a játékidőt, mint jó pár másik játék esetében, hanem rendesen kidolgozott, változatos tartalommal.
NORMÁL ügymenet????