A fejlesztési költségeket sem hozta vissza a Marvel's Avengers
A Marvel's Avengers egy elég döcögős rajton van túl, hiszen köztudott, hogy hatalmas csalódást okozott a rajongóknak, ráadásul még a Marvel név sem tudta megmenteni.
A Square Enix megerősítette, hogy a HD Games divíziójuk 48 millió dolláros veszteséget könyvelt el a legutóbbi negyedévben. A befektetőknek tartott kérdezz-felelek fordítása pedig már megtalálható a Square Enix oldalán, így kiderült néhány érdekesség ezzel kapcsolatban. Az egyik kérdésre válaszolva a cég elnöke, Yosuke Matsuda például elárulta, hogy a játék fejlesztési költségei sem térültek még meg.
Az új tartalmak érkezésével valószínűleg az év végéig szerencsére megtérülhetnek majd a fejlesztési költségek. Az ünnepi szezon és a közelgő DLC-k mindenképpen megdobják majd egy kicsit az eladásokat, de a negatív visszhang miatt ki tudja, hányan tervezik beszerezni még a játékot. Egyébként a Marvel's Avengers első karakter DLC-je december 8-án válik majd elérhetővé.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: Crystal Dynamics, Eidos Montreal, Nixxes Software
Témától eltérve: neked melyik film az aminek komolyabb mondanivalót tulajdonítasz?
Témához visszatérve:
Szerintem inkább elkéstek a játékkal. A mozihype már leült, és ha pl az első Bosszúállók mozifilmmel együtt hozzák ki a játékot, biztosan sikeresebb lett volna a hibáival együtt is, már csak a hype miatt is.
Ugyanez van kb a Harry Potter esetében is. Hiába jön most egy elvileg jó játék belőle, csak 10 évet késtek vele...és bár vannak örökzöld témák amik 10 év után is termelik a lét (pl.: Star Wars, Alien) nem mindegyik engedheti meg magának a 10+ év kiesést.
Alapból direkt egy kalap alatt kezelik (Wizarding World), a merchet és a filmeket is, így lazán el tudják adni a HP-s dolgot azoknak is, akik csak a FB miatt ismerik az egészet.
Mindkettő előzmény egy "gonosz" karakterről egy olyan világban amit már ismernek a nézők-olvasók-játékosok. Az hogy az egyikben 4000 évet ugrottak, a másikban csak 40 akármennyit, nem hinném hogy számítana. Ez utóbbi szerintem csak azért kellett hogy legyen pár név aki él még amikor az ismertebb történet (HP) játszódik és azzal összekösse generálva a plusz bevételt.
de amennyire a Disney elszabja az SW filmeket inkább ne is legyen.
Van háttéranyag bőven, amit fel tudnának használni csak nem akarnak.
Gondolom a játék készítői erre alapozták, hogy már csak a neve miatt is lesz annyi bevétel, hogy megérje nekik. Tévedtek.
Sajnálom és bosszantó is a dolog, mert végre jön valami más és erre így elbaltázzák. És rögtön igaz is miszerint nem éri meg újítani, mást csinálni mert költséges a bukás. Így nem is. Már akkor borítékolható volt ennek a játéknak a veszte mikor megnéztem a trailert róla.
Vannak bőven ellenpéldák is:
- Bioware féle Star Wars Knights of the Old Republic: ismert világra épült, de mert újítani és olyan korba vitte a játékost ahol közel szabad kezet kaptak a készítők, mégis sikerült olyat alkotni ami méltó a nevéhez. Ezt a receptet gyakrabban alkalmazhatnák szerintem, na nem a Bioware, ők már lejáratták magukat, nem is egyszer...
- Szintén Bioware: Mass Effect. Nulla előélettel, hiszen nem volt se film, se könyv mégis az első játékkal teremtettek egy olyan világot és egy olyan csapatot a hős mellé ami a mai napig megállja a helyét, csak a végét b*szták el, de ma már tudjuk hogy az volt a Bioware lejtmenetének a kezdete...
- Ubi féle Wtach Dogs 1. Szintén nulla előzménnyel indult és a gyengeségei (hackelés egyszerűsítése egy kib*szott pipe játékká) ellenére siker lett, még úgy is a sztorijában volt legalább egy "wtf, ezt a sz*rt meg hogy írhatta éppelméjű ember" mozzanat.
Pocsék játékot csináltak. Ennyi.
és csak az ötletgazdát + a többi csibészt hagyta meg fanyalogva.
Kivéve az olyan balekokat, mint csuz-li... 😃