A Fallout 5 az egyjátékos módra fog fókuszálni

Szerző: xoki | 2018. July 02. | hír | 21 hozzászólás

Az első Fallout játéktól kezdve egészen a Fallout 4-ig minden rész az egyjátékos módra fókuszált, ellenben a Fallout 76 megjelenését követően ez megváltozik. Néhány héttel ezelőtt leplezték le a Fallout 76 többjátékos módját, amelynek köszönhetően a fejlesztők egy másik irányba viszik el a szériát. Ettől függetlenül a korábban megismert Fallout élmény nem szűnik meg teljesen, ugyanis kiderült, hogy a Fallout 5 ugyanazt az egyjátékos élményt nyújtja majd, mint a korábbi részek.

Az információkat Todd Howardnak köszönhetjük, aki a német GameStar magazinnak adott interjúja során mesélt erről. Todd Howard elmondta, hogy a Bethesda kizárólag singleplayer játékokra fókuszál, és sokkal jobb számukra, ha a multiplayert elválasztják. Például a Fallout 76 kizárólag többjátékos cím lesz, még akkor is, ha valaki egyedül vág bele a kalandba. Ez azt jelenti, hogy játszható lesz egyedül is, ellenben elkerülhetetlen lesz a másokkal való találkozás.

Akit a multiplayer vonz, annak itt lesz a Fallout 76, de akit kizárólag a singleplayer érdekel, annak pedig ott lesz a Fallout 5 és nagy valószínűséggel a The Elder Scrolls VI is.

Fallout 76
Fallout 76
Fallout 76
Megjelenés: 2018. November 14. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: Bethesda Game Studios
Hozzászólások: 20
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Törölt hozzászólás
0
0
0
0
💬 3
foley951 avatar
Mért? AZ Oblivionhoz képest a Skyrim butult? 😃
0
0
0
0
WeKing avatar
@susguy: Miben érted a butulást? Mármint, hogy harcrendszer, skillek, stb?! ( játszottam mindkettővel csak érdekel a véleményed, meg szeretek kötekedni 😆 )
0
0
0
0
Rockos avatar
Nem értem miért erőlteti a Bethesda ezt a Single player dolgot, a szakértők már a 76-os sorszámú Fallout játék bejelentésénél is megmondták, hogy az egyjátékos mód halott.
Spoiler!
Ha esetleg komolyan vennéd: Ne.
0
0
0
0
💬 1
no avatar
@Rockos: Nekem az egyjátékos mód jobban bejön 😃
Na igaz a kezdéskori 15-20K-s árat nem tudom megfizetni és letöltve meg nem az igazi meg van 1 sejtésem h ilyenkor telebasznák 1 csomó mikrotranzakcióval....
0
0
0
0
vyne avatar
Na, minden hiszterika orulhet...😃
0
0
0
0
💬 2
susguy avatar
@vyne: Egy idő után csak náluk is le kell esni, hogy az új rész miért 76 és nem 5.
0
0
0
0
vyne avatar
@susguy: Verszemet kaptak,es nem latjak mar a szamokat,csak azt, hogy online es uristen...😃
0
0
0
0
TRACERHD avatar
Ha a 4 ilyen jóra sikeredett akkor remélem az 5 nem lesz egy rakás.
0
0
0
0
💬 11
susguy avatar
@TRACERHD: Ha a 4 jónak számít, bele se merek gondolni mi lehet egy rossz 5. rész.
0
0
0
0
TRACERHD avatar
@susguy: Te is olyan ember vagy akinek semmi nem jó? Írd le mi szar benne, az optimalizálás vagy mi???
0
0
0
0
Simon21 avatar
@TRACERHD: Az RPG elemek teljes hiánya (szinte) Casual shooting érzés lett az egész játék! Ha már optimalizálás akkor igen ott is van kivetni való nem is kevés. De hogy jót is mondjak, ha nem hasonlítjuk egyik előző részhez sem akkor elég jó kis játék lett a sok hibája ellenére is.
0
0
0
0
TRACERHD avatar
@Simon21: RPG elemek hiánya? Pl?
0
0
0
0
Simon21 avatar
@TRACERHD: pl? nos akkor kezdjük, ott hogy a perkek megvannak de már nem olyan mint a F3/NV-ben, hogy van is értelmük hanem csak úgy vannak (példaként.: ha női karakterrel vagy akkor van olyan perked, hogy több sebzést tudsz bevinni a férfi ellenfeleknek. Nos a régebbi játékokban ez úgy nézett ki, hogy 2x sebzést okoztál. itt meg 5-10% de észre se lehet venni.) De ez még nem is akkora probléma mert ugye kell a változattatás. A legnagyobb probléma az konkrétan az rpg-s elemekkel van. Az értékek a hatások stb. pl.: Gyógyszerek, ételek, italok hatásai ezek olyan semmivé váltak megeszed/megiszod avagy beveszed és van egy hatása de semmi több utána elmúlik és kész! Nincs jelentősége a legzavaróbb a radióaktív hatás és a sérült testrészek. Konkrétan nyakba főbe veszed be a rad eltávolítót, hogy megmaradjon a hp-d minden picsa szar radióaktív és szívja lefele a hp-dat egyszerűen idegesítő. De a radióaktivítás is ilyen semmilyen azon kívül, hogy szívja le a hp-dat semmilyen hatása nincs a régebbi részekben több fázis volt. Ha csak kicsit voltál megfertőzve akkor szinte semmilyen hátránya nem volt és ahogy nőt a rad úgy változtak az értékeid pl.: erő, ügyesség, stb. A végén már homályosan láttál nem tudtál rendesen célozni stb. A végtag csonkítás is semmilyen lett szétlövik a fejed, lábad, kezed semmi baj billeg jobbra balra meg egy kicsit homályosan lát de 2 perc múlva meggyógyul mindened azt mehetsz tovább. Az már nem is mondom, hogy az előző részekben ezek a hatások komoly gondok voltak vagy alvással vagy dokihoz való elmenetellel jártak gyorsabb esetben stimpak ami ugye nem a fán terem és még így se volt 100%-os a gyógyulás. Arról már nem is beszélek, hogy ruha, fegyver javítás teljesen eltűnt a játékból. Örökké tudod használni a fegyvereidet anélkül, hogy tönkremennének. (Ugye az előző részekben ha ramaty állapotú fegyvert használtál nem sokra mentél vele, állandóan beragadt és pontatlan is volt mint a picsa)
0
0
0
0
TRACERHD avatar
@Simon21: Másnak biztos bajok ezek de nekem nem, a harmadik rész az egyik legjobb fallout de nekem a három után felüdülés volt a 4.
0
0
0
0
Simon21 avatar
@TRACERHD: Ezért írtam, hogy ha nem hasonlítjuk össze a régebbiekkel akkor teljesen felfogadható játék.
0
0
0
0
bitpork avatar
@TRACERHD: Pedig ott kezdett el a fajtalankodás irányába elmenni a széria.
0
0
0
0
Takashi avatar
@Simon21: @Simon21: Kedves kritizáló, akkor most vegyük sorra a kritikádat.
1. Nem tudom, hogy hány éve játszhattál a Fallout 3 vagy New Vegas résszel, de ott is 10% plusz sebzést ad a Black Widow perk a férfi karakterek ellen. És bármilyen hihetetlen a Perkek 90% benne van ebben a játékban ami benne volt az előzőekben. És még néhány új is került bele. Így a kritika alaptalan, főleg azért is, mert ugyan az a rendszere a Perk-eknek ami eddig volt csak egy átláthatóbb formában.
2. Kaják és kemikáliák, ugyan az történik minden Fallout játékban, a Stimpak gyógyít, a Jet AP-t ad, a Buffout növeli az életet és 2 statot, kaják életet töltenek és pluszokat adnak. Ha meg esetleg Survival módban játszol akkor éhséget, szomjúságot is csillapítanak az élelmiszerek, akárcsak a New Vegas-ban.
3. A radioaktivitás átdolgozása lehet, hogy számodra idegesítő, de ha már kritizáltad a Casual játékmenetet akkor ez pont, hogy nem az. Van rá gyógyszer RAD-X és akkor nem kell annyit bajlódni vele + nem csak eszetlenül lövöldözni kell egy rakás nukleáris hulladék felett. Őszintén meg, miért az mennyivel volt jobb, hogy megy fel a mutató, már 400+ rad-nál tart és igazából csak néha homályosan látsz. Az aztán bitang durva. Annyi tény, hogy stat csökkenéssel nem jár, de az épp elég kompenzáció, hogy minél betegebb vagy annál kevesebb az életed. Elég logikus!
4. Csokolás itt is ugyan olyan, a változás oka igazából az, hogy az olyan nyápicok mint Te ne sírjanak amikor a "ritka" stimpak elfogyott és 5-10 percet kell bicegni egy dokihoz vagy egy boltoshoz akinél talán van stimpak.
5. Az viszont tényleg sajnálatos, hogy eltűnt a Durability system. Kicsit hozzá adott az élményhez, hogy nem minden tökéletes, hanem régi és ezért sűrűbben szorulnak karbantartásra. Viszont itt meg van egy viszonylag részletes fegyver modifikáció lehetőség szóval ez döntetlen.

Sajnos túlságosan is bő lére lett eresztve ez a fröcsögés és a nagy része alaptalan is. Igen más a játék és hogy jót tett-e neki a változás? Szerintem igen. Semmivel se casual-eb ez a játék mint a többi, csak kicsit más, több és van amiben kevesebb. A role play meg nem tudom mit kell kritizálni, minden meg van benne ami eddig. Vannak választási lehetőségek, és itt is vannak olyanok amikor 2 lehetőség eredménye ugyan az ahogy annak idején.
0
0
0
0
Mesterlovesz avatar
@TRACERHD: Hát én még tisztán emlékszem a másfél perces töltési időkre, és tény hogy az RPG elemek eléggé hiányosak voltak.
0
0
0
0
susguy avatar
@TRACERHD: Optimalizálás, történet, karakterek, settlementek, frakciók, rpg elemek hiánya, gameplay, stb.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció