A DirectX 12 teljesítményén javít a legújabb Nvidia driver
Szerző: xoki | 2017. March 10. | hír | 61 hozzászólás
A legújabb Nvidia „Game Ready” driver a DirectX 12 teljesítménynövelésére fókuszál, feltelepítése után kiemelkedő javulás várható a DX 12 címek esetében.
Az említett driver elsősorban a Ubisoft legújabb játéka, a Ghost Recon Wildlands mellé készült, de az optimalizáción kívül több más dolog is helyet kapott benne.
Az alábbi DX 12 játékok esetében érzékelhető kiemelkedő teljesítmény javulás:
Egyelőre nem sok játék használ DX 12-t, vagy ha igen, azok nem használják ki teljesen a lehetőségeit. Remélhetőleg a fejlesztők látva, hogy az Nvidia külön figyelmet fordít rá, hamarosan több játékban is alkalmazni fogják.
Hozzászólások: 59
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Tomb Raiderben konkrétan gyilkos volt a kártyának a DX 12, majd 1-2 év aztán ténylegesen DX12-t használó játékokat láthatunk nem ilyen hókusz-pókusz féléket. 😀
Az meg, hogy nem jobb az NV driver szinten, hát aki így gondolja az meg is érdemli az AMD support-ot meg a hype-os kártyáit. Vega legyen veletek meg ilyenek.
Fingom sincs miről beszélsz... Már 5 éve van AMD-m és semmi baj az ég világon nincs a driverekkel. De biztos jobban tudod NV tulajként.
hackpet: I5 - el le is fog, kell neki egy I7, ill. jó ha van hozzá egy 1070. Azért remélem lesz valami javítás hozzá, mert nekem az 1080 - al sem lehet mindent maxra tenni a stabil 60 fps - hez. Tény hogy nincs jól optimalizálva, de az I7 lassan már kötelező lesz (Assassins Creed Syndicate, Quantum Break, Deus Ex).
Grat nv 😆
Értem én, hogy a shadowplay így ismeri fel a játékot, de azért nem kéne így leírni. HITMAN és kész. 😃