A Concord végül 400 millió dollárjába került a Sonynak
Egyre zavarosabb a Sony legújabb, szinte azonnal törölt játéka, a Concord körül kialakult helyzet. Kiderült, hogy a cégen belül tényleg pozitív hangulat övezte a projektet annak ellenére, hogy a rajongók részéről végül rendkívül alacsony volt az érdeklődés.
Állítólag senki sem kritizálhatta a játékkal kapcsolatos döntéseket, és úgymond egy „toxikus pozitivitás” uralkodott a Firewalk Studioson belül. Sokan úgy vélik, a Concordot 8 évig fejlesztették, de a Firewalk Studiost csak hat évvel ezelőtt alapították, és ennek az időszaknak a nagy részében csak egy tucatnyi alkalmazottból álló kis csapat dolgozott. A Firewalk még a legnagyobb létszámában is kis stúdió volt, kevesebb mint 150 fejlesztővel, így sokan kételkednek a 400 milliós költségben is.
Eddig is sejthető volt, de most már biztosra vehetjük, hogy a Concord a játéktörténelem legnagyobb bukása, mivel a Sony állítólag 400 millió dollárt költött a projektre. A PlayStationre fókuszáló podcaster és az IGN egykori munkatársa, Colin Moriarty szerint egy, a helyzetet jól ismerő forrás szerint a Sony a Concordban látta a PlayStation jövőjét, és olyan nagy névvé szerette volna varázsolni, mint például a Star Wars.
Elemzők becslése szerint kevesebb mint 25 000 példányt adtak el a játékból, ami körülbelül 1 millió dolláros bevételnek felelt volna meg, de ugyebár a szerverek leállításakor minden vásárló pénzét visszatérítették.
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Firewalk Studios
Magáról a concordról meg aszt sem tudtam hogy van, vagyis hogy volt.
A fejlesztőknek meg elég mélyen fenn lehetett a fejük a seggükben, ha ennyire pozitív volt a hangulat.