A CD Projekt már elégedett a Cyberpunk 2077 jelenlegi állapotával
A Cyberpunk 2077 körül kialakult helyzetet már mindenki kívülről fújja, talán még azok is hallottak róla, akik nem igazán mozognak videojátékos körökben. A stúdió vezérigazgatója, Adam Kiciński szerint a játék immáron elérte azt a szintet stabilitás szempontjából, amivel eredetileg is indulnia kellett volna a megjelenésekor, ehhez azonban hosszú hónapok verejtékes munkája vezetett el.
A szakember a WSE Innovation Day résztvevőihez szólva elmondta, hogy a csapat folyamatosan dolgozik a javításokon a teljesítmény és a stabilitás javítása érdekében, hozzátéve, hogy további fejlesztéseket is terveznek. Kiciński a TVN24 számára pedig azt nyilatkozta, hogy
a stabilitás tekintetében már kielégítő szintet értünk el. Sikeresen dolgoztunk a játék általános hatékonyságán is, aminek szintén nagyon örülünk. Természetesen mi is követünk el hibákat, de idővel el is távolítjuk őket, és ezt a tevékenységet továbbra is folytatni fogjuk.
A Cyberpunk 2077 tehát úgy tűnik, már jól fut a régebbi konzolokon is, ennek meggyőző jele, hogy a PlayStation Store-ba is visszatérhetett nagyjából fél év után. Pontos eladási számokat továbbra sem ismerünk a játékkal kapcsolatban, a legutóbbi ismert adat még decemberből való, így annyi bizonyos, hogy a megjelenést követő 10 napban előrendelésekkel együtt több mint 13 millió példányt értékesítettek.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
vagy csak foltozás volt?
Mondta Ferenc kinek vasában athlon x4 és hd 4650 nyekereg
Emiatt kellene, hogy szidja a legtöbb ember a játékot és a CDPR-t. Persze mindig lesznek olyanok, akik minden játék alá bekommentelik, hogy "szarul optimalizált", mert nem megy csillói fps-el két krumplin (mondjuk ez tényleg nem), de nekem sem volt soha az a bajom, hogy ne lett volna számomra elég stabil, vagy megfelelő teljesítményű. (bár a második frissítés után annyiszor fagyott ki, hogy a második végigjátszást elhalasztottam) Még a grafikai gliccsek sem zavartak, csak az előrehaladást gátló hibák, amiket úgy tűnik végre kijavítottak. Így jöhet a második végigjátszás.
De a fenti lista túl hosszú ahhoz, hogy egy játékkiadó megússza anélkül, hogy ezt szóvá tennék a játékosok.
Most pedig próbálnak úgy csinálni, mintha csak az lett volna a gond, hogy azokon a konzolokon nem futott jól, amikre hivatkozva elhalasztották a megjelenést...
Mai játékokat sokkal tovább tart elkélszíteni, sokkal nagyobbak, részletesek (néha már feleslegesen is részletesek, elvész az ember benne, s ez néha bőségzavart okoz), ezáltal több a hiba lehetőség is. Most nem tudom pontosan mekkora frissítés érkezett ehhez a játékhoz megjelenés óta, de arra emlékszek, hogy a GTA 5-höz első nap nagyon patch jött, mint amekkora maga a San Andreas volt (5 Gb-nál nagyobb update). Változnak az idők. persze ha vannak hibák manapság könnyebb orvosolni. Régebben, ha hibás volt a játék lemezen, akkor úgy jártál.
Persze lehet okosan is csinálni, s nem rögötn megjelenéskor megvenni, hanem várni egy kicsit, hogy helyrepofozzák a játékokat.
Azt nem mondom, hogy a Sony exkluzív játékok tökéletesek, de kevesebb hibát találni bennük, révén, hogy csak egy hardverre kell elkészíteni. Ezt a játékot pedig elég sok hardverre kellett elkészíteni, hiszen PC-n végtelen a lehetőség a hardverek kombinációjára.
Mindenesetre sajnálom azokat, akik várták a játékot, s nagyot csalódtak benne. Elvileg PC-n valamennyivel jobb volt a helyzet, mert az volt a fő célpont, s volt akinek kevesebb hiba jött elő.
Reméljük legközelebb tanulnak ebből, s kevesebb hibával fog elkészülni a következő alkotásuk.
Írtó nagy böszmeség volt a részükről kiadni a régi konzolokra, pláne abban az állapotban, amiben tették azt...
Spoiler!
Még mindig van a játékban bőven hiba, 3:27 az autók még mindig átmennek a korláton 😃 Miről beszélünk?
Amúgy meg ha annyira tetszik a játék miért forumokban pazarlód az időd?
Ja bocs még se jó csak jó noname emberekkel vitába keveredni 😆
El akarsz érni valami nagyobb dolgot az életben egyébként? Mert ha nem akkor tökéletes úton haladsz azzal a felfogással amit ezen a fórumon már sokadjára prezentálsz. Gondolom azért te elvárod, hogy komolyan vegyenek ügye? Sajnos ezért tenni is kell az életben, attól hogy teszel magasról az alapvető elvárásokra az nem megoldás, persze attól függ mi a célod.
Múltkor még egy tagnak is azt írtad, hogy megpróbálsz adni az írásodra, hova lett a lelkesedés? Nem bántásból írom, de tényleg kezdhetnél vele valamit, ha valamilyen módon adni szeretnél magadra. Nem kötnének beléd ezzel kapcsolatosan és valószínűleg komolyan is vennének, mert ezek a szövegek jelenleg sokkal inkább tűnnek olyan írásoknak amiket dühből írsz bármiféle gondolkodás nélkül.
Jó lapozgatást!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
A bugok csak hab a tortán, de azok nélkül is egy szenvedés ez a játék. Mindent megpróbáltak belezsúfolni de semmi sem jött össze jól.
Aztán megjelent. Volt akinek elment a kedve a látottaktól, és volt aki minden fellépő gond ellenére nekiült.
Majd jöttek a cikkek, hogy milyen helyzetbe kerültek a lengyelek, mik lapulnak a háttérben és elindult a virtuális szekálás.
Mindenki mindenkit szidott, húzta a másik bajszát, stb...
Ez a cikk csak arra lesz jó megint, hogy felkavarja az álló vizet, és táptalajt biztosítson a szekálásnak.
Szerintem inkább jobb lett volna ezen cikk helyett lehozni egy a Quake 25 születésnapjáról szóló cikket, vagy a 20 éves a Diablo II: Lord of Destruction kiegészítőről írni egy terjedelmes szösszenetet. Annál inkább mert ez a kettő játék igencsak meghatározó cím volt akkoriban, sőt mai napig vannak fanatikus követőik.
vagy a
20 éves D2 LoD alá is ment volna: "bezzeg akkor a blizz még tudott játékot készíteni, de mára csak egy ref*szomtudjamire képes és még azt is elb*ssza...lásd wc3ref***"
😃
De igen, remekül látod a helyzetet, pr rizsa az eredeti cikk, hogy a köztudatba tartsa a cdpr-t és a cp2077-et, mert már kb 3 hete nem írtak róluk...
Meg talán akik nem tudják a játék készítése mögötti lebilincselő történetet. Spoiler!
Akkoriban remek volt és bár én a Quake2-vel kezdtem, és volt mellette fps választék, többnyire reskinezett quake és unreal, mégis remek szórakozás volt a Q2 sztoriját végiglőni.
És követték volna egymást a beszámolók, kit hogyan láncolt magához akkoriban.
De majd talán legközelebb...
Tényleg, tegnap egy szuperképességű kisbarátod küldött neked is Quake zenéket.
😃