A BioWare bejelentette a Mass Effect Legendary Editiont
A Mass Effect-trilógia remastere kapcsán rengeteg pletyka bukkant fel az utóbbi időben, bár még így is sokan kételkedtek benne, hogy tényleg készül-e. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy a felújított trilógiát állítólag többször is elhalasztották, miközben hivatalosan még be sem jelentették.
A BioWare november 7-én, azaz az N7 napon végre hivatalosan is bejelentette a Mass Effect Legendary Editiont, amely 2021 tavaszán fog megjelenni. A Mass Effect Legendary Edition jobb textúrákat, árnyékokat, karaktermodelleket és effekteket tartalmaz majd, és a csapat állítása szerint jobb felbontások és magasabb fps lesz jellemző rá, bár ez a két „funkció” már jelen volt az eredeti játékok PC-s verziójánál is.
Fontos kiemelni, hogy a BioWare nem remake-eli a játékokat, hanem remastereli azokat a jelen generációs platformokra. Ez azt jelenti, hogy nem érdemes nagy változtatásokra számítani. A kollekció természetesen minden megjelent DLC-t tartalmazni fog.
A Mass Effect Legendary Edition bejelentése mellett a fejlesztőcsapat elárulta, hogy a következő rész is készülőben van már, bár egyelőre még a fejlesztés korai szakaszánál tartanak, és emiatt egyelőre nem oszthatnak meg velünk semmit a készülő játékról. Szerencsére azért kaptunk egy teaser képet, íme:
Műfaj: Akció, Szerepjáték, TPS
Fejlesztő: BioWare
[LINK]
Másodikra egy valamilyen Star Citizen hajó, de semmiképpen sem egy Mass Effect járgány.
😆 😆
- egy Racer-t lehetett volna építeni. Talán ha a Solo-ból kiveszik a Kessel Run-t és aköré építenek egy ilyen űrbeli versenyzős játékot, akkor talán...
- egy Republic Commandó szintű squad tactics játékot lehetett volna rittyenteni. Talán ha a Rogue One szereplőit kicsit kibővítik, átalakítják, akkor beleférhetett volna több helyszín, több feladat és a végén ugye Scarifon az utolsó küldetés
- egy Empire at War féle RTS-t lehetett volna építeni, mert a rebel oldalnak kb nem volt semmije az egész új trilógia alatt, nem hogy bolygók a fennhatósága alatt...EaW-nak szerintem az erőssége a space combat volt, így ott még lehetett volna valamit alkotni, amolyan Homeworld jelleggel
A többi lucasarts cím kb önálló sztorival bírt. Az EA meg hagyta hogy elmenjen mellette 7 év...
Illetve valami coop lézerkardos akció játékra, hasonló módon mint a Fallen Order , éppenséggel 3000 évvel Darth Vader előtt. Sith és Jedi oldallal. Persze nem kötelezően csak coop móddal, offline játékban ai irányítaná a társunkat. És kicsit többet mutathatott volna a SW sötétebb, koszosabb oldaláról. Annyi de annyi forrásanyag áll a rendelkezésre. Rengeteg könyv képregény...A SW világa nem csak sivatagos bolygó , őserdős bolygó, meg Coruscant.
Egyszerűen tojtak az egészre. Moneymaker machine ON, a többi nem számít.
Lassan 50 év után még mindig a Birodalommal kapcsolatos dolgokkal molyolnak. Engem ez már annyira de annyira nem érdekel. Szeretném ha elkezdenének játékokat gyártani a régi Köztársaságból, esetleg haladjanak előre 500 évet az időben Darth Vadertől. Az a korszak szárazra rágott csont. Mindegy , ezt úgysem én döntöm el.
Igen lehetne hová pakolni még játékokat, és bár ott a The Old Republic, az az éra, hála a Bioware-nek - hozott be olyan karaktereket akikre lehetne építeni jó játékokat. Ehhez képest jött két battlefront...
Volt talán a Trilogy verzió a ME1-3 full és ennyi?
Nem számítva a részek dlc-s kiadásait... kimaradt valami?
És most a remaster...ami ha így nézzük a harmadik...
C&C-t ennél többször adták ki az elmúlt 25 évben...cod meg kb minden évben ugyanaz 😃
Biowarere visszatréve, biztos hogy akartunk új játékot tőlük? ME 3 vége, ME:A, Anthem...hát nem tudom. Lehet hagyniuk kellene a ME-t náluk kompetensebb csapatra és ne nyúljanak hozzá többet. ME:A-ra is sokat kellett várni és bár szerintem közel sem volt annyira szörnyű, mint ahogy a YT-erek lehúzták, voltak hiányosságai, hibái gameplay és történet terén is. Ami egy sztori orientált tps esetében rossz ómen.
Kreativitással az a baj hogy vagy profitál belőle az ember, vagy nem. Remaster/remakkel nem nagyon lehet melléfogni, bár láttuk már az AC2 xbox és Warcraft 3 reforge esetében hogy a nép azért nem nyel le mindent. Most legutóbb az nfs egyik sokadig részét címkézték át remasternek és kb ugyanaz mint volt...
Nem tudom mennyire érdemes megvárni ezt a remastered kiadást. :/
Hátha olcsóbb lesz mint a darabjai egyesével most:
Mass Effect 1 - 20€
Mass Effect 2 - 20€
Mass Effect 3 - 30€
javítva
így viszont a 60€-s cédula, ha annyi lesz, elfogadhatatlan 😀
Majd még kiderül mi lesz ebből, hátha meglepődünk (még ha negatívan is 😆😉.
A ME1 talán nem a legszebb mai szemmel, de a ME2 -3 simán megállja még ma is a helyét.
Bioware-től nem várok semmi pozitívat. Túl sokat b*sztak el mostanában hogy hirtelen észhez térjenek.
Nekem jobban fáj, hogy ez remaster lesz, nem remake: pedig megnéztem volna egy ME 1-et ME 3 harcrendszerrel és galaxisbeli "szabad" utazással és nem menet közben átműtött Ashley-vel.
Én kifejezetten sirattam volna ha belepiszkálnak az első rész játékmenetébe 😞 Még mindig az egyik legnagyobb móka volt reptetni az ellenfelet a fél bolygón keresztül robbanó lőszerrel, vagy láthatatlan centrifugásat játszani velük singularityvel 😆
Első részben újabb végigjátszásokba szokásom duplájára/tripljára növelni az inventoryt, de még így is tele lesz végül, és csak annál nagyobb szenvedés eladni mindent.
Én is megmondom hogy az első résznek (is) voltak hiányosságai (lásd a elmósodott textúralitisben szenvedő Garrust), de szerintem az inventory management nagyobb része egy egyszerű UI rework-kel lazán megoldható, ami őszintén egy minimum kéne legyen majd a remasterben.
ME2-3.ban a fegyverek egyedibbek lettek ugyan, de a clipezés nekem visszalépés volt az első részben bemutatott tényleg scifi lőfegyverekhez képest. Lexikon elmagyarázta miért nincs klasszikus lőszerkezelés...ehhez képest a ME2-ben simán behozták. Igen ott nem lőszert cserélsz, de akkor is lőszercsere rendszer volt.
Csak tényleg az a baj hogy minden ilyen jó pillanat mellé társul 5 másik borzasztó amitől eszembe jut hogy miért szeretné mindenki koporsóban látni végre az EA-t, és én is szomorúan bólogatok velük.
" We'll bang ok? "
Androméda nálam is hatalmas csalódás volt
Full üres bolygók
Unalmas vontatott játékmenet
Megint csak azt tudom mondani mint a Red dead 2nél
Fél lehet nézni netre
Majdnem tönkre ment a bioware a játék miatt
Rengeteg hibája volt sokat később javítottak
De a megjelenés botrányos volt ezt kár is tagadni
Nem értem mit játszod itt magad
Az, hogy youtuberek két dollárért a nagyanyjukat is eladnák, számomra nem bizonyít semmit. Tudod, én saját magamnak inkább hiszek, mint a youtubnak. Nem tudom, neked mi volt a tapasztalatod a játékkal, de nekem ez. A neten volt egy leírás arról, hogy hogy lehet kierőszakolni a játékból azt a hibát, ahol rossz animációval fut le a karakter a lépcsőn. Hát én megpróbáltam, de nem tudtam elég gyorsan mozgatni, hogy sikerüljön. Szóval nekem ez volt a személyes tapasztalatom.
Az Andromedenak a YT-erek által felnagyított animációs hibák mellett is voltak hiányosságai, mind gameplayben, mind történetben.
Pl az első nagyobb bolygó milyen jól volt megcsinálva, többször kellett visszamenni mire bejárhattad az egészet, nagy volt, nem volt üres rész rajta még úgy sem hogy a távolban láttad hogy oda bizony már nem mehetsz.
És akkor ott a talán utolsó sivatagos bolygó: üres, nulla érdekesség és látnivaló...látszik hogy ott már kapkodtak a készítők a végén és b*sztak befejezni. De a többi bolygó is kb egy futamos volt: odamentél és végigtoltad és annyi. Simán megoldható lett volna hogy több lépcsősek legyenek mint az első bolygó.
Gameplayben pl a fegyverek: ME1-3 alatt mindenki megtanulta melyik fegyver mire jó, mik a gyengeségeik, előnyeik. ME:A-ban pofán köpték ezt, lehetett újra kísérletezni az összes fegyverrel, melyik mit tud...akkor lett volna más nevük és az ember nem esik bele ebbe a csapdába.
AI társak irányítása nekem borzalmas volt...
Történetben meg: megérkeztünk elvileg elsőként és pár hónap alatt az általunk bejárt galaxis összes részébe már szétszéledtek az emberek, bandákat alapítva satöbbi...számomra totál logikátlan az egész, hogy egy olyan galaxisban ahol az ember nem "őshonos" gyorsan szétszélednek és kb 14 hónap alatt számottevő tényezővé válnak az őshonos fajokkal szemben.
Abban ugyan úgy leírom, hogy nem bugos, mint amit most is leírtam. Illetve a játékmenet változásait is, amiről te beszélsz, de az más kategória. Bár nekem más zavaró és van ami csak vicces, de ugyan azokról a változásokról beszélünk.