HDD

Szerző: retek77, 2022. December 20., téma
Fórum » Asztali PC
Minden ami HDD
Hozzászólások: 8
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
retek77 avatar
Sziasztok, vettem egy új HDD-t(Seagate). Be is kötöttem, kábel is teljesen új. Majd mikor használni akarom mármint hozzá adni a Tárhelykezelőben, nincsen mit hozzáadni. Nem látja, BIOS-ban engedélyezve van minden amit írtak a neten. Kábelek jók, fel is pörög a HDD mikor megkapja a tápkábelt. Esetleg valami ötlet?
0
0
0
0
💬 7
reszler112233 avatar
@retek77: Először is jó lett volna a kérdés a Segítség kezdő vagyok fórumba is.

De azért kérdeznék avagy javasolok pár dolgot. Tárhelykezelő alatt Lemezkezelőt értesz? Ha igen és ott nem látod, akkor irány a BIOS, ha ott sem látod, akkor próba másik gépben. Ha ott sem megy mehet vissza a boltba. Nekem pont egy Seagate X18 18TB-os példány volt hibás mert se az asztali PC-m se BIOS se lemezkelőben és a NAS-ban sem jelent meg küldtem is vissza, és kértem vissza az árát, majd máshonnan olcsóbban rendeltem egy másikat ami gond nélkül működik.
0
0
0
0
retek77 avatar
@reszler112233: Igem, a lemezkezelőre gondoltam. Kipróbáltam másik gépben, ott minden gond nélkül felismerte és tudtam is használni
0
0
0
0
reszler112233 avatar
@retek77: Akkor passz. BIOS-ban nézném először meg hogy ott látszik-e. Ha igen akkor a Windows okozhatja a gondot.
0
0
0
0
retek77 avatar
@reszler112233: Megnéztem picit alaposabban, de sokat nem találtam. Mikor hozzá akarok adni egy uj tárolóhelyet akkor látja az újakat is de nem adható hozzá, jelzi hogy minden rendben van vele de ennyi. Bios-ban egedélyezve van elvileg minden hozzá(összes hot plugin). Valamint most vettem észre hogy jobb alsósarokban úgy mutatja mintha lenne pl pendrive bedugva de nincsen, és itt jelzi a HDD-t és a másik SSD is
0
0
0
0
no avatar
@retek77: Törölt hozzászólás
1
0
0
0
reszler112233 avatar