Uplay

Szerző: gatya123, 2020. February 08., téma
Fórum » Szoftver
Bármi nemü probléma jöhet
Hozzászólások: 53
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
botmunpls avatar
Tegnap koraeste óta nem akar indulni a ubisoft connect, és van hogy az offline játékot sem engedi.
Twitteren, weboldalukon nem találtam semmit.
Valaki tud valamit, nálam lenne a gond? Délután még gond nélkül ment.
szerk: tippre leszedtem a legújabb telepítőt és előző törlése vagy bármi nélkül felraktam aztán most megy egyelőre.
0
0
2
0
💬 1
kmetovics avatar
@botmunpls: Köszi. Ez bevált nekem is :)
0
0
0
0
Scorn Face avatar
Sziasztok!

Másnál sem megy az Ubisoft Luncher Store része?
0
0
0
0
💬 4
no avatar
@Scorn Face: Most néztem, nekem betöltötte a store-t, rendben megjelentek a játékok.
0
0
0
0
Scorn Face avatar
@Palanova: Valami nem tetszett neki, de most már nálam is minden okés.
0
0
0
0
AttiS avatar
@Scorn Face: Kicsit késve , de azért : [LINK] én itt szoktam megnézni ha esetleg valami nem úgy megy mint a hogy a nagy könyvben levagyon írva.
0
0
0
0
Scorn Face avatar
@AttiS: Köszi, elmentettem az oldalt.
0
0
0
0
mata1093 avatar
Sziasztok!
Újabb problémával fordulok hozzátok 😃 Ubisoft Connect-en egyik napról a másik a barátlistámról eltűnt egyik haverom és hiába írom be a nevét keresőbe illetve ő is hiába keres rám ő se talál engem és mindez egyik napról a másikra... eleve h lehet ez? Összes többi havert látom és meg is tudom hívni egyedül egyet nem... Van vlkinek ötlete h mi erre a megoldás?

Előre is köszönöm a választ! 😀
0
0
0
0
💬 5
Superman79 avatar
@mata1093: Nem lehet hogy tiltottad véletlen?
0
0
0
0
mata1093 avatar
@Superman79: Eselytelen, Trials Rising-ot toltuk mikozbe egyszer csak megszakadt a kapcsolat es utana mar egyikunk se talalta a masikat
0
0
0
0
Superman79 avatar
@mata1093: Hát az gáz. Mást /pillanat nemtudok mondani.
0
0
0
0
Warlordcommander avatar
@mata1093: Lehet hogy ő tiltott téged? 😃
0
0
0
0
mata1093 avatar
@Warlordcommander: dehogyis 😃
0
0
0
0
mata1093 avatar
Sziasztok!
Eleg nagy problemam van. Probaltam DLC-t venni de amikor ramentem a fizetesre Ubisoft Connect-be azt irta ki, hogy " Order failed "... Csak azt nem ertem mi nem sikerult rajta... Penz van a kartyan stb azzal nincs gond. Ilyenkor mi a teendo ha ezt irja ki h " Order Failed "? 3-4x probaltam meg de mindig ezt irta ki... Massal volt mar ilyen?
Elore is koszi a valaszt! :-)
0
0
0
0
💬 10
Viktorinho avatar
@mata1093: Nekem alacsony volt a limit online fizetésekhez akkor írt ilyet.
0
0
0
0
mata1093 avatar
@Viktorinho: 😲 3 hete a Valhalla Gold Edition-t vettem meg es azt siman engedte, amit most akartam az egy 6 euro-s dlc
0
0
0
0
Viktorinho avatar
@mata1093: hát akkor fingom nincs,uplay,csak ennyi. 😃
0
0
0
0
mata1093 avatar
@Viktorinho: Kicsit azon agyalok h ez most orokre igy marad vagy csak atmeneti " elmezavar" ?!
0
0
0
0
csuz-li avatar
@mata1093: Magyarországon kötelezővé tették a plusz hitelesítést, máshol meg nem. Lehet ez a gond.
0
0
0
0
mata1093 avatar
@csuz-li: Ha a telekódra gondolsz akkor az be van állítva, karácsony előtt a Valhalla-nál nem volt ilyen gond - rámentem h fizetés utána jött az sms a kóddal és kész, ott minden simán ment. Lehet a Ubisoft-nál nem kerek valami? Vagy a bankomnál?
0
0
0
0
csuz-li avatar
@mata1093: Akkor nem tudom, mi lehet. Én is tavaly vásároltam utoljára, mikor megvettem a Valhallát. Bár épp gondolkodom a legion-on, szóval lehet, tesztelem majd.
0
0
0
0
botmunpls avatar
@mata1093: Valószínű túlterhelt a rendszerük ismét, vagy valami elszaródott náluk/a banknál.
2-vel lejjebb leírtam hogy jártam. Végül live chat-ben a customer service mondta hogy nem sikerült a vásárlás mert túl volt terhelve a rendszer, aztán valahol elakadt a fizetés.
1 hét volt mire visszakaptam a pénzem, utána pedig már helyreállt.
Várj pár napot és próbáld újra, vagy írj livechat-be.
0
0
0
0
mata1093 avatar
@botmunpls: Ertem :-) koszonom a valaszt :-) penzt levenni nem tudnak mert telekoddal jova kell hagynom az utalast, de addig nem jutottam el mert a confirm and pay -nel mar irta h order failed :-) 2x - 3x proballkoztam 3 oran belul penteken keso delutan azota nem probaltam :-) varok par napot
0
0
0
0
botmunpls avatar
@mata1093: Nem tudom mi az a pénzt levenni, én kifizettem csak nem volt játék, a pénz pedig zárolva maradt. Azért várj pár napot, mert lehet te is kifizeted de a rendszerük nem fogja fogadni, aztán 1 hétig zárolva marad az összeg.
0
0
0
0
no avatar
Helló mindenki! esetleg valakinek van ötlete azzal kapcsolatban, hogy miért áll meg a UBI Connect Betöltése az Inicializálás pontnál ? újabban rendszeres hiba. Sem az újra telepítése sem a semmi ilyesmi nem segít. Aki esetleg tud ezzel kapcsolatban infót az segíthetne.
0
0
0
0
💬 4
botmunpls avatar
@stuka: Nem tudom, én tegnap akartam megvenni a valhallát, de a store nem töltött be.
Utána a böngészős webshopban akartam megvenni, ami a végén hibakódot küldött, hogy a saját országom ubi oldalán vegyem meg.
Írtam egy emailt a customer service-nek ahonnan semmi válasz, de később délután jó lett a a böngészős webshop.
Így ott megvettem a valhallát, de nem került át a connect appba azóta se.
A rendelés fel van véve, le is vonták a pénzemet, de pl a számlát nem tudom megnyitni.
Egyszer kidobott egy hibakódot, hogy elvileg túlterheltek a szerverek.
Minden esetre várom vagy a játékot, vagy a pénzemet vissza elég sürgősen.
0
0
0
0
no avatar
@botmunpls: Nekem is folyamatosan szarakodik, sem a web-es, sem a kliens nem akar elindulni első indításra. Inicializálási és betöltési problémák folyamat. Nem szinkronizál. UBIFOS.
0
0
0
0
no avatar
@stuka: Most nálam rendben belépett és betöltött mindent.
0
0
0
0
botmunpls avatar
@Palanova: Hát nekem még cumi. Nem adta hozzá, webshopon jelzi a játéknál hogy megrendelve, de nem engedi a számlát se lekérni, a refound gomb meg szürke és nem is üzemel...
Tegnap 10-től mostig értem volna rá kipróbálni a játékot, hogyha mégse jönne be akkor refoundoljam, így meg...
A cust ser. pedig nem válaszolt 30 óra alatt. Tavaly a gearbestnél 1 nap alatt a komplett kínai techcsomag megrendelésem (ami feleannyiba se került mint a játék) lerendeztük email-ben 1 nap alatt 😃
0
0
0
0
no avatar
Törölt hozzászólás
0
0
0
0
💬 1
no avatar
Átszabják a rendszert és ezért vannak most változások az elmúlt hónapokban.
0
0
0
0
solyom1999 avatar
Sziasztok az lenne a promléma hogy tegnap meg vettem a uplay+ és ma nem jó, tegnap a ac valhallat le is szedtem játszotam is vele cap4 ig viszont ma mikor el akartam inditani azt mondta nem vettem meg sőt ma már le is akartak vonni tölem 5300ft ott pedig tegnap már le vonta! irtam ubi suppnak *** válaszolni facebook on is irtam twiteren is !
0
0
0
0
💬 3
Viktorinho avatar
@solyom1999: Én nemrég vettem meg az uplay+ . De még le se vonták az árát,játékot már töltöm lefelé. Paypal-al fizettem,de még ott sem látom a kifizetett dolgok közt. Lehet be van lassulva az oldal?
0
0
0
0
solyom1999 avatar
@Viktorinho: Nem tudom én tölem le vonták azóta se aktiválták SZ**JA*** LE ubi ****
0
0
0
0
Viktorinho avatar
@solyom1999: Nekem már levonták,de még nem kértek mégegyszeri aktiválást,szerencsére.
0
0
0
0
BenjaminHun avatar
Szevasztok van ez a kétlépcsős azonosítás. Amihez sajnos nem tudom a vissza állító kodokat valahogy meg lehet oldani hogy be tudjak jelentkezni?
0
0
0
0
💬 13
no avatar
@BenjaminHun: Kétlépcsős esetén vagy egy autentikátor app-ot (pl Google Hitelesítő) kér vagy egy emailcímet amire kiküldi a kódot. Vagyis milyen visszaállító kódot keresel?
0
0
0
0
BenjaminHun avatar
@Palanova: Google Hitelesítő telefon váltás közben eltűnt régi telóról. újra meg nem vittem át és ügye a régi kapott egy gyárivisszaállítást.
De ezeken kívül is van 6 darab vissza állító kód na én ezeket sem találom.
Supportnak nem tudom hogy írhatnák mert ahhoz is kéri a bejelentkezést.
0
0
0
0
BenjaminHun avatar
@Palanova: Köszi itt bejelentkeztem Kért kódot elküldte SMSben És simán ki tudtam kapcsolni.
Köszi még egyszer.
0
0
0
0
no avatar
@BenjaminHun: Legalább sikerült visszaszerezni, grat. Érdemes visszakapcsolni a kétlépcsőst, de pl másik emailre beállítani, nem authentikátorra, így nem érint ha telefont cserélsz.
0
0
0
0
BenjaminHun avatar
@Palanova: Telefont jó darabig nem veszek 8 hónapja van meg egyszer így is össze törtem rá ment 90000 forintom a javításra. 3évig tuti marad.
0
0
0
0
no avatar
@BenjaminHun: Hacsak el nem lopják, vízbe nem esik, meteor bele nem casp, ufók el nem viszik....
0
0
0
0
PatkosXX avatar
@BenjaminHun: Ügyfélszolgálaton nem kér kétlépcsős azonosítást a bejelentkezéshez.
[LINK]
Itt bejelntkezel email+jelszó kombóval, és írhatsz is nekik.
0
0
0
0
BenjaminHun avatar
@Palanova: Haza érek délután meg próbálom.
Köszi meg neked is PatkosXX
Igen az a bögre mindent el mond.
0
0
0
0
no avatar
@BenjaminHun:
Please note that you do not need to have access to your verification or recovery codes to contact us. In the interest of security, we will take you through an alternate account ownership verification process before we make any changes to your account.


Készülj rá hogy mindent fognak kérni, éppen csak vér és vizelet mintát nem. Szedj elő mindent amit az acc kreálásakor megadtál, és nem árt ha helyesek lesznek.
0
0
0
0
ben_aloha avatar
@Palanova: Tőlem összvissz annyit kértek, hogy arról az emailről írjak egy mailt egy ubi-s címre, amin az account van.. rohadt biztonságos, és hightech, pont mint az összes többi ugyanilyen support 😃

A blizzardnál volt authom, valahogy mégis feltörték és vitték az accountot, szerencsére semmit nem vettem csak a starterek voltak, és akkor hogy visszaállítják, ha elküldöm a személyim másolatát.. persze, csak akkor tudsz a supporttal dumálni, ha bejelentkezel.. még egy emailjük sincs. Pont egy gyökér bandának fogok az egyik legszemélyesebb azonosítómról egy képet küldeni.. 😃
0
0
0
0
no avatar
@ben_aloha: Persze, SWTOR support is kb ilyen szinten volt, majd kiderült hogy a titkos kérdésre a válasz mező nem tudta kezelni az ékezetet és egyszerűen kivágta a válaszból az ékezetes karaktereket, figyelmeztetés nélkül.

Blizz nálam is kért volna személyit, de nagyon nehezen megértették, hogy semmit nem érnének vele, mert nem az a lényeg hanem hogy a kezemben van a készpénzes blokk és az eredeti csomagolás...
0
0
0
0
no avatar
Beleszaladtam ebbe a hibába én is, pont most, lehetséges hogy nekem is segít.
0
0
0
0
gatya123 avatar
Hali, reggel újraraktam a wint, feltettem az ubit, de nemtudok bejelentkezni se a kliensbe, se a neten, azt irja túlsokat próbálkoztam, próbáljam 10perc múlva, de reggeltöl ezt irja, meg rögtön az elsö próbálkozásra ezt dobta. Supportnak sem tudok irni mert ugye ahhoz is bekellene jelentkezni 😀 Lenne itt egy segitökész emberke aki ráirna a supportra a nevemben?
0
0
0
0
💬 3
kmetovics avatar
@gatya123: Próbáltad már újratelepíteni az uplay-t? Nekem annyi gondom volt, h mindig be kellett írnom az ID-t, meg a jelszót, hiába pipáltam ki, h jegyezze meg. Viszont a program újratelepítése megoldotta a problémámat. Hátha megoldja a tiédet is.
0
0
0
0
gatya123 avatar
@kmetovics: megoldódott, estére beengedett, 10óra lett a 10percböl 😀
0
0
0
0
kmetovics avatar
@gatya123: Akkor jó, ha jó 😀
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció