Menu
Uplay
Bármi nemü probléma jöhet
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 47
mata1093 avatar
13 napja | 2021. 01. 13. 19:51:18
#
Sziasztok!
Újabb problémával fordulok hozzátok :D Ubisoft Connect-en egyik napról a másik a barátlistámról eltűnt egyik haverom és hiába írom be a nevét keresőbe illetve ő is hiába keres rám ő se talál engem és mindez egyik napról a másikra... eleve h lehet ez? Összes többi havert látom és meg is tudom hívni egyedül egyet nem... Van vlkinek ötlete h mi erre a megoldás?

Előre is köszönöm a választ! :)
Superman79op avatar
13 napja | 2021. 01. 13. 19:56:30
#
@mata1093: Nem lehet hogy tiltottad véletlen?
mata1093 avatar
13 napja | 2021. 01. 13. 20:47:30
#
@Superman79op: Eselytelen, Trials Rising-ot toltuk mikozbe egyszer csak megszakadt a kapcsolat es utana mar egyikunk se talalta a masikat
Superman79op avatar
13 napja | 2021. 01. 13. 21:19:35
#
@mata1093: Hát az gáz. Mást /pillanat nemtudok mondani.
Warlordcommander avatar
12 napja | 2021. 01. 13. 23:25:51
#
@mata1093: Lehet hogy ő tiltott téged? :D
mata1093 avatar
12 napja | 2021. 01. 14. 07:42:14
#
@Warlordcommander: dehogyis :D
mata1093 avatar
18 napja | 2021. 01. 08. 20:17:08
#
Sziasztok!
Eleg nagy problemam van. Probaltam DLC-t venni de amikor ramentem a fizetesre Ubisoft Connect-be azt irta ki, hogy " Order failed "... Csak azt nem ertem mi nem sikerult rajta... Penz van a kartyan stb azzal nincs gond. Ilyenkor mi a teendo ha ezt irja ki h " Order Failed "? 3-4x probaltam meg de mindig ezt irta ki... Massal volt mar ilyen?
Elore is koszi a valaszt! :-)
Viktorinho avatar
18 napja | 2021. 01. 08. 20:43:30
#
@mata1093: Nekem alacsony volt a limit online fizetésekhez akkor írt ilyet.
mata1093 avatar
18 napja | 2021. 01. 08. 20:53:31
#
@Viktorinho: :o 3 hete a Valhalla Gold Edition-t vettem meg es azt siman engedte, amit most akartam az egy 6 euro-s dlc
Viktorinho avatar
18 napja | 2021. 01. 08. 20:58:55
#
@mata1093: hát akkor fingom nincs,uplay,csak ennyi. :D
mata1093 avatar
18 napja | 2021. 01. 08. 21:19:48
#
@Viktorinho: Kicsit azon agyalok h ez most orokre igy marad vagy csak atmeneti " elmezavar" ?!
csuz-li avatar
17 napja | 2021. 01. 09. 08:24:52
#
@mata1093: Magyarországon kötelezővé tették a plusz hitelesítést, máshol meg nem. Lehet ez a gond.
mata1093 avatar
17 napja | 2021. 01. 09. 11:04:09
#
@csuz-li: Ha a telekódra gondolsz akkor az be van állítva, karácsony előtt a Valhalla-nál nem volt ilyen gond - rámentem h fizetés utána jött az sms a kóddal és kész, ott minden simán ment. Lehet a Ubisoft-nál nem kerek valami? Vagy a bankomnál?
csuz-li avatar
17 napja | 2021. 01. 09. 13:11:16
#
@mata1093: Akkor nem tudom, mi lehet. Én is tavaly vásároltam utoljára, mikor megvettem a Valhallát. Bár épp gondolkodom a legion-on, szóval lehet, tesztelem majd.
botmunpls avatar
17 napja | 2021. 01. 09. 21:35:57
#
@mata1093: Valószínű túlterhelt a rendszerük ismét, vagy valami elszaródott náluk/a banknál.
2-vel lejjebb leírtam hogy jártam. Végül live chat-ben a customer service mondta hogy nem sikerült a vásárlás mert túl volt terhelve a rendszer, aztán valahol elakadt a fizetés.
1 hét volt mire visszakaptam a pénzem, utána pedig már helyreállt.
Várj pár napot és próbáld újra, vagy írj livechat-be.
mata1093 avatar
16 napja | 2021. 01. 09. 23:28:13
#
@botmunpls: Ertem :-) koszonom a valaszt :-) penzt levenni nem tudnak mert telekoddal jova kell hagynom az utalast, de addig nem jutottam el mert a confirm and pay -nel mar irta h order failed :-) 2x - 3x proballkoztam 3 oran belul penteken keso delutan azota nem probaltam :-) varok par napot
botmunpls avatar
16 napja | 2021. 01. 10. 11:37:22
#
@mata1093: Nem tudom mi az a pénzt levenni, én kifizettem csak nem volt játék, a pénz pedig zárolva maradt. Azért várj pár napot, mert lehet te is kifizeted de a rendszerük nem fogja fogadni, aztán 1 hétig zárolva marad az összeg.
no avatar
39 napja | 2020. 12. 18. 13:42:05
#
Helló mindenki! esetleg valakinek van ötlete azzal kapcsolatban, hogy miért áll meg a UBI Connect Betöltése az Inicializálás pontnál ? újabban rendszeres hiba. Sem az újra telepítése sem a semmi ilyesmi nem segít. Aki esetleg tud ezzel kapcsolatban infót az segíthetne.
botmunpls avatar
36 napja | 2020. 12. 21. 08:25:13
#
@stuka: Nem tudom, én tegnap akartam megvenni a valhallát, de a store nem töltött be.
Utána a böngészős webshopban akartam megvenni, ami a végén hibakódot küldött, hogy a saját országom ubi oldalán vegyem meg.
Írtam egy emailt a customer service-nek ahonnan semmi válasz, de később délután jó lett a a böngészős webshop.
Így ott megvettem a valhallát, de nem került át a connect appba azóta se.
A rendelés fel van véve, le is vonták a pénzemet, de pl a számlát nem tudom megnyitni.
Egyszer kidobott egy hibakódot, hogy elvileg túlterheltek a szerverek.
Minden esetre várom vagy a játékot, vagy a pénzemet vissza elég sürgősen.
no avatar
36 napja | 2020. 12. 21. 18:45:54
#
@botmunpls: Nekem is folyamatosan szarakodik, sem a web-es, sem a kliens nem akar elindulni első indításra. Inicializálási és betöltési problémák folyamat. Nem szinkronizál. UBIFOS.
no avatar
36 napja | 2020. 12. 21. 18:49:40
#
@stuka: Most nálam rendben belépett és betöltött mindent.
botmunpls avatar
36 napja | 2020. 12. 21. 19:02:15
#
@Palanova: Hát nekem még cumi. Nem adta hozzá, webshopon jelzi a játéknál hogy megrendelve, de nem engedi a számlát se lekérni, a refound gomb meg szürke és nem is üzemel...
Tegnap 10-től mostig értem volna rá kipróbálni a játékot, hogyha mégse jönne be akkor refoundoljam, így meg...
A cust ser. pedig nem válaszolt 30 óra alatt. Tavaly a gearbestnél 1 nap alatt a komplett kínai techcsomag megrendelésem (ami feleannyiba se került mint a játék) lerendeztük email-ben 1 nap alatt :D
Player1 avatar
56 napja | 2020. 12. 01. 01:04:29
#
Az hogy minden játéknál magától felnyíltak a jutalmak és a maradék pont hozzá adódott a fiókomhoz normális vagy valami csoda történt? Már régóta történnek érdekes dolgok pl. saját magát teljesítő kihívások.
no avatar
56 napja | 2020. 12. 01. 07:50:27
#
@Player1: Átszabják a rendszert és ezért vannak most változások az elmúlt hónapokban.
solyom1999 avatar
75 napja | 2020. 11. 12. 14:27:22
#
Sziasztok az lenne a promléma hogy tegnap meg vettem a uplay+ és ma nem jó, tegnap a ac valhallat le is szedtem játszotam is vele cap4 ig viszont ma mikor el akartam inditani azt mondta nem vettem meg sőt ma már le is akartak vonni tölem 5300ft ott pedig tegnap már le vonta! irtam ubi suppnak *** válaszolni facebook on is irtam twiteren is !
Viktorinho avatar
73 napja | 2020. 11. 14. 12:48:57
#
@solyom1999: Én nemrég vettem meg az uplay+ . De még le se vonták az árát,játékot már töltöm lefelé. Paypal-al fizettem,de még ott sem látom a kifizetett dolgok közt. Lehet be van lassulva az oldal?
solyom1999 avatar
72 napja | 2020. 11. 15. 12:17:51
#
@Viktorinho: Nem tudom én tölem le vonták azóta se aktiválták SZ**JA*** LE ubi ****
Viktorinho avatar
72 napja | 2020. 11. 15. 16:06:48
#
@solyom1999: Nekem már levonták,de még nem kértek mégegyszeri aktiválást,szerencsére.
BenjaminHun avatar
4 hónapja | 2020. 08. 30. 17:07:22
#
Szevasztok van ez a kétlépcsős azonosítás. Amihez sajnos nem tudom a vissza állító kodokat valahogy meg lehet oldani hogy be tudjak jelentkezni?
no avatar
4 hónapja | 2020. 08. 30. 17:15:52
#
@BenjaminHun: Kétlépcsős esetén vagy egy autentikátor app-ot (pl Google Hitelesítő) kér vagy egy emailcímet amire kiküldi a kódot. Vagyis milyen visszaállító kódot keresel?
BenjaminHun avatar
4 hónapja | 2020. 08. 30. 18:21:10
#
@Palanova: Google Hitelesítő telefon váltás közben eltűnt régi telóról. újra meg nem vittem át és ügye a régi kapott egy gyárivisszaállítást.
De ezeken kívül is van 6 darab vissza állító kód na én ezeket sem találom.
Supportnak nem tudom hogy írhatnák mert ahhoz is kéri a bejelentkezést.
no avatar
4 hónapja | 2020. 08. 30. 18:36:32
#
BenjaminHun avatar
4 hónapja | 2020. 08. 31. 17:50:16
#
@Palanova: Köszi itt bejelentkeztem Kért kódot elküldte SMSben És simán ki tudtam kapcsolni.
Köszi még egyszer.
no avatar
4 hónapja | 2020. 08. 31. 18:23:46
#
@BenjaminHun: Legalább sikerült visszaszerezni, grat. Érdemes visszakapcsolni a kétlépcsőst, de pl másik emailre beállítani, nem authentikátorra, így nem érint ha telefont cserélsz.
BenjaminHun avatar
4 hónapja | 2020. 08. 31. 18:26:18
#
@Palanova: Telefont jó darabig nem veszek 8 hónapja van meg egyszer így is össze törtem rá ment 90000 forintom a javításra. 3évig tuti marad.
no avatar
4 hónapja | 2020. 08. 31. 18:51:41
#
@BenjaminHun: Hacsak el nem lopják, vízbe nem esik, meteor bele nem casp, ufók el nem viszik....
PatkosXX avatar
4 hónapja | 2020. 08. 30. 19:24:45
#
@BenjaminHun: Ügyfélszolgálaton nem kér kétlépcsős azonosítást a bejelentkezéshez.
https://support.ubisoft.com/hu-HU/Cas…/Cases/New
Itt bejelntkezel email+jelszó kombóval, és írhatsz is nekik.
no avatar
4 hónapja | 2020. 08. 31. 07:44:14
#
@BenjaminHun: img-9gag-fun.9cache.com/photo/a7WV64e_700bwp.jpg
BenjaminHun avatar
4 hónapja | 2020. 08. 31. 08:36:39
#
@Palanova: Haza érek délután meg próbálom.
Köszi meg neked is PatkosXX
Igen az a bögre mindent el mond.
no avatar
4 hónapja | 2020. 08. 31. 09:58:46
#
@BenjaminHun:
Please note that you do not need to have access to your verification or recovery codes to contact us. In the interest of security, we will take you through an alternate account ownership verification process before we make any changes to your account.


Készülj rá hogy mindent fognak kérni, éppen csak vér és vizelet mintát nem. Szedj elő mindent amit az acc kreálásakor megadtál, és nem árt ha helyesek lesznek.
no avatar
4 hónapja | 2020. 08. 31. 11:27:49
#
@Palanova: Tőlem összvissz annyit kértek, hogy arról az emailről írjak egy mailt egy ubi-s címre, amin az account van.. rohadt biztonságos, és hightech, pont mint az összes többi ugyanilyen support :D

A blizzardnál volt authom, valahogy mégis feltörték és vitték az accountot, szerencsére semmit nem vettem csak a starterek voltak, és akkor hogy visszaállítják, ha elküldöm a személyim másolatát.. persze, csak akkor tudsz a supporttal dumálni, ha bejelentkezel.. még egy emailjük sincs. Pont egy gyökér bandának fogok az egyik legszemélyesebb azonosítómról egy képet küldeni.. :D
no avatar
4 hónapja | 2020. 08. 31. 12:17:51
#
@takumi: Persze, SWTOR support is kb ilyen szinten volt, majd kiderült hogy a titkos kérdésre a válasz mező nem tudta kezelni az ékezetet és egyszerűen kivágta a válaszból az ékezetes karaktereket, figyelmeztetés nélkül.

Blizz nálam is kért volna személyit, de nagyon nehezen megértették, hogy semmit nem érnének vele, mert nem az a lényeg hanem hogy a kezemben van a készpénzes blokk és az eredeti csomagolás...
no avatar
9 hónapja | 2020. 04. 12. 15:17:20
#
Beleszaladtam ebbe a hibába én is, pont most, lehetséges hogy nekem is segít.
gatya123 avatar
11 hónapja | 2020. 02. 08. 13:49:10
#
Hali, reggel újraraktam a wint, feltettem az ubit, de nemtudok bejelentkezni se a kliensbe, se a neten, azt irja túlsokat próbálkoztam, próbáljam 10perc múlva, de reggeltöl ezt irja, meg rögtön az elsö próbálkozásra ezt dobta. Supportnak sem tudok irni mert ugye ahhoz is bekellene jelentkezni :) Lenne itt egy segitökész emberke aki ráirna a supportra a nevemben?
kmetovics avatar
11 hónapja | 2020. 02. 09. 11:25:16
#
@gatya123: Próbáltad már újratelepíteni az uplay-t? Nekem annyi gondom volt, h mindig be kellett írnom az ID-t, meg a jelszót, hiába pipáltam ki, h jegyezze meg. Viszont a program újratelepítése megoldotta a problémámat. Hátha megoldja a tiédet is.
gatya123 avatar
11 hónapja | 2020. 02. 09. 12:34:06
#
@kmetovics: megoldódott, estére beengedett, 10óra lett a 10percböl :)
kmetovics avatar
11 hónapja | 2020. 02. 09. 13:09:14
#
@gatya123: Akkor jó, ha jó :)


Lite versions: