Tegnap koraeste óta nem akar indulni a ubisoft connect, és van hogy az offline játékot sem engedi.
Twitteren, weboldalukon nem találtam semmit.
Valaki tud valamit, nálam lenne a gond? Délután még gond nélkül ment.
szerk: tippre leszedtem a legújabb telepítőt és előző törlése vagy bármi nélkül felraktam aztán most megy egyelőre.
Sziasztok!
Újabb problémával fordulok hozzátok 😃 Ubisoft Connect-en egyik napról a másik a barátlistámról eltűnt egyik haverom és hiába írom be a nevét keresőbe illetve ő is hiába keres rám ő se talál engem és mindez egyik napról a másikra... eleve h lehet ez? Összes többi havert látom és meg is tudom hívni egyedül egyet nem... Van vlkinek ötlete h mi erre a megoldás?
Sziasztok!
Eleg nagy problemam van. Probaltam DLC-t venni de amikor ramentem a fizetesre Ubisoft Connect-be azt irta ki, hogy " Order failed "... Csak azt nem ertem mi nem sikerult rajta... Penz van a kartyan stb azzal nincs gond. Ilyenkor mi a teendo ha ezt irja ki h " Order Failed "? 3-4x probaltam meg de mindig ezt irta ki... Massal volt mar ilyen?
Elore is koszi a valaszt! :-)
@csuz-li: Ha a telekódra gondolsz akkor az be van állítva, karácsony előtt a Valhalla-nál nem volt ilyen gond - rámentem h fizetés utána jött az sms a kóddal és kész, ott minden simán ment. Lehet a Ubisoft-nál nem kerek valami? Vagy a bankomnál?
@mata1093: Akkor nem tudom, mi lehet. Én is tavaly vásároltam utoljára, mikor megvettem a Valhallát. Bár épp gondolkodom a legion-on, szóval lehet, tesztelem majd.
@mata1093: Valószínű túlterhelt a rendszerük ismét, vagy valami elszaródott náluk/a banknál.
2-vel lejjebb leírtam hogy jártam. Végül live chat-ben a customer service mondta hogy nem sikerült a vásárlás mert túl volt terhelve a rendszer, aztán valahol elakadt a fizetés.
1 hét volt mire visszakaptam a pénzem, utána pedig már helyreállt.
Várj pár napot és próbáld újra, vagy írj livechat-be.
@botmunpls: Ertem :-) koszonom a valaszt :-) penzt levenni nem tudnak mert telekoddal jova kell hagynom az utalast, de addig nem jutottam el mert a confirm and pay -nel mar irta h order failed :-) 2x - 3x proballkoztam 3 oran belul penteken keso delutan azota nem probaltam :-) varok par napot
@mata1093: Nem tudom mi az a pénzt levenni, én kifizettem csak nem volt játék, a pénz pedig zárolva maradt. Azért várj pár napot, mert lehet te is kifizeted de a rendszerük nem fogja fogadni, aztán 1 hétig zárolva marad az összeg.
Helló mindenki! esetleg valakinek van ötlete azzal kapcsolatban, hogy miért áll meg a UBI Connect Betöltése az Inicializálás pontnál ? újabban rendszeres hiba. Sem az újra telepítése sem a semmi ilyesmi nem segít. Aki esetleg tud ezzel kapcsolatban infót az segíthetne.
@stuka: Nem tudom, én tegnap akartam megvenni a valhallát, de a store nem töltött be.
Utána a böngészős webshopban akartam megvenni, ami a végén hibakódot küldött, hogy a saját országom ubi oldalán vegyem meg.
Írtam egy emailt a customer service-nek ahonnan semmi válasz, de később délután jó lett a a böngészős webshop.
Így ott megvettem a valhallát, de nem került át a connect appba azóta se.
A rendelés fel van véve, le is vonták a pénzemet, de pl a számlát nem tudom megnyitni.
Egyszer kidobott egy hibakódot, hogy elvileg túlterheltek a szerverek.
Minden esetre várom vagy a játékot, vagy a pénzemet vissza elég sürgősen.
@botmunpls: Nekem is folyamatosan szarakodik, sem a web-es, sem a kliens nem akar elindulni első indításra. Inicializálási és betöltési problémák folyamat. Nem szinkronizál. UBIFOS.
@Palanova: Hát nekem még cumi. Nem adta hozzá, webshopon jelzi a játéknál hogy megrendelve, de nem engedi a számlát se lekérni, a refound gomb meg szürke és nem is üzemel...
Tegnap 10-től mostig értem volna rá kipróbálni a játékot, hogyha mégse jönne be akkor refoundoljam, így meg...
A cust ser. pedig nem válaszolt 30 óra alatt. Tavaly a gearbestnél 1 nap alatt a komplett kínai techcsomag megrendelésem (ami feleannyiba se került mint a játék) lerendeztük email-ben 1 nap alatt 😃
Sziasztok az lenne a promléma hogy tegnap meg vettem a uplay+ és ma nem jó, tegnap a ac valhallat le is szedtem játszotam is vele cap4 ig viszont ma mikor el akartam inditani azt mondta nem vettem meg sőt ma már le is akartak vonni tölem 5300ft ott pedig tegnap már le vonta! irtam ubi suppnak *** válaszolni facebook on is irtam twiteren is !
@solyom1999: Én nemrég vettem meg az uplay+ . De még le se vonták az árát,játékot már töltöm lefelé. Paypal-al fizettem,de még ott sem látom a kifizetett dolgok közt. Lehet be van lassulva az oldal?
@BenjaminHun: Kétlépcsős esetén vagy egy autentikátor app-ot (pl Google Hitelesítő) kér vagy egy emailcímet amire kiküldi a kódot. Vagyis milyen visszaállító kódot keresel?
@Palanova: Google Hitelesítő telefon váltás közben eltűnt régi telóról. újra meg nem vittem át és ügye a régi kapott egy gyárivisszaállítást.
De ezeken kívül is van 6 darab vissza állító kód na én ezeket sem találom.
Supportnak nem tudom hogy írhatnák mert ahhoz is kéri a bejelentkezést.
@BenjaminHun: Legalább sikerült visszaszerezni, grat. Érdemes visszakapcsolni a kétlépcsőst, de pl másik emailre beállítani, nem authentikátorra, így nem érint ha telefont cserélsz.
Please note that you do not need to have access to your verification or recovery codes to contact us. In the interest of security, we will take you through an alternate account ownership verification process before we make any changes to your account.
Készülj rá hogy mindent fognak kérni, éppen csak vér és vizelet mintát nem. Szedj elő mindent amit az acc kreálásakor megadtál, és nem árt ha helyesek lesznek.
@Palanova: Tőlem összvissz annyit kértek, hogy arról az emailről írjak egy mailt egy ubi-s címre, amin az account van.. rohadt biztonságos, és hightech, pont mint az összes többi ugyanilyen support 😃
A blizzardnál volt authom, valahogy mégis feltörték és vitték az accountot, szerencsére semmit nem vettem csak a starterek voltak, és akkor hogy visszaállítják, ha elküldöm a személyim másolatát.. persze, csak akkor tudsz a supporttal dumálni, ha bejelentkezel.. még egy emailjük sincs. Pont egy gyökér bandának fogok az egyik legszemélyesebb azonosítómról egy képet küldeni.. 😃
@ben_aloha: Persze, SWTOR support is kb ilyen szinten volt, majd kiderült hogy a titkos kérdésre a válasz mező nem tudta kezelni az ékezetet és egyszerűen kivágta a válaszból az ékezetes karaktereket, figyelmeztetés nélkül.
Blizz nálam is kért volna személyit, de nagyon nehezen megértették, hogy semmit nem érnének vele, mert nem az a lényeg hanem hogy a kezemben van a készpénzes blokk és az eredeti csomagolás...
Hali, reggel újraraktam a wint, feltettem az ubit, de nemtudok bejelentkezni se a kliensbe, se a neten, azt irja túlsokat próbálkoztam, próbáljam 10perc múlva, de reggeltöl ezt irja, meg rögtön az elsö próbálkozásra ezt dobta. Supportnak sem tudok irni mert ugye ahhoz is bekellene jelentkezni 😀 Lenne itt egy segitökész emberke aki ráirna a supportra a nevemben?
@gatya123: Próbáltad már újratelepíteni az uplay-t? Nekem annyi gondom volt, h mindig be kellett írnom az ID-t, meg a jelszót, hiába pipáltam ki, h jegyezze meg. Viszont a program újratelepítése megoldotta a problémámat. Hátha megoldja a tiédet is.
Twitteren, weboldalukon nem találtam semmit.
Valaki tud valamit, nálam lenne a gond? Délután még gond nélkül ment.
szerk: tippre leszedtem a legújabb telepítőt és előző törlése vagy bármi nélkül felraktam aztán most megy egyelőre.
Másnál sem megy az Ubisoft Luncher Store része?
Újabb problémával fordulok hozzátok 😃 Ubisoft Connect-en egyik napról a másik a barátlistámról eltűnt egyik haverom és hiába írom be a nevét keresőbe illetve ő is hiába keres rám ő se talál engem és mindez egyik napról a másikra... eleve h lehet ez? Összes többi havert látom és meg is tudom hívni egyedül egyet nem... Van vlkinek ötlete h mi erre a megoldás?
Előre is köszönöm a választ! 😀
Eleg nagy problemam van. Probaltam DLC-t venni de amikor ramentem a fizetesre Ubisoft Connect-be azt irta ki, hogy " Order failed "... Csak azt nem ertem mi nem sikerult rajta... Penz van a kartyan stb azzal nincs gond. Ilyenkor mi a teendo ha ezt irja ki h " Order Failed "? 3-4x probaltam meg de mindig ezt irta ki... Massal volt mar ilyen?
Elore is koszi a valaszt! :-)
2-vel lejjebb leírtam hogy jártam. Végül live chat-ben a customer service mondta hogy nem sikerült a vásárlás mert túl volt terhelve a rendszer, aztán valahol elakadt a fizetés.
1 hét volt mire visszakaptam a pénzem, utána pedig már helyreállt.
Várj pár napot és próbáld újra, vagy írj livechat-be.
Utána a böngészős webshopban akartam megvenni, ami a végén hibakódot küldött, hogy a saját országom ubi oldalán vegyem meg.
Írtam egy emailt a customer service-nek ahonnan semmi válasz, de később délután jó lett a a böngészős webshop.
Így ott megvettem a valhallát, de nem került át a connect appba azóta se.
A rendelés fel van véve, le is vonták a pénzemet, de pl a számlát nem tudom megnyitni.
Egyszer kidobott egy hibakódot, hogy elvileg túlterheltek a szerverek.
Minden esetre várom vagy a játékot, vagy a pénzemet vissza elég sürgősen.
Tegnap 10-től mostig értem volna rá kipróbálni a játékot, hogyha mégse jönne be akkor refoundoljam, így meg...
A cust ser. pedig nem válaszolt 30 óra alatt. Tavaly a gearbestnél 1 nap alatt a komplett kínai techcsomag megrendelésem (ami feleannyiba se került mint a játék) lerendeztük email-ben 1 nap alatt 😃
De ezeken kívül is van 6 darab vissza állító kód na én ezeket sem találom.
Supportnak nem tudom hogy írhatnák mert ahhoz is kéri a bejelentkezést.
Köszi még egyszer.
[LINK]
Itt bejelntkezel email+jelszó kombóval, és írhatsz is nekik.
Köszi meg neked is PatkosXX
Igen az a bögre mindent el mond.
Készülj rá hogy mindent fognak kérni, éppen csak vér és vizelet mintát nem. Szedj elő mindent amit az acc kreálásakor megadtál, és nem árt ha helyesek lesznek.
A blizzardnál volt authom, valahogy mégis feltörték és vitték az accountot, szerencsére semmit nem vettem csak a starterek voltak, és akkor hogy visszaállítják, ha elküldöm a személyim másolatát.. persze, csak akkor tudsz a supporttal dumálni, ha bejelentkezel.. még egy emailjük sincs. Pont egy gyökér bandának fogok az egyik legszemélyesebb azonosítómról egy képet küldeni.. 😃
Blizz nálam is kért volna személyit, de nagyon nehezen megértették, hogy semmit nem érnének vele, mert nem az a lényeg hanem hogy a kezemben van a készpénzes blokk és az eredeti csomagolás...