Milyen motorod van, vagy milyenre vágysz?
Autós téma már van,hát akkor a kétkerekű szerelmesei számára és legyen egyfajta "szekta" ahol megoszthatják véleményeiket,gondolataikat ,járgányaikat az oldal számára . Képeket is nyugodtan tegyetek közzé ! Széles utat és sok-sok balesetmentes kilómétert mindenkinek ! ;)
Hozzászólások: 31
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Lesz mit javítani rajta (új hátsó fékbetétek; első teleszkóp szimering; új gumik elől-hátul < gumik már megvannak ; olaj-olajszűrő csere,karbi tisztítás+ szinkron és talán vezérműlánc feszítő + lánc csere bár ez utóbbi még nem biztos,talán megúszom utánfeszítéssel) .
Honda CBR 600F2 1992-es évjáratú. 105 lóerős.
Nekem A2-m van.
Azért az MZ után nagy lépés egy CBR.
Megfontoltan vezetek hiába van a seggem alatt 105 paci. Nem vezetek barom módjára,egykerekezni meg hasonlókat nem tervezek vele.
Szerencsére nem olyan fura megszokni,elég gyorsan megszoktam az MZ után. Csak rutin kell már hozzá 😀.
Hát addig nem lehet míg az A2-d nem lesz 2 éves legalább de annyit mondok,hogy 2 éven belül is elkezdheted a rutint asszem csak a forgalmi vizsgát nem rakhatod le míg a 2 év nem múlik el az A2-ben. Csináld meg majd 2 éven belül a rutint,hogy ne kelljen újból KRESZ-t csinálnod,mint nekem.
Ha nagyon nagy köbcenti kéne, akkor egy vtec-es VFR-t vennék. Amúgy meg egy CMX250 Rebel-re pályázok most, vagy egy GSX-R 250-re.
A Honda VFR nekem is álom motor,egyszer tuti szerzek egyet vagy leváltom a jelenlegit rá 😀 . Nekem nem kell a VTEC-es verzió. A régebbi 800-as is tökéletes számomra . Vicces amúgy,hogy gyárilag a régebbi 750-es VFR gyorsabb,mint az új 800-as VTEC 😃 .
Értem a logikád de nálam nem igaz ez. Akinek van 100 lőerő fölötti motorja általában úgy is kiviszi a pályára 1-2 alkalommal. Én is azt tervezem majd. Ennyi erővel minek adnak ki 200 lőerő feletti autókat ha a 100 lóerős autók is tudják tartani a 130-as maximális tempót autópályán? Érted...
S50B1, a matricázás van hátra csak 😃
Lehetne jobb is bőven, jogsiba beleférne, de jelenleg autóprojekt megy, ez is bőven elég 😃
Utána néztem és fogalmam sem volt,hogy létezik ilyen elnevezésű Simson . 😲 Folyton meg tud lepni ez a régi kis motor,mindig van mit tanulni róla 😃
Szép állapotban van ! Látszik,hogy dolgoztál vele!
A tank az gyárilag ilyen behorpasztott mindkét oldalt vagy sérült ? Sosem láttam ilyen nyomott tankot Simsonon ami mindkét oldalt ennyire szimmetrikus lenne 😃 .
Viccet félretéve, az S50-ek gyári tankja ilyen, mellesleg nagyobb is a kapacitása, plusz szerintem szebb. Pannonian és MZ-n van hasonló,azokon a "horpadáson" van gumírozás is.
Sokféle elnevezés, sokféle téves infó kering ezekről sajnos az interneten..
Elég sok idő és pénz lett beleölve, szóval kipofoztam rendesen. Maximalista vagyok, főleg ilyen téren.
Tudom, nem valami nagy szám egy szimó, de nekem ez van és szeretem. Különben is családi örökség.
Nekem S51B volt az első veterán motor amit hajotttam . Már szétbontottam szegényt 2 éve a veterán börzén Pesten :/ .
1. kék ETZ 250
2. Piros ETZ 250 (ő volt az első nagymotorom )
Jelenleg egy jóval erősebb paripa tulajdonosa vagyok. Csak kell hozzá a korlátlan jogsi mert nem vezethetem még 😆 😞 .
De már rajta vagyok az ügyön és nemsoká jön a KRESZ vizsga 😀 .
Esetleg lehet tudni, hogy miféle paripád van jelenleg?
[LINK]
Csak ajánlani tudom ezt az oldalt 😉
[LINK]
hashimoto kösz! Majd ha gépen leszek ránézek! 😉
Egy Yamaha R6R 2008
Remélem tudtam segíteni.
Az nem semmi akkor. Kisebbnek néztem a pirinyó kép alapján de akkor gratulálok hozzá ! Egy álom motor lehet 😀.
Vigyázz rá de legfőképp magadra !
Elő a képekkel 😀 .