Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TaylorXIII avatar
Miért kell két táp a gépedbe?
0
0
0
0
no avatar
megpróbáltam amit írtál nem segített a tv se lett elálítva próbáltam úgy is hogy csak 1 tápot használok de úgy se
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Akkor kapcsold ki a gépet kapcsold le a tápot húzd ki tápkábelt húzd le a monitort az alaplapról és vedd ki az alaplapi elemet 5-10 percre és utána rakd vissza és indítsd el a gépet és csinálj vissza mindent. És a monitort a GT 610-re dugd majd szerintem. Egyébként az nem lehet, hogy a tv lett másik jelre átrakva? Ugye annak több bemenete is van minden bizonnyal. Ha jóll átom FULL HD TV a monitorod.
0
0
0
0
no avatar
bevan minden dugva most éppen a gt 610-re de az integrált se ad képet
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok! Az a helyzet, hogy kb. 1 hete ilyen recegő hang jön a gépből, és az a vicc, hogy a hangszóróból is lehet hallani, még ha a fejhallgatót is felveszem. Kitoltam a gépet, és ha jól hallom a tápegységből jön. Vajon mi lehet a gond?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok! Az a helyzet, hogy kb. 1 hete ilyen recegő hang jön a gépből, és az a vicc, hogy a hangszóróból is lehet hallani, még ha a fejhallgatót is felveszem. Kitoltam a gépet, és ha jól hallom a tápegységből jön. Vajon mi lehet a gond?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Melyik videokártyára van most dugva a monitor? Ellenrőizd, hogy minden kábel rendesen be van-e dugva
0
0
0
0
no avatar
minden vissza lett dugva ugyan oda, mielőtt kihíztam volna őket még meg is jelöltem mi hol volt
0
0
0
0
barnav avatar
nem felejtettél el visszadugni valamilyen kábelt?
0
0
0
0
no avatar
Nekem olyan problémám lenne, hogy a gépembe ellettek rendezve a tápegység kábelei és azóta nem akar képet adni se az integrált videókártya se a gt 610 mi lehet a probléma?
gépem: intel e 7400 2*2,8ghz proci
ddr2 5gb 800mhz ram
gt 610 1gb videókártya