Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TaylorXIII avatar
Nincs mit, apetit1989 nevében is.
0
0
0
0
alex13 avatar
Aha, köszi még egyszer a segítséget 😀
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Na akkor jó ha elfért és működik is.
0
0
0
0
alex13 avatar
TaylorXIII: sikerült megcsinálnom, és müködik eddig minden 😃, és csak egyféleképpen ment rá, de ha jól emlékszem jól mondtad a 11,12 és a 23,24 maradt ki 😃
0
0
0
0
cseszka avatar
Ez nálam is igyvan.Rákötöttem már telre az 5.1et és halkabb volt vele,mint elötte.Valszeg a kimeneti jele van korlátozva,vagy a torzulás végett visszáb veszi.
0
0
0
0
niteforce avatar
Sziasztok!

Az miért, van, hogyha a hangfalamat (logitech x530) az ipodomhoz (Ipod touch 4G 32GB) dugom be, akkor arról sokkal halkabban szól mint gépről? Pedig fülessel szól nagyon jól.
0
0
0
0
gabee97 avatar
Aprón van egy srác aki ÁFA nélkül szerzi be és annyiért is adja a vadi új dobozos procikat,szóval valószínű lesz benne paszta,de akkor egy szakemberre bízom inkább úgyis van a közelbe egy PC-s bolt 😀Köszi a választ 😀
0
0
0
0
sudosu avatar
Hát ha használtan veszed a CPU-t akkor nem feltétlenül jár hozzá, de bármelyik szakmai boltba kaphatsz viszonylag olcsón egyet. Még ha van is a CPU-n paszta akkor is érdemes újrapasztázni.
Ha nem vagy biztos a dolgokba akkor tényleg bízd egy szakemberre, mert jobb ha fizetsz egy kisebb összeget egy összeszerelésért mintha egy új CPU-t kellene venned.
Egyébként tényleg nem olyan nagy dolog 😀, de jobb félni mint megijedni!
0
0
0
0
gabee97 avatar