Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
cseszka avatar
Gond nélkül tudod használni jelenlegi vga-dat,és igen,bizonyos videókarikkal tud eggyütt dolgozni az IGP.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
windows nyolcon ismét van sajátgép? Egyébként win8nál nem tudom hol van ez de win7nél a számítógépen kell jobb egérgombot nyomni és ott kezelés és ott kéne látnod a vinyódat és ott meg kéne formázni. Egyébként automatikusan SATA2-es módban működik ha olyan csatlakozóba dugod.
0
0
0
0
sszemtelen avatar
Sziasztok!

Megérkezett az új Western Digital WD10EZEX-es merevlemezem (SATA 3).

Az volna a probléma, hogy hiába dugom össze rendesen, az eszközkezelő látja, de a Sajátgép nem..

Hogy lehetne átállítani SATA2-es módba?

Op: Windows 8
Alaplap: Asrock 960GM-GS3 FX

Köszönöm a válaszokat! 😀
0
0
0
0
acsricsi avatar
JAAJ KÖSZI VÉGRE MEGÉRTETTEM 😆dd
0
0
0
0
kung avatar
A Radeon HD 7770 egy jó kis VGA, még a mai napig is. Ésszerű beállítások mellet nagyon sok új játék elfut Full HD-ban.
0
0
0
0
acsricsi avatar
jó nekem mondhatod 😆D én ehez full hülye vagyok 😃 az iylenhez nem nagyon értek azért írok ilyen bugyutaságokat 😃
0
0
0
0
kung avatar
A videokártya grafikus felbontására céloztam.
0
0
0
0
acsricsi avatar
Nekem ugyan mindegy, hogy mennyi az fps a lényeg, hogy ne szaggason tudom ez hülyeség de a laptopomon is a prince of persia waior within videó felvétel közben 10 fps-el futott és nem szaggatott 😃. Szóval felőlem lehet 20 fps-is a játék csak szépen fusson. Értem. Akkor lehet anyukámat megkérem, hogy vegyen nekem a szülinapomra 1 22" képernyőt. Az hogy fullra berakom azt arra értettem hogy a képarányt teljesre veszem. kung: nagyon köszönöm szépen neked is.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar