Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TaylorXIII avatar
Akkor modem reset ha van rajta. Ha nincs akkor húzd ki belőle a tápot és várj vagy 1 percig és utána dugd vissza.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Húzd le meg dugd vissza netet modembe.
0
0
0
0
molfer98 avatar
kb 20 perce csinálja. nem történt semmi csak azt vettem észre hogy a youtube videó lekapcsolt 144p-be és ott se töltött be rendesen
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
és eddig jó volt? Mióta ilyen? Mikor ilyen lett akkor történt valami?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
ez koax vagy telefon kábeles?
0
0
0
0
no avatar
625Kb/sec a valós letöltésed.
0
0
0
0
molfer98 avatar
Nem semmit! Csak a firefox megy
0
0
0
0
molfer98 avatar
Sziasztok! Az miért van hogy 5 megás netem van és a speedtest 0.43 mb-t mér letöltésnek? És nagyon lassú! Alig tölti be a weboldalakat is 😞
0
0
0
0
no avatar
Bicike: ha másik géppel működik akkor kábeltörést kizárom, alaplap lesz a ludas...szerintem.😜

Próbáld meg ezzel a driverel, hátha: [LINK]

Ez sem segít akkor kérdezz olyat aki ért is hozzá ! 😆
0
0
0
0
humerot avatar
okés rendben köszönöm
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Igen de az alaplap inkább Asrock FM2A55M-DGS R2.0 legyen és a memória ha nem KIT akkor az legyen és jó volna az 1600mhzes memória.
0
0
0
0
humerot avatar
ASROCK FM2A55M-VG3+AMD A4-4000 3.00GHz FM2 + CSX 4GB DDR3 1333MHz CL9 CSXA-LO-1333-4G ez a konfig együtt működőképes, tehát nem kell hozzá külön vga ugye ??
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
De G860 és i3-3220 nem oczható. Asrock B75 PRo 3 meg 3 sata 3-mal rendelkezik azt hiszem.
0
0
0
0
Bicike avatar
Más gépen hibátlanul ment.
Hogy kopott ki? A hátsó soha nem volt használva, az elsőből meg ritkán szedtem ki a mikrofont.
0
0
0
0
no avatar
Más nem jutott eszembe, és nekem tényleg bevált.😆
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Synda Rebirth: Ajj😃😆
0
0
0
0
no avatar
TaylorXIII: Igen nálam működik...😊 😆