Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
nyozo avatar
Üdv! miért van az hogy dirt3-ban 1920x1080-ban 8xaa dx11 minden maxon külső nézetben meg van az 50-60 fps de ha belsőnézetből tolom akkor 30-38fps-em van?

https://kepfeltoltes.hu/130909/dirt3_game_2013-09-09_18-26-09-19_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttps://kepfeltoltes.hu/130909/dirt3_game_2013-09-09_18-26-03-34_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Végülis igen mivel a játékba ha nem rakod be az AF vagy AA-t akkor is benn lesz és ugye azokkal kevesebb FPS lesz. Jó lesz az kiegyensúlyozottan szerintem és ha kell valami akkor rápakolod a játékból.
0
0
0
0
no avatar
és ez teljesitménycsökkenést okozhat valaminél??
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Az nem lehet. Optimális minőségnél rárakja az élsimítást és anizotrópikus szűrőt is meg még ami van gondolom😃
0
0
0
0
no avatar
aha, épp optimális minőségben vok mert gyári tényleg a kiegyens.. de ahogy néztem beálitása tök egyformák kiegyensulyozottal...
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok amd karinál catalysben lényegten hogy milyen 3d beálitásnál van a gépem? több féle van, kiegynesulyozott, optimális minőség stb.. melyiknél érdemes??
0
0
0
0
alex13 avatar
kung,looserking: köszi a segítségeteket, amit tudom kipróbálom 😃
0
0
0
0
nyozo avatar
Üdv! miért van az hogy dirt3-ban 1920x1080-ban 8xaa dx11 minden maxon külső nézetben meg van az 50-60 fps de ha belsőnézetből tolom akkor 30-38fps-em van?

https://kepfeltoltes.hu/130909/dirt3_game_2013-09-09_18-26-03-34_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttps://kepfeltoltes.hu/130909/dirt3_game_2013-09-09_18-26-09-19_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
0
0
0
0
kung avatar
alex13: arra még figyelned kell (Crosslink UTP kábel bekötése más mint a hálózati UTP kábel bekötése), hogy Crosslink UTP kábellel kel összekötni a két gépet.

[LINK]
0
0
0
0
no avatar
niteforce: