Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Conoren avatar
Sziasztok! Nekem miért csak 1,3mb/s a maximum letöltési sebesség? Valahol le lenne korlátorva, vagy ez normális? https://www.speedtest.net/result/2977780802.png
0
0
0
0
boxxerhun avatar
nyozo: Amennyiben a füleshez adnak drivert lemezt vedd meg de az alaplapi driverek elég sz@rok főleg mikrofon téren.

USB-s fülesekhez szoktak lemezt adni.
0
0
0
0
humerot avatar
Betelefonáltam meglehetően letaglóztak , azért nem megy 50 megát a feltöltés mert kábelen jön nem pedig optikán és ők csak optikán tudják ez a teljesítményt nyújtani , de azt nem értem , hogy , hogy tud a letöltés full sebességgel jönni 😃. https://www.speedtest.net/result/2976835565.png
0
0
0
0
Domfoz avatar
Humerot, nem lehet hogy a routered limitál ebben az esetben?
0
0
0
0
nyozo avatar
Üdv! alaplapi hangkártyához mennyire éri meg venni egy Sharkoon Cosmic 5.1 headset-et?
0
0
0
0
humerot avatar
Akkor holnap bemegyek szerintem 😀
0
0
0
0
humerot avatar
Elvileg 120/50 et kellene tudnia a netnek de a speedtest csak 95/9 et bír bemérni .
0
0
0
0
humerot avatar
Valaki aki ért a routerekhez tudna nekem segíteni ?
0
0
0
0
sisko avatar
kriszusz : a HD7770-nek hivatalosan 80 watt a fogyasztása.Ha kicsi a táp,akkor a legjobb esetben is instabil lesz a gép,de valószínűbb,hogy előbb-utóbb a táp fog elfüstölni túlterhelés miatt,és esetlegesen (ha eleve no name tápról van szó) viheti magával az alaplapot és-vagy mást is.
0
0
0
0
no avatar
sziasztok Gigabyte GA-9IVDTH erröl az alaplaprol szeretnék véleményt amibe tudomásom szerint kettö db két magos intel xeon processor van a kérdésem lehet ezt használni játékra köszönöm
0
0
0
0
no avatar
Mekkora a fogyasztása egy radeon hd7770-nek? És ha kicsi a táp, akkor le fog égni a vga, vagy milyen hatással lessz a tápra, esetleg más hardverre?
0
0
0
0
adam1253 avatar