Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Cooley avatar
Bershka: Ezen a képen rajta sincs az audiobemenet. Amúgy 3 jack csatis az SBS 560, amit az xbox-ra nem tudsz rákötni átalakító nélkül, miután kizárólag HDMI-n megy a hang.
Szerk.: Fenéket, most látom, hogy van S/PDIF is. Mindegy, azt a hangfalrendszert akkor is csak átalakítóval tudod rákötni, ha egyáltalán létezik átalakító.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Igen ez az AMD zerocore technológiája miatt van.
0
0
0
0
kabalapasi avatar
sziasztok. vettem egy videokártyát pontosabban egy Gigabyte 7770. És az lenne a kérdésem hozzátok hogy az gyárilag van benne hogy ha a gép bevan kapcsolva de nem használom kb 30 percig akkor a ventillátor leáll. nincs baja tőle meg ugyan úgy tőkéletesen csak megáll ha elkezdek gépezni akkor meg beindul.
Köszi elő
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Inkább írd le milyen hangrendszered van mert eza kép nem túl jó.. RCA-ra tippelek de jó lenne megnézni hivatalosan is.
0
0
0
0
Bershka avatar
http://kepfeltoltes.hu/view/130924/20130924_182827_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Csináltam egy képet, mert nem nagyon tudom a bemenetek pontos nevét😃 Egyébként 2.1 lett belőle mert 3 hangfal sajnos kifingott, nem éppen mai darab😃
0
0
0
0
nyozo avatar
Üdv! ezek a hangkártyák közül melyik a legjobb?
-Sound Blaster X-Fi XtremeGamer (SB0730)
-Creative X-fi XtremeGamer
-Eladó ASUS Xonar DS (OPA2134)
0
0
0
0
Revan007 avatar
Összeraktam 2 gépet jövőbeli gépem variáció 1-2 ,megnéznétek őket .nem igazán értek hozzá.
Melyik a jobb. vagy minden össze passzol nem lesz gond velük?
És mennének rajtuk még 2-3 évig a játékok medium beálításokon?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
5.1-es hangfalszettednek milyen bemenetei vannak?
0
0
0
0
Bershka avatar