Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
FoLey avatar
Sziasztok!

Gondolkoztam alaplapcserén így Asus Sabertooth 990fx r2.0 után leskelődtem,de sajnos jelenleg nincs eladó aki eladná csak az R1.0-ás van,de találtam másikat ASUS Crosshair V Formula(nem Z-s) alaplapot.
Valaki tud erről véleményt mondani?
0
0
0
0
💬 9
hashimoto avatar
@FoLey: A Crosshair mégjobb mint a Sabertooth. 😃
0
0
0
0
FoLey avatar
@hashimoto: Szolgáltatásban igen,de minőségben annyira nem mint Sabert ahogyan olvastam bár nem értem nem focizunk vele hanem a házban tartjuk a lapokat. 😆
Láttam aprón 30k-ért EK VRM vízes Blokkal,remélem ír erre. 😃
0
0
0
0
hashimoto avatar
@FoLey: Én is mindig úgy vagyok, hogy eladom ezt a szart, de aztán végül mégis marad. 😃
0
0
0
0
FoLey avatar
@hashimoto: És nem adod el nekem? 😆
0
0
0
0
hashimoto avatar
@FoLey: Fingom nincs mennyit ér a cucc, viszont én játékokkal együtt tervezem eladni, na, az nem keveset ér 😃
0
0
0
0
FoLey avatar
@hashimoto: 30k alatt ér a Sabert R2.0-ás. 😃
0
0
0
0
hashimoto avatar
@FoLey: 60-ért vettem asszem, fillérekért meg nem fogom eladni ezt a gépet, akkor inkább megvárom míg megdöglik 😃
0
0
0
0
Manyik75 avatar
@hashimoto: A számteck ilyen......
Anno én 120 ért vettem a lapom de most max 40-45-öt ér......
0
0
0
0
FoLey avatar
@hashimoto: Örülj,hogy a Sabert lap tartja az árat valahol tényleg fillérekért kéri meg más lapoknál.

akkor inkább megvárom míg megdöglik
Várhatsz 20 évet is,mert jó tartós alaplapot vettél. 😆
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!