Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
nyozo avatar
Üdv! Szerintetek meg érné leváltani a konfigomat egy GIGABYTE GA-970A-D3+ fx 8120 kombóra?
0
0
0
0
sudosu avatar
alex13: Csak azt tudom mondani hogy letöltesz egy Ubuntu Live CD-t, pendrive-ról bebootolod és ott megtudsz nyitni mindent, amire szükséged van onnan azt átmásolod egy másik mappába.
0
0
0
0
alex13 avatar
Üdv.

Olyan problémám van, hogy a laptopnál frissítve lett windows 8.1-re az op rendszer, és nem én csináltam, hanem tesóm mert nem voltam itthol, és elírta a jelszót, és van rajt 2 rendszergazda felhasználó, az egyikbe be tudok lépni, csak abba nem amin el lett írva a jelszó, és ott van minden cucc-om, nem tudnék valahogy ebbe a fiókba belépni? Próbáltam úgy,h helyi lemez => document and settings és ott felhasználó csak kéri ott is jelszót... fontos lenne nagyon... Előre is köszi aki tud segíteni. 😀
0
0
0
0
no avatar
Alaplaphoz szedj egy friss Sound Driver-t, gugliba beírod a lap nevét utána meg amit javasoltam, leszeded a legfrissebbet, lehet segít, de az is előfordulhat, hogy nem...😆

Ui: Mostaniból csinálj biztonsági másolatot, vagy jegyezd meg melyik. 😜
0
0
0
0
matth1004 avatar
valaki nem tudja olyankor mivan hogy ha telepítek valamit és közbe netezek akkor mindig de nem mindig ugyanannál a fájlnál CRC hibát ír ki? ha pedig játszok, alt+tabot nyomok megnézek valamit akkor meg kékhalált kap a gép... ?!
0
0
0
0
barnav avatar
valaki aki ért a processzorokhoz az megmondaná ez a proci hány magos?
AMD A6-4455M
0
0
0
0
nyozo avatar
Üdv! Szerintetek meg érné leváltani a konfigomat egy GIGABYTE GA-970A-D3+ fx 8120 kombóra?
0
0
0
0
GodSie avatar
én most vettem fx 8320at és ac 3 maxon 90 fspel megy végre megérte 😀 eddig aPhzenonom nem tudta kihajtani😃
0
0
0
0
kung avatar