Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Cooley avatar
Ha USB 3.0-s kábellel teszed ezt, akkor természetesen nem.
0
0
0
0
zsolty87 avatar
Sziasztok. Ha egy USB 3.0-as pen drive-ot usb kábelen keresztül csatlakoztatok a pc USB 3.0-ás portjára akkor az változtat valamit a pen drive írási-olvasási sebességén?
0
0
0
0
cseszka avatar
Hali.Olyan segitség kellene,h XP-re kellene valami müködö virusirtó,nem próbaidös,aki tud dobhat linket privátba...köszi.
0
0
0
0
Kisprobegt avatar
Hi. Ma elcseréltem a HD 4890-et egy 6850-re hasonló teljesítményű kártya de Dx 11-es. Egy öt ezrest ráfizettem pluszba. Szerintetek megérte 😀 ? Mert szerintem igen.
0
0
0
0
newseeh avatar
tuti kérdezték már, de van annyi oldal h az nem iga 😃 hogy lehet fejlődni itt?😃 meg hogy lehet hozzáadni hogy milyen játékaim vannak ?😃
0
0
0
0
Bronson avatar
Én nem vagyok tisztában a magyarországi árakkal,de 130ért szerintem nem fogsz kapni olyan gépet ami 4 évig jó lesz mindenre...ha ilyen pofátlanul haladunk a gépigényekkel mint ami zajlik jelenleg is a mostani középkategóriás gépek aknakeresőzésre lesznek csak jók 3 év múlva 😆
0
0
0
0
nesteaa avatar
Sziasztok!

Gépet szeretnék összerakatni karácsonyra, ugyanis ami van, az nem megfelelő már a mai generációs játékhoz, gondolok itt pl : Battlefiled 4, CoD Ghost 😀

Olyan 120-130 ezer forint körül kellene megfelelő gép, vidikarival,alaplappal,procival, hüttővel meg még amit kihagytam 😃
Olyan kellene,ami kb 4-5 év múlva is megfelelő lesz,lehet bőviteni, nem lesz benne minden elavult.
Sajnos én nem igen értek hozzá,így a ti segítségeteket kérem ! 😀

Az ajánlásokat üzenetbe írjátok léccives!

Helo
0
0
0
0
Game Boy avatar
Reincarnation:Köszi a választ...Hát tudod a melóhely miatt kell ki be kapcsolgatnom mert sokszor vagyok olyan helyen egy nap többször is ahol ezt megkövetelik sajnos....😞
0
0
0
0
no avatar