Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
madchief avatar
Miért így tölt be a Battlelog?
https://i.imgur.com/uIsS0x4.jpg

Szerk.:Megoldottam! 😃
0
0
0
0
A-Villas-Boas avatar
sisko:
64 bites Windows 8.1 van a gépen
0
0
0
0
Bronson avatar
PC GAMER : ha ennyire izgat a fogyasztás akkor használd a CoolnQuiet-et ha meg jobban le szeretnéd nyomni akkor vegyél egy Athlont! 😂
0
0
0
0
sisko avatar
A-Villas-Boas : Kérdésre kérdés(bár nem illik) : 32 vagy 64 bites az oprendszered ? (ugyanis a 32 bites nem tud több ramot kezelni)
A dram frekvencia az jó,mivel 1333Mhz-s ramjaid vannak(669x2=1338~1333).
A virtuális memória az amit a windows állít be és alapból a fizikai ram max. másféleszerese szokott lenni.
Azt meg,hogy mi zabálja a ramot,a feladatkezelőben tudod megnézni
0
0
0
0
PC GAMER avatar
Sziasztok.
Mennyivel fogyasztana kevesebbet a Phenom 955be procim,ha 4bol csak 2magot kapcsolnak be?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
Az összes játék 15-20 perc után leáll, kidob az asztalra, de nem fagy le.
A gépem most lett újrahúzva, minden driver fönt van.
Szerintetek mi a baja?
0
0
0
0
A-Villas-Boas avatar
Sziasztok!

Két kérdésem lenne,egyik hogy mi zabálja ennyire a ramot,vagy miért csak 2,4 elérhető. A másik pedig,hogy mit jelent az,hogy a virtuális memória 8 GB?

Memóriahasználat 40 %
Teljes fizikai 4,00 GB
Elérhető fizikai 2,39 GB
Teljes virtuális 8,00 GB
Elérhető virtuális 6,17 GB

Ja és egy harmadik:

DRAM frekvencia 669,6 MHz

Ez miért ilyen alacsony? Lehetséges,hogy azért,mert 4x1 GB?
0
0
0
0
Cooley avatar
450-es Codegen. 😂 Az mennyit tudhat 12V-on? 250W-ot? Azt is 2 ágon? Csodaszámra megy, hogy egyáltalán 1 órát bírt játék alatt. 😆
0
0
0
0
Bronson avatar
Mindig csak ámulni tudok amikor meglátok ilyen gépeket ilyen tápokon... 😆
0
0
0
0
RedRabbit avatar
szilvi96: Tápod romlott/romlik el, vidd szervizbe vagy vegyél újat.