Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
reszler112233 avatar
Uraim segítségre lenne szükségem.

Minap frissítette magát a Win 10-es rendszerem az asztali gépemen 1803-as verzióra. Itt semmi probléma mert működik rendesen. A probléma ott van, hogy előtte 1709-es rendszer mellett meg volt osztva jó pár mappa a laptoppal amin Win 7 van. Minden jó volt, laptopról elértem a gépen megosztott mappákat, és gépen a laptopon megosztott mappákat. Viszont ma veszem észre, hogy az asztali gépen a Win 10 továbbra is látja a laptopon megosztott mappákat, de a laptop nem látja az asztali gépen megosztott mappákat. Semmilyen beállítást nem állítottam át, így nem tudom hol is lehet a hiba. Az asztali gép amin Win 10 van madzagon kapja a netet, a laptopon Win-7 viszont wifin. Közvetítő router egy TP-Link TL-WR1043ND V4. Mint írtam eddig semmi probléma nem volt, és most is félig meddig megy, mert az asztali gépen látom a laptopon megosztott dolgokat.
0
0
0
0
💬 2
SuperPuma avatar
@reszler112233: Oszd meg újra az említett mappát. Lehet csak alaphelyzetbe van állva az érintett funkció.
0
0
0
0
reszler112233 avatar
@SuperPuma: Az volt az első lépés mikor rátaláltam a hibára, de ez nem segít sajnos. Ment már hibakereső is mindkét gépen, de semmi. Aztán kérdeztem PH-n is és ott jött is válasz mi lehet a gond, és nagy valószínűséggel ez is hiba forrása, ugyanis a leírás szerint kivették a 10-ből a HomeGroup funkciót. Ez viszont számomra nagyon rossz, mert mappákon kívül nyomtatókat is megosztottam, így laptopról tudtam nyomtani madzag nélkül.

[LINK]
0
0
0
0
roba1996 avatar
Sziasztok! Megszeretném kérdezni ,hogy mennyire baj az ha egy játéknál az alábbi videókártya Sapphire RX460 2gb OC 100% kihasználtságon van illetve ilyen kasználtság mellet normális e a 70c fok?
0
0
0
0
💬 2
ddkk22 avatar
@roba1996: Szia.