Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
falonpok avatar
Alapból 4Gb 1600Mhz ram járna mellé, de esetleg vennék még bele 4-et. Tegnap azt mondta a 7 éves laptopom hogy ő most befejezi a működését és hát kell most vennem egy másikat. Abban egy single celeron 2.1Ghz-es proci volt és tényleg csak ezekre használtam amire még az is elég volt. Sokat nem akarok rá költeni, csak annyira hogy még a következő windows el fusson rajta, azért ne akadozva 😀
0
0
0
0
Bronson avatar
Hát, nem a legcombosabb kétmagos, de amire használnád, arra elég kéne hogy legyen elegendő mennyiségű ram társaságában...
0
0
0
0
falonpok avatar
Sziasztok!
Kérdésem lenne hogy az intel 2127u processzora mennyire elegendő netezésre, youtube videók nézegetésere, streamelésre, stb, Tehát minden olyan dologra ami nem játék. Ha jól tudom integrált hd 2500 van mellette. Néha esetleg több program egyidejűleg futna. Ezt mennyire tudja kezelni?
0
0
0
0
marc188 avatar
Amd A6 6400K APU-s procim van. (AMD Radeon HD 8470D van benne.)
Bele akarok tenni mellé, egy HD 6450 1GB Drr3-as VGA-t, hogy a kettő egyszerre mennyen. (Ezzel kompatibilis.)
Kérdésem az lenne, hogy ha bele teszem a VGA-t a gépbe, akkor erre tegyem a monitort csatlakozóját, vagy maradjon az alaplapin? Másik kérdésem. Az apu-nak telepítve van a Catalystje, ha be raktam a hd 6450-et, akkor tegyem fel neki is a driver-ét?
Dualba akarom használni őket.
Nem csináltam még ilyent.

Választ előre is köszönöm.
0
0
0
0
toopa avatar
simon7109: Nem csak a gpu és memória órajeleken múlik egy adott kártya teljesítménye.
A referencia R9 270X esetén pl. a gpu lehet hogy 1050 MHz-en pörög, de "csak" 1280 számolóegységet, 32 ROP-ot, 80 textúracímzőt és -szűrőt, valamint 256 bites memóriavezérlőt tartalmaz ami 5600MHz-es modulokkal 179 200 MB/s maximális memória sávszélességet biztosít.