Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
dave500 avatar
Ugye az asrock alaplap nem a legjobb.. és elvileg nem ehet állítani a Vcore-t. Namármost a + feszkó kéne a 4 Ghz-hez, nincs erre valami módosított bios ehhez a laphoz?
Vagy még játszik az MSI 945GCM478, ezen van DDR2 csati is..
0
0
0
0
Bronson avatar
Jó kérdés... el kéne hogy vigye elvileg...
0
0
0
0
dave500 avatar
Ilyen, hogy metro 2033, esélyes?
0
0
0
0
Bronson avatar
Kompromisszumokkal elég sok játék menni fog rajta szerintem...
0
0
0
0
dave500 avatar
Ezzel a konfiggal mit tudok majd gemelni?😃 Mert régen ment a crysis wh majdnem fullon , és a minimum fps 22 volt.. egy HD4870, + 1 Ghz mennyit fog javítani ezen?
0
0
0
0
Bronson avatar
Hát én sem 😆 nem is azért mondtam, csak egy minőségi 400-as táp elég egy középkategóriás géphez is...
0
0
0
0
dave500 avatar
Később a hd4870 mellé tervezek egy am2-es lapot venni!
Meg erre a mercury-ra még a ventillátorokat se bíznám..
0
0
0
0
Bronson avatar
Ha nem tervezel bővíteni abba a gépbe akkor nem kell akkora táp!
0
0
0
0
dave500 avatar
Táp most csak 400 mercury van , de dobom ki a pi-be, 550W-es Chieftec!
0
0
0
0
Puffin avatar
elèggé ajánlatos! 😃
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
HA új alaplapot szerelek be akkor a Windows-t mindenkép újra kell rakni? 😀
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Elvileg jó. 4 ghzes HT-s p4 meg annyira nem rossz. Táp mi van hozzá?
0
0
0
0
dave500 avatar
Sziasztok! Most egész olcsón össze tudok rakni egy gépet, szerintetek ez így működik?
Alaplap: ASRock P4VM890
Ram: 2x 1 Gb DDR500 OC
VGA: Gainward 4870 Golden Sample 1 GB GDDR5
Proci: Pentium 4 3 Ghz HT @ 4,0 GHZ OC
Tudom a proci sosem hajtja ki a videókarit, de olcsón tudom megvenni.. vélemény?
0
0
0
0
The Emptiness avatar
Kösz mar jo ez a szemétt a küsőről akart bootolni. Azon meg gaynus hohy nincs windows de kösz nagyon.
0
0
0
0
Bronson avatar