Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
Semmit nem számít lecserélni meg főleg nem érné meg sőt kifejezetten nem egy jobb videokártya 100x annyi fpst hoz. Az az i5 tökéletes a játékokhoz még szinte sok is úgy értve, hogy ez minden játékot nagyon bőven kiszolgál.
0
0
0
0
Gabor A pek avatar
Szép éjszakát

4 magos processzornál sokat jelent 400mhz ? Tehát mennyit számít 3200Mhz vagy 3600Mhz
Most csak játékokra gondolok megéri cserélni ? Több lesz az fps ?

Köszönöm !
0
0
0
0
Bronson avatar
nem kell megegyeznie a márkának, ha a többi stimmel, nem lesz gond! 😉
0
0
0
0
Durtime avatar
Sziasztok!
Nekem az lenne a kérdésem, hogy szeretnék memóriát bővíteni most van egy 4Gb 1600Mhz-s és, ha szeretnék dual channel-t akkor vegyek egy teljesen új kit-et, vagy ha veszek egy hasonló memóriát akkor úgy is megy a dual? Tehát elég ha egyezik a kapacitás és az órajel, vagy szinte teljesen ugyan annak kell lennie?

Válaszokat előre is köszi.
0
0
0
0
dave500 avatar
dcsabika: Dehogy jó, de lesz*rom, áthúzom a kábelt!
(vajon 20 métert át lehet sima UTP-vel?)
0
0
0
0
LightLeach avatar
dave500!
Köszi 😃 Neked jó már az adapter?
cseszka!
Hogyne lenne haszna? Ha elég erős konfigod van, hogy bírja a tripla puffert, akkor akár 10 plusz FPS-t is nyerhetsz vele. Próbáld csak ki
0
0
0
0
dave500 avatar
dcsabika: Természetesen a turbó órajelet, mert játék alatt azon a frekvencián fog pörögni! 😀
0
0
0
0
LightLeach avatar
ÉN nem vagyok kezdő, viszont van egy problémám (azért nem akkora problem), tehát vettem egy laptopot, aminek az alap processzor órajele 1,9 Ghz, viszont van benne turbó funkció, ami ha szükséges magától bekapcsol, és ez 2,8 Ghz-ig fel tudja pörgetni a procit, akkor nekem most a gép adataihoz mit kellene beírnom? 😃
0
0
0
0
cseszka avatar
PH olvastam.